آموزش Java 11+ Essential Training

Java 11+ Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اگر می خواهید برنامه هایی برای دستگاه های تلفن همراه، رایانه های رومیزی یا وب بسازید، باید جاوا را بدانید. این دوره پایه و اساس یادگیری نحوه برنامه نویسی با جدیدترین نسخه پشتیبانی طولانی مدت (LTS)، جاوا SE 11 و نسخه های جدیدتر را فراهم می کند. دیوید گسنر نحوه نصب جاوا و IntelliJ IDEA Community Edition IDE و شروع کار با متغیرها، انواع داده ها و سایر اجزای زبان مهم را نشان می دهد. او همچنین به شما کمک می‌کند تا جریان برنامه را با منطق شرطی و حلقه‌ها کنترل کنید، داده‌ها را با مجموعه‌های جاوا ذخیره کنید و بفهمید که چگونه جاوا اصول کدنویسی شی‌گرا مانند وراثت را پیاده‌سازی می‌کند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • چه نوع نرم افزاری می توانید بسازید؟ What kind of software can you create?

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • تور کدپد Tour of CoderPad

1. جاوا چیست؟ 1. What Is Java?

  • یک محیط توسعه را انتخاب کنید Choose a development environment

  • سینتکس پایه جاوا را کاوش کنید Explore basic Java syntax

  • اصول و اجزای جاوا Principles and components of Java

  • تاریخچه جاوا را کاوش کنید Explore the history of Java

  • مدیریت حافظه و جمع آوری زباله Memory management and garbage collection

2. با جاوا شروع کنید 2. Get Started with Java

  • JDK را روی ویندوز نصب کنید Install the JDK on Windows

  • کدهای ساده جاوا را در JShell تست کنید Test simple Java code in JShell

  • کامپایل کد جاوا به کد بایت Compile Java code to bytecode

  • JDK را روی macOS نصب کنید Install the JDK on macOS

  • IntelliJ IDEA را نصب و پیکربندی کنید Install and configure IntelliJ IDEA

  • آرگومان ها را به یک برنامه کنسول منتقل کنید Pass arguments to a console application

  • از اسناد Java API استفاده کنید Use the Java API documentation

3. اعلام و مدیریت متغیرها 3. Declare and Manage Variables

  • مقادیر اولیه را اعلام و اصلاح کنید Declare and modify primitive values

  • مقادیر ارز را با BigDecimal مدیریت کنید Manage currency values with BigDecimal

  • اطلاعات بیشتر در مورد اپراتورهای جاوا More about Java operators

  • عملگرهای ریاضی و کلاس ریاضی Math operators and the Math class

  • مقادیر درست و نادرست بولی را مدیریت کنید Manage true and false Boolean values

  • متغیرهای شی را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare and initialize object variables

  • تبدیل مقادیر بین انواع عددی Convert values between numeric types

  • مقادیر کاراکترها را به صورت اولیه مدیریت کنید Manage character values as primitives

  • با متغیرهای اولیه کار کنید Work with primitive variables

4. مقادیر رشته را مدیریت کنید 4. Manage String Values

  • مقادیر رشته را اعلام و مقداردهی اولیه کنید Declare and initialize string values

  • رشته ها را با متغیرهایی درون یابی کنید Interpolate strings with placeholders

  • مقادیر رشته را تجزیه کنید Parse string values

  • مقادیر رشته را از ورودی کاربر دریافت کنید Get string values from user input

  • فایل های تمرین را از GitHub کلون کنید Clone the exercise files from GitHub

  • یک رشته از چندین مقدار بسازید Build a string from multiple values

  • تبدیل مقادیر اولیه به رشته Convert primitive values to strings

  • مقایسه مقادیر رشته Compare string values

  • مقادیر عددی را به صورت رشته قالب بندی کنید Format numeric values as strings

5. جریان برنامه را مدیریت کنید 5. Manage Program Flow

  • روش های اضافه بار ایجاد کنید Create overloaded methods

  • ایجاد کد قابل استفاده مجدد با متدها Create reusable code with methods

  • بلوک های کد حلقه ای ایجاد کنید Create looping code blocks

  • شرایط را با کیس سوئیچ ارزیابی کنید Evaluate conditions with switch-case

  • انتقال آرگومان ها با مرجع در مقابل مقدار Pass arguments by reference vs. value

  • شرایط را با if-else ارزیابی کنید Evaluate conditions with if-else

6. اشکال زدایی و رسیدگی به استثنا 6. Debugging and Exception Handling

  • موارد استثنا را با try/catch مدیریت کنید Handle exceptions with try/catch

  • چندین بلوک گیر ایجاد کنید Create multiple catch blocks

  • اشکال زدایی با IntelliJ IDEA Debug with IntelliJ IDEA

  • اشیاء را با منابع try-with ببندید Close objects with try-with-resources

7. کلاس های سفارشی ایجاد کنید 7. Create Custom Classes

  • فیلدها و متدهای نمونه ایجاد کنید Create instance fields and methods

  • کلاس های سفارشی را اعلام و استفاده کنید Declare and use custom classes

  • انواع Enum را اعلام و استفاده کنید Declare and use Enum types

  • سازماندهی کد با بسته ها Organize code with packages

  • از فیلدهای استاتیک به عنوان ثابت استفاده کنید Use static fields as constants

  • چند متد سازنده را اعلام کنید Declare multiple constructor methods

8. کار با ارث 8. Work with Inheritance

  • از اشیاء به عنوان انواع فوق العاده آنها استفاده کنید Use objects as their super types

  • در مورد ارث About inheritance

  • کلاس ها را گسترش دهید و متدها را نادیده بگیرید Extend classes and override methods

9. مدیریت مجموعه داده ها 9. Manage Data Collections

  • آرایه های قابل تغییر اندازه را با لیست ها مدیریت کنید Manage resizable arrays with Lists

  • جفت‌های کلید-مقدار را با Maps مدیریت کنید Manage key-value pairs with Maps

  • مقادیر را در آرایه های ساده ذخیره کنید Store values in simple arrays

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Java 11+ Essential Training
جزییات دوره
4h 9m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
73,174
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.