آموزش با 3ds Max + V-Ray رندرهای خارجی فوتورئالیستی ایجاد کنید

Create Photorealistic Exterior Renders with 3ds Max + V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی رندر کردن یک ساختمان سه بعدی در یک محیط بیرونی.

آیا تا به حال می خواهید تصاویر تولید شده توسط رایانه ایجاد کنید؟ به جیک دنهام (از   ) بپیوندید زیرا او فرآیند کاملی را برای ایجاد رندرهای حرفه ای به اشتراک می گذارد.

این کلاس شما را با گردش کار CGI Studios برای ایجاد رندرهای بیرونی برای معماران آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید کل گردش کار را یاد بگیرید یا نکاتی را برای استفاده از 3ds Max و V-Ray بیاموزید، عالی است.

یک رندر خارجی ایجاد کنید.

فضای کاری پروژه شما محل دائمی شما برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت، پرسیدن سوال و نشان دادن آنچه در طول زمان آموخته اید است. من نمی توانم برای دیدن پروژه های شما صبر کنم!

تکلیف

وظیفه شما ایجاد یک رندر خارجی برای خودتان است. سعی کنید آن را با مدل ها و سبک خود شخصی سازی کنید. این پروژه به شما این امکان را می دهد که ایجاد رندرهای سه بعدی خود را تمرین کنید که می توانند در نمونه کارها شما منتشر شوند.

موارد تحویل

  • 1-2 تصویر رندر شده

منابع

  •   برای شروع کار با ارائه ابر


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل های سه بعدی درختان، گیاهان و پوشش گیاهی 3D Trees, Plants and Vegetation Models

  • پراکندگی گیاهان در محیط خود در 3ds Max Scattering Plants into our Environment in 3ds Max

  • سخنرانی جایزه: گردش کار پریشانی لبه در 3ds Max Bonus Lecture: Edge Distress Workflow In 3ds Max

  • نورپردازی داخلی در 3ds Max و V-Ray Interior Lighting in 3ds Max and V-Ray

  • نحوه نصب Floor Generator برای 3ds Max How To Install Floor Generator For 3ds Max

  • نحوه استفاده از نقشه های خاکی برای افزودن هوازدگی به مواد V-Ray How To Use Dirt Maps To Add Weathering to V-Ray Materials

  • کتابخانه دارایی V-Ray در 3ds Max V-Ray Asset Library in 3ds Max

  • مدل سازی ناودان ها در 3ds Max Modelling Gutters In 3ds Max

  • نوار ابزار 3ds Max 3ds Max Toolbars

  • سخنرانی جایزه: پنج ابزار 3ds Max که استفاده نمی کنید Bonus Lecture: Five 3ds Max Tools You Don't Use

  • رفع بافت های از دست رفته در 3ds Max | پیوند مجدد نقشه های بیتی Fix Missing Textures in 3ds Max | Relink Bitmaps

  • چوب، پارچه و مواد رنگی فلزی وی ری در 3ds Max Wood, Fabric and Colored Metal V-Ray Materials in 3ds Max

  • اضافه کردن مبلمان داخلی در 3ds Max Adding Interior Furniture in 3ds Max

  • استفاده از V-Ray Frame Buffer (VFB) برای پست پروداکشن در 3ds Max Using the V-Ray Frame Buffer (VFB) for Post Production in 3ds Max

  • مدل سازی ویندوز در 3ds Max Modelling The Windows In 3ds Max

  • یک Material Library در 3ds Max ایجاد کنید Create a Material Library in 3ds Max

  • یک میانبر صفحه کلید کپی و جایگذاری در 3ds Max ایجاد کنید Create a Copy and Paste Keyboard Shortcut in 3ds Max

  • مدل تمام شده The Finished Model

  • سازماندهی ماندن در 3ds Max با لایه ها Staying Organised in 3ds Max with Layers

  • مقدمه ای بر ویرایشگر مواد در 3ds Max Introduction to the Material Editor in 3ds Max

  • زوایای دوربین و کادربندی در 3ds Max Camera Angles and Framing in 3ds Max

  • Mass مدل سازی در 3ds Max Modelling Mass In 3ds Max

  • سخنرانی پاداش: فیزیک در 3 دقیقه آموزش MassFX Bonus Lecture: Physics In 3 Minutes MassFX Tutorial

  • مجسمه سازی زمین خود در 3ds Max Sculpting our Terrain in 3ds Max

  • نحوه استفاده از Floor Generator در 3ds Max How To Use Floor Generator In 3ds Max

  • مدل سازی شکاف سقف در 3ds Max Modelling The Roof Gap In 3ds Max

  • بین صحنه های 3ds Max با Copitor کپی و جایگذاری کنید Copy and Paste Between 3ds Max Scenes with Copitor

  • مه در 3ds Max و V-Ray Fog in 3ds Max and V-Ray

  • مقدمه ای برای ایجاد رندرهای خارجی فوتورئالیستی با 3ds Max + V-Ray Introduction to Create Photorealistic Exterior Renders with 3ds Max + V-Ray

