لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling
Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با zbrush، mari، maya و مواد، کاراکترهای بعدی نسل بعدی را بسازید. بر دانش و مهارت ایجاد شخصیت های بازی مسلط شوید. درک آناتومی بدن انسان و بخش. درک توپولوژی انسانی ابزارهای مجسمه سازی استاد ZBrush. Master ZBrush HardSurface Tools. Master Maya Retopology and UV Tools Master Marvelous Designer Gument Techniques کسب درک اولیه از طراح مواد پیش نیازها: این دوره برای هنرمندان مبتدی و متوسط طراحی شده است و بسیاری از تکنیک های پیشرفته را پوشش می دهد. درک اولیه مایا و ZBrush ترجیح داده می شود.
این دوره یک راه حل کامل برای مدل سازی شخصیت های بازی، از مجسمه سازی گرفته تا توپولوژی، UV، و پخت را پوشش می دهد. این دوره همچنین راه حل هایی را برای کارت های مو، شبیه سازی پارچه و سایر مسائل فنی چالش برانگیز که در تولید یک شخصیت جدی برای بازی اتفاق می افتد، معرفی می کند، به گونه ای طراحی شده است که دانش آموز را در کل جریان کار طی کند و آنها را برای آماده سازی آماده کند. کاراکترهای آماده موتور بازی.
نمایش نظرات