آموزش شبیه سازی یک انفجار گرد و غبار زمینی در مایا

Simulating a Ground Dust Explosion in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، انفجار گرد و غبار زمین را با استفاده از سیالات و ذرات شبیه سازی می کنیم. در این آموزش مایا، انفجار گرد و غبار زمین را با استفاده از مایعات و ذرات شبیه سازی می کنیم. این دوره در دو بخش تقسیم شده است. در بخش اول، تمام مراحل و روش‌های ضروری برای ایجاد یک انفجار در مقیاس بزرگ را که عمدتاً یک انفجار گرد و غبار است، بررسی می‌کنیم. ما از ذرات برای هدایت حرکت سیالات استفاده خواهیم کرد و انفجارهای زیادی را به واکنش کلی اضافه خواهیم کرد. سپس به بخش دوم می‌رویم، جایی که تاثیر انفجار خود را به شکل گرد و غبار و امواج ضربه‌ای بررسی می‌کنیم. ما همچنین ویژگی های مختلف ظروف و قطره چکان های سیال را برای حفظ یک انفجار واقعی گرد و غبار پوشش خواهیم داد. در پایان این آموزش مایا، شما قادر خواهید بود با استفاده از مایعات و ذرات مایا، انفجار گرد و غبار خود را ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شبیه سازی یک انفجار گرد و غبار زمینی در مایا Simulating a Ground Dust Explosion in Maya

  • درک آناتومی یک انفجار غبار Understanding the Anatomy of a Dust Explosion

  • مسدود کردن انفجار بزرگ گرد و غبار با استفاده از ذرات Blocking of Large Dust Explosion Using Particles

  • ساخت کانتینر مایع گرد و غبار بزرگ Building of Large Dust Fluid Container

  • بهبود ظرف مایع انفجار گرد و غبار Improving the Fluid Container of Dust Explosion

  • ایجاد چگالی، سرعت و تلاطم سیالات غبار بزرگ Creating the Density, Velocity and Turbulence of Large Dust Fluids

  • آزمایش با دمای سیال غبار بزرگ Experimenting with Fluid Temperature of Large Dust

  • بهبود سایه و کدورت سیالات غبار بزرگ Improving the Shading and Opacity of Large Dust Fluids

  • ایجاد یک کانال مجزا برای گرما و دما Creating a Separate Channel for Heat and Temperature

  • ساخت سیالات برخورد گرد و غبار زمین Building out Ground Dust Impact Fluids

  • بهبود سیالات گرد و غبار زمین Improving the Ground Dust Fluids

  • بهبود بیشتر شفافیت و شفافیت Further Improving Transparency and Opacity

  • تکمیل رندر و کش سیالات Completing Render and Cache of Fluids

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی یک انفجار گرد و غبار زمینی در مایا
جزییات دوره
1h 29m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.