آموزش ZBrush 2 و Maya Integration

ZBrush 2 and Maya Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0. یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی چند ضلعی. استاد فرافکنی؛ اهداف مورف؛ تکنیک های نقشه برداری UV; ابزارهای هندسه پیشرفته؛ رندر با پرتو ذهنی; مجسمه سازی هندسه; نقشه های جابجایی؛ نقشه های حفره؛ نقشه های معمولی؛ برس، و بیشتر. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ZBrush 2 و Maya Integration ZBrush 2 and Maya Integration

  • ایجاد صفحات تصویری Creating Image Planes

  • گردش کار مدلسازی متقارن در مایا Symmetrical Modeling Workflow in Maya

  • افزودن حلقه های لبه به هندسه نیم تنه Adding Edge Loops to Torso Geometry

  • اکسترود کردن بازوها و دستها Extruding Arms and Hands

  • جزئیات و اصلاح هندسه بازو Detailing and Refining Arm Geometry

  • هندسه پا اکسترودینگ Extruding Leg Geometry

  • اصلاح شکل کلی بدن در مایا Refining the Overall Shape of the Body in Maya

  • اکسترود کردن سنبله ها در امتداد پشت Extruding the Spikes Along the Back

  • ایجاد هندسه برای سر مخلوق Creating Geometry for the Creature's Head

  • تقسیم هندسه سر برای جزئیات بیشتر Splitting the Head Geometry for Added Detail

  • اکسترود کردن هندسه دهان داخلی Extruding the Inner Mouth Geometry

  • جزئیات هندسه دهان در مایا Detailing the Mouth Geometry in Maya

  • اکسترود کردن هندسه شاخ از سر Extruding Horn Geometry from the Head

  • صادرات مش از مایا به ZBrush Exporting Meshes from Maya into ZBrush

  • راه اندازی Morph Targets در ZBrush Setting up Morph Targets in ZBrush

  • بررسی اجمالی گردش کار ZBrush ZBrush Workflow Overview

  • جزئیات ناهموار تن ماهیچه در ZBrush Rough Detailing of Muscle Tone in ZBrush

  • جزئیات سطح پایین دست و صورت Low-level Detailing of Hands and Face

  • افزودن تعریف بیشتر عضلات به بازوها Adding More Muscle Definition to the Arms

  • ادامه جزئیات صورت Continued Detailing of the Face

  • جزئیات سنبله در پشت Detailing Spikes on the Back

  • مجسمه سازی/ایجاد ناخن در ZBrush Sculpting / Creating Fingernails in ZBrush

  • استفاده از متقارن هوشمند Using Smart Resymmetry

  • مجسمه سازی سطح پایین ناخن های پا Low-level Sculpting of Toenails

  • جزئیات دقیق ناخن ها و پاها Fine Detailing of the Toenails and Legs

  • افزودن چین و چروک و چین های بزرگتر به بدن Adding Larger Wrinkles and Folds to the Body

  • افزودن چین و چروک های ظریف به صورت Adding Fine Wrinkles to the Face

  • افزودن جزئیات دقیق به شاخ ها Adding Fine Detail to the Horns

  • افزودن ترک های ظریف و جزئیات به پا Adding Fine Cracks and Details to the Feet

  • ایجاد استنسیل سفارشی در فتوشاپ Creating Custom Stencils in Photoshop

  • گردش کار متقارن هوشمند پیشرفته Advanced Smart Resymmetry Workflow

  • افزودن جزئیات ظریف پوست با استنسیل و Projection Master Adding Fine Skin Details with Stencils and Projection Master

  • افزودن منافذ به جزئیات پوست Adding Pores to Skin Detail

  • بازگرداندن هندسه دهان از ZBrush به مایا Exporting Mouth Geometry from ZBrush Back into Maya

  • ساختن دندان ها در مایا Building the Teeth in Maya

  • ساخت دندان های پایین در مایا Building the Lower Teeth in Maya

  • افزودن جزئیات نهایی به پوست در ZBrush Adding Final Details to the Skin in ZBrush

  • ایجاد نقشه های حفره در ZBrush Generating Cavity Maps in ZBrush

  • ایجاد نقشه های جابجایی در ZBrush Generating Displacement Maps in ZBrush

  • رندر کردن نقشه های جابجایی در مایا Rendering Displacement Maps in Maya

  • نکات/ترفندها: ایجاد نقشه های نرمال تمیز در ZBrush Tips / Tricks: Generating Clean Normal Maps in ZBrush

  • نکات/ترفندها: وارد کردن دندان های هیولا به ZBrush برای جزئیات Tips / Tricks: Importing the Monster's Teeth into ZBrush for Detailing

نمایش نظرات

آموزش ZBrush 2 و Maya Integration
جزییات دوره
5h 42m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.