لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: Rendering with Arnold (2017)
3ds Max: Rendering with Arnold (2017)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آرنولد یک موتور رندر با کیفیت در 3ds Max 2018 است. ارائه واقعی با این ردیاب اشعه مونت کارلو از هر زمان آسان تر است. ارائه مبتنی بر فیزیکی آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند ، اما اجازه می دهد تا برای دستیابی به سبک های هنری ، قوانین فیزیکی را نقض کنید. این دوره مروری بر ویژگی های اصلی آرنولد برای نور ، مواد و ارائه در 3ds Max است.
موضوعات شامل:
مفاهیم ارائه دهنده آرنولد li>
چراغ های آرنولد مانند چهار ، نقطه ای و دور li>
اصلاح خصوصیات شی Ar آرنولد li>
فیلتر کردن نور با اصلاح کننده فیلتر gobo
نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome
شبیه سازی نور روز با آسمان فیزیکی li>
پارامترهای مواد سطح استاندارد آرنولد li>
انتشار ، تیرگی و نقشه برداری دست انداز li>
ارائه انکسارها با انتقال
ساخت شبکه سایه آرنولد li>
ارائه تست با نقشه ابزار li>
تقسیم مش و تغییر مکان در زمان ارائه li>
چشم انداز جو با مه محیط صحنه li>
ارائه یک محیط کروی با دوربین VR
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
افزونه MAXtoA را به روز می کنید
Updating the MAXtoA plugin
1. مفاهیم
1. Concepts
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
معرفی آرنولد
Introducing Arnold
مفاهیم ارائه دهنده آرنولد
Arnold rendering concepts
تنظیمات عملکرد و سازگاری
Performance and compatibility settings
تنظیمات ارائه دهنده آرنولد بهینه سازی کنید
Optimizing Arnold Render Settings
2. نورپردازی استودیو
2. Studio Lighting
ایجاد چراغ منطقه چهار برابر آرنولد
Creating an Arnold quad area light
تنظیم پارامترهای نور آرنولد
Setting Arnold light parameters
تنظیم ویژگی های ارائه رندر
Setting object render properties
نگاشت رنگ روشن
Mapping light color
ایجاد نور نقطه ای آرنولد
Creating an Arnold spot light
ماسک نوری با فیلتر gobo
Masking light with gobo filter
روشنایی کافی با نور پر کننده
Suffusing illumination with a fill light
چراغ پرتوی با پرتوهای Diffuse
Bouncing light with Diffuse rays
3. روشنایی محیط
3. Environment Lighting
نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome
Image-based lighting with a Skydome
نورپردازی مبتنی بر تصویر با محیط صحنه
Image-based lighting with scene environment
ایجاد یک نور دور
Creating a distant light
نور روز با آسمانی فیزیکی آرنولد
Daylighting with Arnold Physical Sky
با استفاده از حالت Advanced Advanced
Using Environment Advanced mode
بهینه سازی نور روز با درگاه های Skydome
Optimizing interior daylight with Skydome portals
4. مواد و نقشه ها
4. Materials and Maps
پارامترهای پایه سطح استاندارد آرنولد
Base parameters of Arnold Standard Surface
نقشه برداری Diffuse و Opacity
Mapping Diffuse and Opacity
کنترل زبری خاص
Controlling specular roughness
شکست نور با انتقال
Refracting light with Transmission
تسکین سطح با نقشه برآمدگی
Surface relief with bump mapping
سایه زدن با انسداد محیط
Shading with ambient occlusion
ساختن شبکه سایه انداز آرنولد
Building an Arnold shading network
5- ارائه
5. Rendering
ارائه تست با نقشه ابزار
Test rendering with the utility map
تقسیم مش با ویژگی های آرنولد
Mesh subdivision with Arnold Properties
جابجایی با ویژگی های آرنولد
Displacement with Arnold Properties
افزودن جو آرنولد
Adding an Arnold atmosphere
ارائه پانوراما با دوربین VR
Rendering a panorama with VR camera
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات