Unreal Engine 5 (Blueprints) برای مبتدیان و معماران
فصل 19 از 23 از Unreal Engine 5 برای مبتدیان و دوره کامل Archviz
درباره
زمانی که در مورد محصولات فیزیکی صحبت می کنیم، معمولا تغییر نظر، به خصوص پس از خرید آنها دشوار است، اما از طریق محصولات دیجیتال، می توانیم گزینه های مختلفی را به صورت دیجیتال ارائه دهیم که در نهایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ما می شود.
>در این دوره آموزشی به ساده ترین شکل ممکن با نقشه ها و مفاهیم مختلف، انواع و سازگاری آنها آشنا خواهید شد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بسیاری از تعاملات اساسی و پیشرفته را در صحنه خود ایجاد کنید، جایی که می توانید به نتایج حرفه ای و واقع بینانه برسید. آنها را به مشتری بفرستید، جایی که آنها می توانند پروژه رویایی خود را در یک محصول EXE بلادرنگ بررسی کنند، و می توانند گزینه هایی برای یک تجربه سفارشی داشته باشند و هر چیزی را که در مورد آن مطمئن نیستند تغییر دهند.
در این کلاس، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:
در پایان این دوره:
این دوره بلوپرینت یک تجربه ترکیبی 7 ساله در طرحهای آرشویز است، که در آن پس از این دوره میدانید به چه چیزی نیاز دارید، کجا باید نگاه کنید، پروژه خود را اشکالزدایی کنید و مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود است، منتظر دیدار شما هستم این دوره و بسیاری پیش رو!
چگونه می توان آن را دنبال کرد؟
این دوره منبعی است که همیشه می توانید به آن برگردید، به دو روش مختلف دنبال کنید، اول اینکه دانش آموز فایل های کلاس را دانلود کرده و اعمال می کند برای یادگیری نحوه به کارگیری نقشه های عملکردی، طرح هایی را به مش های استاتیک مشابه ترسیم کنید. رویکرد دیگر این است که دانشآموز این طرحهای کاربردی را مستقیماً روی پروژه Unreal دانشآموز اعمال میکند.
طراحی همهجانبه و معمار VR
نمایش نظرات