برای دستیابی به رئالیسم در CGI، دو راز اصلی وجود دارد: نورپردازی و بافت.
در این کلاس، یک گردش کار سریع و آسان را برای ایجاد سریع دارایی های با کیفیت بالا و واقعی برای رندرهای سه بعدی شما یاد خواهیم گرفت.
ما این را با فتوگرامتری به دست خواهیم آورد، اما نه با روشی که به طور معمول انجام می دهیم.
ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
1. بهدست آوردن سریع دادهها برای عکسبرداری در عرض 2 تا 3 دقیقه به جای چند ساعت
2. پردازش این اطلاعات در Reality Capture
3. تصحیح مصنوعات مش و blobbiness در Blender
4. تبدیل مش پلی بسیار بالا به پلی کم با حفظ تمام جزئیات در بافت
5. بهینه سازی مدل برای استفاده در صحنه های سه بعدی
6. دارایی رایگان!
ما در مورد چگونگی ایجاد سریع یک دارایی واقعی برای صحنه های خود با محدودیت های واقعی صحبت خواهیم کرد. در حین پیاده روی عصرانه به چیزی برخورد می کنید و آرزو می کنید که آیا این می تواند بخشی از صحنه بعدی CG شما باشد. گوشی خود را بردارید و شروع به اسکن کنید!
با این اسکن Run Gun، از مصنوعاتی که به وجود می آیند، در Blender مراقبت می شود.
در پایان، یک دارایی زیبا برای کتابخانه دارایی خود خواهید داشت.
اسکن مبارک!
نرم افزارهای مورد نیاز: Reality Capture/Meshroom (رایگان)، Blender
در اینجا میتوانید همه فایلهایی را که باید دنبال کنید پیدا کنید:
https://drive.google.com/drive/folders/1olsZ9z91kpsf0AV5A_qTbZXP6TusX2X-?usp=sharing
شما به:
دسترسی خواهید داشتتکلیف خانه: با استفاده از منابع ارائه شده مدل های سه بعدی بسازید و در اینجا ارسال کنید.
بی حد و حصر
سلام، من حمزه هستم. یک پزشک پزشکی و یک هنرمند سه بعدی. من کاملاً سه بعدی را دوست دارم! کار به طور گسترده در Blender، DaVinci Resolve و After Effects. با بیش از 9 سال تجربه، من عاشق تدریس هستم و احساس می کنم راهی برای بازگشت به جامعه شگفت انگیز سه بعدی است.
یادگیری مبارک!
نمایش نظرات