  • مواد زمین جنگل Forest Ground Material

  • فلز، فلز برس خورده، پلاستیک و مواد شیشه ای V-Ray در 3ds Max Metal, Brushed Metal, Plastic and Glass V-Ray Materials in 3ds Max

  • مدل سازی دیوارها در 3ds Max Modelling Walls In 3ds Max

  • مواد موجود در صحنه 3ds Max و V-Ray ما Materials in our 3ds Max and V-Ray Scene

  • سخنرانی جایزه: 4 نکته سریع برای افزایش واقع گرایی عکس با 3ds Max و V-Ray Bonus Lecture: 4 Quick Tips To Increase Photo Realism with 3ds Max and V-Ray

  • سخنرانی جایزه: سه بعدی به عکاسی Bonus Lecture: 3D into Photography

  • اولین محیط خارجی در 3ds Max با V-Ray و Chaos Cosmos First Exterior Environment in 3ds Max with V-Ray and Chaos Cosmos

  • نورپردازی فضای بیرونی با تصویر HDR در 3ds Max Lighting an Exterior with a HDR image in 3ds Max

  • افزودن درب در 3ds Max Adding Doors In 3ds Max

  • پست پروداکشن در رندرهای V-Ray ما در فتوشاپ Post Production on our V-Ray Renders in Photoshop

  • ایجاد یک گذر مه/عنصر رندر جوی با 3ds Max + V-Ray Creating a Fog Pass / Atmospheric Render Element with 3ds Max + V-Ray

  • اضافه کردن یک Treeline در 3ds Max Adding a Treeline in 3ds Max

  • سخنرانی جایزه: رندر داخلی واقعی خود را بهبود بخشید Bonus Lecture: Improve Your Realistic Interior Rendering

  • سخنرانی جایزه: 4 ابزار بافر قاب V-Ray در 3ds Max Bonus Lecture: 4 V-Ray Frame Buffer Tools in 3ds Max

  • سخنرانی جایزه: نقشه برداری دوربین در 3ds Max Bonus Lecture: Camera Mapping in 3ds Max

  • نورپردازی واقعی در صحنه 3ds Max و V-Ray ما Realistic Lighting in our 3ds Max and V-Ray Scene

  • به روز رسانی V-Ray 5.1 V-Ray 5.1 Updates

  • رندر بیرونی در 3ds Max با V-Ray Rendering Exteriors in 3ds Max with V-Ray

  • اضافه کردن درختان به صحنه 3ds Max ما Adding Trees to our 3ds Max Scene

  • مدل سازی پنجره ها و سقف های بزرگ در 3ds Max Modelling The Large Windows and Roof In 3ds Max

  • مدل سازی از پلان ها در 3ds Max Modelling From Plans In 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش با 3ds Max + V-Ray رندرهای خارجی فوتورئالیستی ایجاد کنید
جزییات دوره
6h 53m
50
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,157
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jake Denham ⭐ Jake Denham ⭐

هنرمند سه بعدی | مربی رسمی V-Ray

من یک هنرمند سه بعدی و مربی رسمی V-Ray هستم که مشتاق کمک به هنرمندان مشتاق CGI هستم. بیشتر کارهای من در سایتی انجام می شود - سایتی که در سال 2011 برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتم برای تبدیل شدن به یک هنرمند موثرتر CGI ایجاد کردم.

من اصالتاً اهل کمبریج، انگلستان بودم، در بازی‌های ویدیویی آموزش دیدم و کارشناسی ارشد طراحی دیجیتال را از دانشگاه هنرهای خلاق دریافت کردم. این من را به موناکو برد تا برای طراح قایق بادبانی Palmer Johnson Yachts کار کنم. از آنجا شروع کردم به کار با لپ تاپ و سفر به دنیا. امیدوارم از دوره‌ها لذت ببرید و مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید!

-
-

-

می خواهید یاد بگیرید که چگونه از 3ds Max و V-Ray برای ایجاد رندر سه بعدی فوتورئالیستی استفاده کنید، درست است؟
3ds Max و V-Ray برنامه‌های استاندارد صنعتی در تجسم معماری هستند و من به شما نشان خواهم داد که چگونه از هر دو استفاده کنید.

تجسم سه بعدی را از حدس و گمان بردارید و از امروز شروع به ساخت رندرهای عکس واقعی کنید!

در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی رندر کردن یک ساختمان سه بعدی در یک محیط بیرونی.

این کلاس شما را با گردش کار CGI Studios برای ایجاد رندرهای بیرونی برای معماران آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید کل گردش کار را یاد بگیرید یا نکاتی را برای استفاده از 3ds Max و V-Ray بیاموزید، عالی است.

جیک توسط Chaos Group به عنوان یک مربی V-Ray شناخته می‌شود، و آنها با استانداردهای برنامه Chaos Group Academy مطابقت دارند.

برای کاربران جدید و فعلی V-Ray طراحی شده است. از ابتدا یاد بگیرید یا مهارت های خود را تازه کنید، در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از V-Ray به طور موثر برای دستیابی به نتایج فوتورئالیستی در رندرهای سه بعدی خود استفاده کنید. شما تکنیک های مفیدی را که در V-Ray و 3ds Max برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز استفاده می شود، یاد خواهید گرفت.