آموزش ساخت اولین بازی خود برای اندروید و کامپیوتر با استفاده از جاوا

Building Your First Game For Android And The PC Using Java

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت یک بازی ساده اندروید و رایانه شخصی در جاوا با استفاده از موتور بازی سازی libGDX. آیا همیشه رویای ایجاد بازی اندروید خود را داشته اید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا می خواهید برنامه نویسی بازی اندروید را به شیوه ای سرگرم کننده و سرگرم کننده یاد بگیرید، در حالی که توسط یک سرگرد بداخلاق آکادمی فضایی مورد توهین قرار می گیرید؟ شاید باید در آکادمی فضایی Pluralsight ثبت نام کنید. در این دوره، شما نقش یک کادت را در آکادمی برجسته فضایی Pluralsight بر عهده خواهید داشت. مربیان تمرین و کارکنان آموزشی ما شما را در مکانیک بازی آموزش می دهند زیرا آنها به صورت شفاهی شما را در این دوره برنامه نویسی بازی اندرویدی با سرعت بالا تشویق می کنند. این دوره شما را با استفاده از کتابخانه محبوب libGDX گام به گام مراحل ساخت یک بازی تیراندازی فضایی در اندروید را طی می کند. حتی اگر علاقه ای به اندروید ندارید، باز هم می توانید دوره را تماشا کنید و یک بازی پلتفرم متقابل مبتنی بر جاوا بسازید. این دوره دوره 4 از سری 4 قسمتی شروع توسعه اندروید است، بنابراین این دوره فرض می کند که شما قبلاً مقداری جاوا را می دانید، اما از آنجایی که این دوره از کتابخانه بازی های متقابل پلتفرم استفاده می کند، دانستن چیزهای زیادی در مورد اندروید لازم نیست. حتی اگر 3 دوره دیگر این مجموعه را ندیده اید، باز هم می توانید این دوره را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه یک بازی اندروید در جاوا ایجاد کنید. بنابراین، آیا برای کادت چالش آماده هستید؟ آیا آماده رویارویی با Nullpointers شیطان صفت در نبردهای فضایی هستید؟ آیا فکر می کنید بتوانید آن را در آکادمی فضایی Pluralsight هک کنید؟

سرفصل ها و درس ها

آماده شدن برای سفر ما Preparing For Our Journey

  • معرفی Introduction

  • به آکادمی فضایی Pluralsight خوش آمدید Welcome To The Pluralsight Space Academy

  • جلسه توجیهی کمپین Campaign Briefing

  • اهداف ماموریت Mission Objectives

  • خلاصه: عناصر یک بازی Briefing: Elements Of A Game

  • خلاصه: موتورهای بازی Briefing: Game Engines

  • خلاصه: libGDX Briefing: libGDX

  • ماموریت 1: به دست آوردن تجهیزات Mission 1: Getting Your Gear

  • ماموریت 2: آماده شدن Mission 2: Gearing Up

  • خلاصه: شبیه سازهای آکادمی فضایی Briefing: Space Academy Emulators

  • ماموریت 3: شبیه سازهای خود را راه اندازی کنید Mission 3: Start Your Emulators

  • ماموریت 3: بررسی سیستم Mission 3: System Check

  • ماموریت 3: همه سیستم ها می روند Mission 3: All Systems Go

  • تشریح Debriefing

یک قهرمان برمی خیزد A Hero Rises Up

  • اهداف ماموریت Mission Objectives

  • نقاط راه Waypoints

  • خلاصه: بافت ها و جن ها Briefing: Textures And Sprites

  • خلاصه: طرح پروژه Briefing: Project Layout

  • خلاصه: طرح پروژه 2 Briefing: Project Layout 2

  • ماموریت 1: پیشینه Mission 1: Background

  • ماموریت 1: ایجاد پس زمینه Mission 1: Creating a Background

  • ماموریت 1: پاکسازی پس زمینه Mission 1: Background Cleanup

  • ماموریت 1: ترسیم پس زمینه Mission 1: Drawing The Background

  • ماموریت 2: سفینه فضایی Mission 2: Spaceship

  • خلاصه: سیستم های مختصات Briefing: Coordinate Systems

  • ماموریت 2: ترسیم کشتی Mission 2: Drawing The Ship

  • ماموریت 2: تعیین موقعیت کشتی Mission 2: Positioning The Ship

  • نکات شفافیت Transparency Tips

  • خلاصه: انیمیشن Briefing: Animation

  • ماموریت 3: انیمیشن Mission 3: Animation

  • ایجاد کلاس AnimatedSprite Creating The AnimatedSprite Class

  • توضیح AnimatedSprite AnimatedSprite Explanation

  • متحرک سازی کشتی Animating The Ship

  • رفع موقعیت Fixing The Position

  • تشریح Debriefing

رانشگرها فعال شدند Thrusters Activated

  • مقدمه (توسط NBop) Introduction (By NBop)

