آموزش ZBrush 2 و Maya Integration

ZBrush 2 and Maya Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0. یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط برجسته های محبوب عبارتند از: مدل سازی چند ضلعی. استاد فرافکنی؛ اهداف مورف؛ تکنیک های نقشه برداری UV; ابزارهای هندسه پیشرفته؛ رندر با پرتو ذهنی; مجسمه سازی هندسه; نقشه های جابجایی؛ نقشه های حفره؛ نقشه های معمولی؛ برس، و بیشتر. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ZBrush 2 و Maya Integration ZBrush 2 and Maya Integration

  • ایجاد صفحات تصویری Creating Image Planes

  • گردش کار مدلسازی متقارن در مایا Symmetrical Modeling Workflow in Maya

  • افزودن حلقه های لبه به هندسه نیم تنه Adding Edge Loops to Torso Geometry

  • اکسترود کردن بازوها و دستها Extruding Arms and Hands

  • جزئیات و اصلاح هندسه بازو Detailing and Refining Arm Geometry

  • هندسه پا اکسترودینگ Extruding Leg Geometry

  • اصلاح شکل کلی بدن در مایا Refining the Overall Shape of the Body in Maya

  • اکسترود کردن سنبله ها در امتداد پشت Extruding the Spikes Along the Back

  • ایجاد هندسه برای سر مخلوق Creating Geometry for the Creature's Head

  • تقسیم هندسه سر برای جزئیات بیشتر Splitting the Head Geometry for Added Detail

  • اکسترود کردن هندسه دهان داخلی Extruding the Inner Mouth Geometry

  • جزئیات هندسه دهان در مایا Detailing the Mouth Geometry in Maya

  • اکسترود کردن هندسه شاخ از سر Extruding Horn Geometry from the Head

  • صادرات مش از مایا به ZBrush Exporting Meshes from Maya into ZBrush

  • راه اندازی Morph Targets در ZBrush Setting up Morph Targets in ZBrush

  • بررسی اجمالی گردش کار ZBrush ZBrush Workflow Overview

  • جزئیات ناهموار تن ماهیچه در ZBrush Rough Detailing of Muscle Tone in ZBrush

  • جزئیات سطح پایین دست و صورت Low-level Detailing of Hands and Face

  • افزودن تعریف بیشتر عضلات به بازوها Adding More Muscle Definition to the Arms

  • ادامه جزئیات صورت Continued Detailing of the Face

  • جزئیات سنبله در پشت Detailing Spikes on the Back

  • مجسمه سازی/ایجاد ناخن در ZBrush Sculpting / Creating Fingernails in ZBrush

  • استفاده از متقارن هوشمند Using Smart Resymmetry

  • مجسمه سازی سطح پایین ناخن های پا Low-level Sculpting of Toenails

  • جزئیات دقیق ناخن ها و پاها Fine Detailing of the Toenails and Legs

  • افزودن چین و چروک و چین های بزرگتر به بدن Adding Larger Wrinkles and Folds to the Body

  • افزودن چین و چروک های ظریف به صورت Adding Fine Wrinkles to the Face

  • افزودن جزئیات دقیق به شاخ ها Adding Fine Detail to the Horns

  • افزودن ترک های ظریف و جزئیات به پا Adding Fine Cracks and Details to the Feet

  • ایجاد استنسیل سفارشی در فتوشاپ Creating Custom Stencils in Photoshop

  • گردش کار متقارن هوشمند پیشرفته Advanced Smart Resymmetry Workflow

  • افزودن جزئیات ظریف پوست با استنسیل و Projection Master Adding Fine Skin Details with Stencils and Projection Master

  • افزودن منافذ به جزئیات پوست Adding Pores to Skin Detail

  • بازگرداندن هندسه دهان از ZBrush به مایا Exporting Mouth Geometry from ZBrush Back into Maya

  • ساختن دندان ها در مایا Building the Teeth in Maya

  • ساخت دندان های پایین در مایا Building the Lower Teeth in Maya

  • افزودن جزئیات نهایی به پوست در ZBrush Adding Final Details to the Skin in ZBrush

  • ایجاد نقشه های حفره در ZBrush Generating Cavity Maps in ZBrush

  • ایجاد نقشه های جابجایی در ZBrush Generating Displacement Maps in ZBrush

  • رندر کردن نقشه های جابجایی در مایا Rendering Displacement Maps in Maya

  • نکات/ترفندها: ایجاد نقشه های نرمال تمیز در ZBrush Tips / Tricks: Generating Clean Normal Maps in ZBrush

  • نکات/ترفندها: وارد کردن دندان های هیولا به ZBrush برای جزئیات Tips / Tricks: Importing the Monster's Teeth into ZBrush for Detailing

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ZBrush 2 و Maya Integration
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 42m
43
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
12 بهمن 1384 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.