آموزش مقدمه ای بر داده ها

Introduction to Data

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی، مقدمه ای بر داده ها، سفر خود را به سمت تسلط بر زبان داده ها آغاز خواهید کرد. چه بخواهید در نقش فعلی خود تصمیمات بهتری بگیرید، چه به دنبال درک اصول اولیه داده ها برای یک پروژه جدید باشید یا صرفاً در مورد انقلاب داده ها کنجکاو باشید، این دوره راه را برای موفقیت شما در عصر دیجیتال. در پایان دوره، شما نه تنها از نقش حیاتی داده ها در دنیای مدرن قدردانی خواهید کرد، بلکه به مهارت های اساسی برای شروع سفر مبتنی بر داده خود نیز مجهز خواهید شد.

سرفصل ها و درس ها

داده چیست؟ باز کردن قدرت و حضور آن در زندگی ما What Is Data? Unpacking Its Power and Presence in Our Lives

  • به دنیای داده ها خوش آمدید Welcome to the World of Data

  • داده چیست؟ What Is Data?

انواع داده ها: از مشاهده تا عمل Types of Data: From Observation to Action

  • تمایز بین داده های کیفی و کمی Distinguishing between Qualitative and Quantitative Data

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش مقدمه ای بر داده ها
جزییات دوره
9m
3
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Troy Kranendonk Troy Kranendonk

Troy Kranendonk یک مدیر برنامه درسی برای دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل است و همچنین نویسنده ای با Pluralsight Troy تحصیلات خود را در زمینه آموزش رسانه های دیجیتال انجام داده است و دوست دارد نوآوری کند و مرزها را با فناوری از بین ببرد. تروی تدریس کرده است حرکت متحرک ، فیلم ، طراحی گرافیک ، و انیمیشن سه بعدی و همچنین Action Script ، HTML و CSS و در حال حاضر آموزش داده است.