آموزش 3ds Max: Rendering with Arnold (2017)

3ds Max: Rendering with Arnold (2017)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آرنولد یک موتور رندر با کیفیت در 3ds Max 2018 است. ارائه واقعی با این ردیاب اشعه مونت کارلو از هر زمان آسان تر است. ارائه مبتنی بر فیزیکی آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند ، اما اجازه می دهد تا برای دستیابی به سبک های هنری ، قوانین فیزیکی را نقض کنید. این دوره مروری بر ویژگی های اصلی آرنولد برای نور ، مواد و ارائه در 3ds Max است.
موضوعات شامل:
  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد
  • چراغ های آرنولد مانند چهار ، نقطه ای و دور
  • اصلاح خصوصیات شی Ar آرنولد
  • فیلتر کردن نور با اصلاح کننده فیلتر gobo
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome
  • شبیه سازی نور روز با آسمان فیزیکی
  • پارامترهای مواد سطح استاندارد آرنولد
  • انتشار ، تیرگی و نقشه برداری دست انداز
  • ارائه انکسارها با انتقال
  • ساخت شبکه سایه آرنولد
  • ارائه تست با نقشه ابزار
  • تقسیم مش و تغییر مکان در زمان ارائه
  • چشم انداز جو با مه محیط صحنه
  • ارائه یک محیط کروی با دوربین VR

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • افزونه MAXtoA را به روز می کنید Updating the MAXtoA plugin

1. مفاهیم 1. Concepts

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • معرفی آرنولد Introducing Arnold

  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد Arnold rendering concepts

  • تنظیمات عملکرد و سازگاری Performance and compatibility settings

  • تنظیمات ارائه دهنده آرنولد بهینه سازی کنید Optimizing Arnold Render Settings

2. نورپردازی استودیو 2. Studio Lighting

  • ایجاد چراغ منطقه چهار برابر آرنولد Creating an Arnold quad area light

  • تنظیم پارامترهای نور آرنولد Setting Arnold light parameters

  • تنظیم ویژگی های ارائه رندر Setting object render properties

  • نگاشت رنگ روشن Mapping light color

  • ایجاد نور نقطه ای آرنولد Creating an Arnold spot light

  • ماسک نوری با فیلتر gobo Masking light with gobo filter

  • روشنایی کافی با نور پر کننده Suffusing illumination with a fill light

  • چراغ پرتوی با پرتوهای Diffuse Bouncing light with Diffuse rays

3. روشنایی محیط 3. Environment Lighting

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با Skydome Image-based lighting with a Skydome

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با محیط صحنه Image-based lighting with scene environment

  • ایجاد یک نور دور Creating a distant light

  • نور روز با آسمانی فیزیکی آرنولد Daylighting with Arnold Physical Sky

  • با استفاده از حالت Advanced Advanced Using Environment Advanced mode

  • بهینه سازی نور روز با درگاه های Skydome Optimizing interior daylight with Skydome portals

4. مواد و نقشه ها 4. Materials and Maps

  • پارامترهای پایه سطح استاندارد آرنولد Base parameters of Arnold Standard Surface

  • نقشه برداری Diffuse و Opacity Mapping Diffuse and Opacity

  • کنترل زبری خاص Controlling specular roughness

  • شکست نور با انتقال Refracting light with Transmission

  • تسکین سطح با نقشه برآمدگی Surface relief with bump mapping

  • سایه زدن با انسداد محیط Shading with ambient occlusion

  • ساختن شبکه سایه انداز آرنولد Building an Arnold shading network

5- ارائه 5. Rendering

  • ارائه تست با نقشه ابزار Test rendering with the utility map

  • تقسیم مش با ویژگی های آرنولد Mesh subdivision with Arnold Properties

  • جابجایی با ویژگی های آرنولد Displacement with Arnold Properties

  • افزودن جو آرنولد Adding an Arnold atmosphere

  • ارائه پانوراما با دوربین VR Rendering a panorama with VR camera

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: Rendering with Arnold (2017)
جزییات دوره
2h 40m
35
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,439
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.