آموزش از راه‌اندازی تا آپلود: راهنمای مبتدیان برای ویدیوهای غذایی کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی

From Setup to Upload: A Beginner's Guide to Short-Form Food Videos for Social Media

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

1) نمای کلی کلاس: در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه یک ویدیوی کوتاه غذای خود را بسازید. من شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می‌کنم، به شما نشان می‌دهم که چگونه از نور استفاده کنید، مجموعه خود را بسازید، از وسایل و تزئینات استفاده کنید تا ویدیوی خود را زنده کنید، از زوایای مختلف عکس بگیرید و علاقه بصری ایجاد کنید، و در نهایت ویدیوی خود را با استفاده از رایگان و آسان ویرایش کنید. از نرم افزار در تلفن همراه خود استفاده کنید.

2) آنچه یاد خواهید گرفت : یاد خواهید گرفت که چگونه یک تنظیمات فیلمبرداری زیبا و زیبا ایجاد کنید، چگونه ویدیوهای با کیفیت، الهام بخش و زیبا را برای مخاطبان خود بگیرید، و چگونه ویدیوی خود را به راحتی و به طور موثر ویرایش کنید. و بدون نرم افزار پیچیده ویرایش ویدیو.

3) چرا در این کلاس شرکت کنیم؟ : اگر قبلاً تجربه‌ای در عکاسی غذا دارید و می‌خواهید راه‌های جدیدی برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل‌های خود کشف کنید، یا اگر یک نانوای سرگرمی هستید و می‌خواهید کار خود را با جهان به اشتراک بگذارید، این دوره برای شما مناسب است. در پایان کلاس، اعتماد به نفس و دانش لازم برای ایجاد ویدیوهای کوتاه زیبا را خواهید داشت.

4) این کلاس برای چه کسانی است: این دوره برای کسانی است که تازه به ویدیوهای کوتاه در زمینه غذا می پردازند. خواه در تولید محتوا تازه کار هستید و می خواهید اصول فیلمبرداری زیبایی شناختی را برای فید رسانه های اجتماعی خود بیاموزید، یا قبلاً تجربه ای در عکاسی از غذا دارید و می خواهید از این دانش برای امتحان فرم جدیدی از داستان گویی بصری استفاده کنید، این دوره آموزشی است. برای شما ساخته شده است!

5) مواد و منابع: برای این دوره، به یک گوشی هوشمند یا دوربین، یک سه پایه و کمی فضا در خانه خود برای ایجاد نیاز دارید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ویدئوی نتیجه گیری نهایی Conclusion video final

  • ملزومات روشنایی: نور طبیعی و مصنوعی Lighting Essentials: Natural and Artificial light

  • تنظیم صحنه: ایجاد یک محیط فیلمبرداری زیبا از غذا Setting the Scene: Crafting a Beautiful Food Filming Environment

  • چگونه تیراندازی هایم را ساختار می دهم How I Structure My Shootings

  • تنظیمات دوربین: تکنیک های ویدئویی کوتاه Camera Setups: Short-form video techniques

  • پروژه کلاسی هیجان انگیز ما! Our exciting class project!

  • ویدئوی معرفی: این دوره در مورد چیست Introduction Video: What this course is about

  • انتشار ویدیوی خود در اینستاگرام: گام های ساده برای موفقیت! Publishing your video to Instagram: Simple steps to success!

  • برش، ویرایش، اشتراک گذاری: ویرایش ویدیوی کوتاه خود با CapCut Cut, Edit, Share: editing your short-form video with CapCut

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش از راه‌اندازی تا آپلود: راهنمای مبتدیان برای ویدیوهای غذایی کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی
جزییات دوره
44m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tamara Hölz
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tamara Hölz Tamara Hölz

عکاس و فیلمبردار غذا

سلام،  من تامارا هستم.

در طول 5 سال گذشته، من عکس ها و ویدیوهای غذای خود را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته ام @tamarasbakings. من همیشه عاشق شیرینی پزی و عکاسی بودم، بنابراین دو سرگرمی خود را با هم ترکیب کردم. پس از مدتی، فیلمبرداری "Bake With Me" Reels را نیز شروع کردم، جایی که از نظر زیبایی شناسی فرآیند پخت را به اشتراک می گذارم.

در دوره آموزشی Skillshare خود «از راه‌اندازی تا آپلود - راهنمای مبتدیان برای ویدیوهای غذای کوتاه»، می‌خواهم همه چیزهایی را که در راه یاد گرفته‌ام به اشتراک بگذارم. من می خواهم مبتدیان بتوانند شروع به اشتراک گذاری خلاقیت های آشپزی خود در رسانه های اجتماعی کنند. 

من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را همراه داشته باشید!

تامارا :)