آموزش جاوا (2018)

Learning Java (2018)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جاوا یکی از پنج زبان برنامه نویسی برتر است و برای وب سایت ها ، کنترلرهای تعبیه شده و توسعه برنامه های Android استفاده می شود. این مقدمه ای است برای شروع برنامه نویسی با Java 9-و JShell که به تازگی معرفی شده است. مربی کاترین هاج همه اصول را پوشش می دهد: انواع داده ها ، رشته ها ، آرایه ها ، حلقه ها و توابع. او به شما کمک می کند تا جریان و منطق کد خود را کنترل کنید ، و از پروژه خود اشکال زدایی کنید تا مطمئن شوید کاملاً اجرا می شود. سپس کمی فراتر از اصول پیش بروید و تکنیک های پیشرفته ای مانند کپسوله سازی ، وراثت ، برنامه نویسی عملکردی و لامبدا را بیاموزید. کاترین چالش هایی را در این راه برای تمرین مهارت های جدید شما معرفی می کند. این دوره سه ساعته برای توسعه دهندگانی که باید سریع با جاوا سریع شوند و همچنین برای برنامه نویسان مبتدی که اولین طعم این زبان محبوب را می خواهند مناسب است.
موضوعات شامل:
  • بارگیری جاوا 9 و انتخاب IDE
  • درک اصول جاوا: انواع داده ها ، رشته ها ، آرایه ها و موارد دیگر
  • کنترل جریان با توابع و حلقه ها
  • اشکال زدایی
  • کار با وراثت و رابط ها
  • یادگیری لامبدا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از فایل های تمرینی Using exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • جاوا چیست و IDE چیست؟ What is Java and what is an IDE?

  • بارگیری جاوا 9 و یک IDE Downloading Java 9 and an IDE

  • کاوش در JShell Exploring JShell

  • کاوش در IDE Exploring an IDE

  • سلام جهان در جاوا Hello World in Java

2. مبانی جاوا 2. Java Basics

  • چگونه می توانیم کد ایجاد کنیم؟ How do we create code?

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and data types

  • توابع تعریف شده توسط کاربر و این کلمه کلیدی User-defined functions and the this keyword

  • رشته های Strings

  • با استفاده از اسکنر برای ورودی Using the Scanner for input

  • آرایه ها Arrays

  • استفاده از تماس با ارزش در مقابل تماس با مرجع Using call by value vs. call by reference

  • کاوش مستندات Exploring documentation

  • Challenge: ایجاد یک طرح و یک نمونه Challenge: Create a Blueprint and an Instance

  • راه حل: ایجاد یک طرح و یک نمونه Solution: Create a Blueprint and an Instance

3. کنترل جریان 3. Control Flow

  • نقشه برداری از جریان کنترل برنامه Mapping out program control flow

  • تصمیم گیری با IF Decision-making with IF

  • حلقه ها را با هم مقایسه می کنیم Comparing loops

  • استفاده از كتابخانه ها برای كاركردهای اضافی Using libraries for extra functionality

  • اشکال زدایی با بیانیه های چاپی Debugging with print statements

  • اشکال زدایی با IDE Debugging with an IDE

  • چالش: تاس رول Challenge: Dice Roll

  • راه حل: تاس رول Solution: Dice Roll

4- فراتر از مبانی 4. Beyond the Basics

  • برنامه نویسی شی گرا چیست؟ What is object-oriented programming?

  • محصور سازی چیست؟ What is encapsulation?

  • کار با ارث Working with inheritance

  • رابط ها Interfaces

  • برنامه نویسی کاربردی Functional programming

  • یادگیری لامبدا Learning lambda

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش جاوا (2018)
جزییات دوره
2h 11m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
798,742
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Kathryn Hodge
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kathryn Hodge Kathryn Hodge

توسعه‌دهنده نرم‌افزار

کاترین هاج به‌عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار در یک شرکت رسانه‌ای کار می‌کند.

علاوه بر کار خود به‌عنوان توسعه‌دهنده، کاترین یک کانال YouTube را برای افرادی که مایل هستند اجرا می‌کند. برای یادگیری نحوه کدنویسی قبل از فارغ التحصیلی از کالج، او به مدت سه سال به عنوان دستیار تدریس علوم کامپیوتر کار کرد. او به تلاقی رسانه‌ها، سرگرمی‌ها و فناوری علاقه زیادی دارد و بر ایجاد نرم‌افزاری متمرکز است که تأثیرگذار باشد.