آموزش تست های تمرینی ChatGPT و سوالات مصاحبه - Basic/Adv

ChatGPT Practice Tests and Interview Questions - Basic/Adv

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بهترین مجموعه از تست های تمرینی و سوالات مصاحبه در مورد ChatGPT، LLM و مبانی مهندسی Prompt در مورد ChatGPT سوالات عمومی در مورد کار و توانایی های ChatGPT سوالات فنی در مورد ChatGPT LLM سوالات چند گزینه ای و سوالات مصاحبه پیرامون ChatGPT، و سوالات مدل یادگیری زبان در مورد مهندسی سریع پیش نیازها : دانش اولیه ChatGPT مورد نیاز است، بدون نیاز به دانش پیشرفته

به این دوره هیجان انگیز Udemy در مورد مدل یادگیری زبان ChatGPT خوش آمدید! در این دوره، دنیای جذاب پردازش زبان طبیعی و اینکه ChatGPT چگونه آن را متحول کرده است را بررسی خواهیم کرد.


در طول دوره، ما انواع مختلفی از سوالات چند گزینه ای را خواهیم پرسید که جنبه های ساده و فنی ChatGPT را پوشش می دهد. نگران نباشید، ما پاسخ های صحیح و توضیحات مفصل را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید مفاهیم پشت هر سوال را درک کنید.


در ابتدا شما را با ChatGPT و قابلیت‌های آن آشنا می‌کنیم. با معماری، نحوه عملکرد و کاربردهای آن در زمینه های مختلف آشنا خواهید شد. همچنین به جنبه‌های فنی ChatGPT، از جمله فرآیند آموزش، انواع مختلف مدل‌ها، و نحوه ایجاد پاسخ‌ها، خواهیم پرداخت.


در طول دوره، ما شما را با طیف وسیعی از سوالات چند گزینه ای که درک شما از ChatGPT را آزمایش می کند، به چالش خواهیم کشید. این سوالات موضوعاتی مانند:

را پوشش خواهند داد


  • برنامه‌نویسان چگونه می‌توانند سوگیری را در مدل‌های زبانی مانند ChatGPT برطرف کنند؟

  • ChatGPT چگونه طعنه و طنز را در متن کنترل می کند؟

  • GPT-3 از کدام نوع معماری استفاده می کند؟

  • حداکثر طول دنباله ای که GPT-3 می تواند انجام دهد چقدر است؟

  • ChatGPT چگونه با سایر مدل‌های پردازش زبان طبیعی مقایسه می‌شود؟

با هر سوال، توضیح مفصلی در مورد پاسخ صحیح به شما ارائه می دهیم و به شما امکان می دهد درک خود را از ChatGPT و قابلیت های آن عمیق تر کنید. هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا در مورد ChatGPT بیشتر تمرین کنید تا بتوانید با اطمینان از آن در سفر یادگیری زبان خود و در مصاحبه‌های پیرامون مدل‌های یادگیری زبان استفاده کنید.


در پایان این دوره، درک کاملی از ChatGPT و قابلیت های آن خواهید داشت. شما می توانید با اطمینان این دانش را در سفر یادگیری زبان خود و در سناریوهای دنیای واقعی به کار ببرید. پس برای چی منتظری؟ بیایید به دنیای هیجان انگیز ChatGPT شیرجه بزنیم و مهارت های یادگیری زبان خود را با ما تقویت کنیم.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • تست های تمرینی ChatGPT - دور 1 ChatGPT Practice Tests - Round 1

  • تست های تمرینی ChatGPT - دور 2 ChatGPT Practice Tests - Round 2

  • تست های تمرینی ChatGPT - دور 3 ChatGPT Practice Tests - Round 3

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تست های تمرینی ChatGPT و سوالات مصاحبه - Basic/Adv
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
60
Udemy (یودمی) udemy-small
11 اسفند 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,000
4.9 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Prince Patni

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Prince Patni Prince Patni

توسعه دهنده نرم افزار (BI ، Data Science) مهندسی مطالعه کرد ، تاکنون در 3 MNC کار کرده و برای کار در سراسر کره خاکی جهان سفر کرده است. در حال حاضر در نقش توسعه دهنده تجزیه و تحلیل در یک سازمان معتبر است. عاشق آموزش است ، یادگیری را دوست دارد. در اینجا برای به اشتراک گذاشتن تجزیه و تحلیل داده ها ، تجسم داده ها ، هوش تجاری ، علوم داده و سایر نکات مربوط به توسعه نرم افزار. شعار زندگی: آسمان بالای سر من. زمین زیر من آتش درون من.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.