  • اهداف ماموریت Mission Objectives

  • نقاط راه Waypoints

  • خلاصه: ورودی را لمس کنید Briefing: Touch Input

  • ماموریت 1: ورودی را لمس کنید Mission 1: Touch Input

  • خلاصه: سرعت Briefing: Velocity

  • ماموریت 2: حرکت Mission 2: Moving

  • ماموریت 2: بدست آوردن موقعیت کشتی Mission 2: Getting The Ship Position

  • ماموریت 2: حرکت کشتی Mission 2: Moving The Ship

  • ماموریت 2: تست حرکت Mission 2: Testing Moving

  • خلاصه: مرزها Briefing: Boundaries

  • ماموریت 3: مرزها Mission 3: Boundaries

  • ماموریت 3: تغییر اندازه صفحه نمایش Mission 3: Refactoring Screen Size

  • تشریح Debriefing

سیستم های سلاح آنلاین Weapon Systems Online

  • معرفی Introduction

  • اهداف ماموریت Mission Objectives

  • نقاط راه Waypoints

  • ماموریت 1: طراحی شات Mission 1: Shot Design

  • ماموریت 1: ایجاد Spritesheet Mission 1: Creating The Spritesheet

  • خلاصه: مدیر شات Briefing: Shot Manager

  • ماموریت 2: شلیک یک شات Mission 2: Firing A Shot

  • ماموریت 2: مدیریت شات Mission 2: Managing The Shot

  • ماموریت 2: به روز رسانی موقعیت های شات Mission 2: Updating Shot Positions

  • ماموریت 2: ترسیم عکس ها Mission 2: Drawing The Shots

  • خلاصه: دریچه گاز Briefing: Throttling

  • ماموریت 2: ضربات تیراندازی Mission 2: Throttling The Shots

  • ماموریت 2: رفع لمس Mission 2: Fixing Touch

  • ماموریت 2: پاکسازی عکس ها Mission 2: Cleaning Up Shots

  • خلاصه: موسیقی و صداها Briefing: Music And Sounds

  • ماموریت 3: صدا Mission 3: Sound

  • ماموریت 3: اضافه کردن موسیقی Mission 3: Adding Music

  • تشریح Debriefing

حمله بیگانگان فضایی Space Aliens Invade

  • معرفی Introduction

  • اهداف ماموریت Mission Objectives

  • نقاط راه Waypoints

  • ماموریت 1: دشمن Mission 1: Enemy

  • ماموریت 1: ایجاد کلاس دشمن Mission 1: Creating The Enemy Class

  • ماموریت 1: تخم ریزی دشمن Mission 1: Spawning The Enemy

  • ماموریت 1: ترسیم دشمن Mission 1: Drawing The Enemy

  • خلاصه: هوش مصنوعی Briefing: AI

  • ماموریت 2: هوش مصنوعی Mission 2: AI

  • ماموریت 2: ایجاد حرکت دشمن Mission 2: Making The Enemy Move

  • ماموریت 2: تغییر جهت Mission 2: Changing Directions

  • ماموریت 2: چه زمانی شلیک کنید Mission 2: When To Shoot

  • ماموریت 2: ایجاد تیرهای دشمن Mission 2: Creating Enemy Shots

  • ماموریت 2: کشیدن تیرهای دشمن Mission 2: Drawing Enemy Shots

  • خلاصه: برخورد Briefing: Collisions

  • ماموریت 3: برخورد Mission 3: Collisions

  • ماموریت 3: ایجاد مدیر برخورد Mission 3: Creating The Collision Manager

  • ماموریت 3: جعبه های محدود Mission 3: Bounding Boxes

  • ماموریت 3: بررسی شلیک های دشمن Mission 3: Checking For Enemy Shots

  • ماموریت 3: کشتن دشمن Mission 3: Killing The Enemy

  • ماموریت 3: تشخیص مرگ بازیکن Mission 3: Detecting Player Death

  • تبریک از دریاسالار پیاز Congratulations From Admiral Onion

  • تشریح Debriefing

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

آموزش ساخت اولین بازی خود برای اندروید و کامپیوتر با استفاده از جاوا
جزییات دوره
3h 4m
91
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
192
از 5
دارد
دارد
دارد
John Sonmez
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar