Unity CG Shaders را از ابتدا بنویسید (2D، 3D)

Write Unity CG Shaders From Scratch (2D, 3D)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در یادگیری نحوه نوشتن کد سایه زن بهینه در یونیتی، از ابتدا، عمیقاً غوطه ور شوید! Unity CG Shaders را از ابتدا بنویسید (2D، 3D) در نوشتن شیدرهای CG با استفاده از Unity مهارت داشته باشید. کد CG به عنوان پایه شما ترکیب تخیل و کد سایه زن جعبه گشایی جعبه سیاه است که شیدرهای سفارشی است پیش نیازها: درک اساسی Unity

Unity CG Shaders را از ابتدا بنویسید (2D، 3D)

آیا تا به حال خواسته اید کد سایه زن CG/HLSL خود را از ابتدا بنویسید؟ آیا برای درک جزئیات پیچیده آنچه در قسمت پشتی اتفاق می افتد به کمک نیاز دارید؟ یاد بگیرید که بدون کمک ویرایشگر متریال بنویسید و از ویرایشگر متریال به عنوان ابزار نمونه سازی استفاده کنید؟

در این دوره آموزشی Unity CG، من اصول اولیه کد سایه زن را به شما آموزش می دهم تا بتوانید ظاهر منحصر به فردی بنویسید، ایجاد کنید و ایجاد کنید که نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسند، بلکه به طور بهینه نیز اجرا می شوند.

این تکنیک‌ها را می‌توان برای توسعه بازی‌های شخصی مورد استفاده قرار داد، و من همچنین بهترین روش‌هایی را که می‌توان در کار در شرکت‌های بازی بزرگ‌تر مورد استفاده قرار داد، بررسی خواهم کرد.

اسم من بنجامین سویی است، مدرس دوره شما. من در شرکت‌های بازی‌سازی مختلف کار کرده‌ام و در عناوین محبوبی مانند Marvel Contest of Champions، بازی‌های Fast and the Furious، چند عنوان Lineage، مهندس اصلی رندرینگ بوده‌ام.

نقش من اغلب انفرادی بود، بنابراین سیستم‌های رندر داخلی کاملی ایجاد می‌کردم.

در این دوره، نه تنها می‌خواهم تفکر خلاقانه را در مورد رندر به شما بیاورم، بلکه می‌خواهم تجربه صنعت دنیای واقعی و بهترین روش‌هایی را که در عناوینی که امروز راه‌اندازی می‌شوند، به کار ببرم.


سایه بان ها برای بسیاری یک جعبه سیاه هستند، من قصد دارم آن را جعبه گشایی کنم


توجه داشته باشید که این دوره در حال انجام است. من قصد دارم به طور مداوم آن را به روز کنم. در پیام های دوره به من اطلاع دهید که چه چیزهای بیشتری می خواهید ببینید!


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و راه اندازی Introduction And Setup

  • معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

  • Unity Setup و نحوه گذراندن این دوره Unity Setup and how to go through this course

  • مقدمه ای بر ساختار سایه زن Introduction To The Shader Structure

سایه بان های دوبعدی - نمونه برداری از بافت ها و ترکیب 2D Shaders - Sampling Textures and Blending

  • نمونه برداری از یک بافت 1 Sampling A Texture 1

  • نمونه برداری از یک بافت 2 Sampling A Texture 2

  • شفافیت و ترکیب Transparency and Blending

Shaders 2D - انیمیشن و فرسایش بافت 2D Shaders - Animation and Texture Erosion

  • انیمیشن های UV، تبدیل، کشویی UV animations, transform, sliding

  • 2 نمونه بافت 2 Texture Samples

  • فرسایش بافت Texture Erosion

  • پیشبرد فرسایش بافت Texture Erosion Advance

Shaders 2D - متحرک سازی در امتداد UVs 2D Shaders - Animating Along UVs

  • متحرک سازی بافت ها در امتداد UV ها، ایده آل برای جریان های جاری در دو بعدی Animating Textures along UVs, Ideal for flowing streams in 2d

  • متحرک سازی تحریف ها و پیچ ها Animating Distortions & Warps

  • UV های ریاضی - جلوه های گرداب Mathematical UVs - Whirlpool effects

  • اعوجاج نقاب دار Masked Distortion

Shaders 2D - Screen Space UV 2D Shaders - Screen Space UV

  • اشعه ماوراء بنفش فضای صفحه نمایش برای ایجاد درخشش Screen Space UVs to create Shines

  • ایجاد "بافت" از بافت اصلی می درخشد Creating "Textured" Shines from the original texture

سایه بان های دوبعدی - چرخش UVs 2D Shaders - Rotation UVs

  • چرخش UV با استفاده از ماتریس چرخشی Rotating UV Using Rotation Matrix

3D Shaders - Basic Diffuse 3D Shaders - Basic Diffuse

  • سایه بان سه بعدی پراکنده، نور پایه Diffuse 3D Shader, basic lighting

  • سایه بان سه بعدی که نور را از کاوشگرها می گیرد 3D Shader, that takes in light from probes

  • حرکت نورپردازی از راس به قطعه Moving lighting from vertex to fragment

3D Shaders - Spec 3D Shaders - Spec

  • نکات برجسته دیدنی Specular highlights

3D Shaders - نقشه برداری معمولی، نحوه کار آن 3D Shaders - Normal mapping, how it works

  • Normal Mapping و نحوه کار آن Normal Mapping and how it works

  • انعکاس با استفاده از پروب های بازتابی و نحوه کار آن Reflections using reflection probes and how it works

Shader Misc Shader Misc

  • Shader Multicompiles، ویژگی های shader Shader Multicompiles, shader features

جلوه های سایه بان سه بعدی 3D Shaders Effects

  • اثر فرنل Fresnel Effect

3D Shaders Normals and Water 3d Shaders Normals and Water

  • ترکیب معمولی Normal Blending

  • آب روان Flowing Water

  • آب روان 2 Flowing water 2

  • آب پیشرفته Advanced Water

نمایش نظرات

Unity CG Shaders را از ابتدا بنویسید (2D، 3D)
جزییات دوره
6 hours
29
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
857
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Benjamin Swee
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Benjamin Swee Benjamin Swee

مهندس رندر