آموزش با 3ds Max + Corona Renderer رندرهای داخلی فوتورئالیستی ایجاد کنید

Create Photorealistic Interior Renders with 3ds Max + Corona Renderer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و Corona Renderer مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی رندر کردن فضای داخلی سه بعدی.

آیا تا به حال می خواهید تصاویر تولید شده توسط رایانه ایجاد کنید؟ به جیک دنهام (از   ) بپیوندید زیرا او فرآیند کاملی را برای ایجاد رندرهای حرفه ای به اشتراک می گذارد.

این کلاس شما را با گردش کار CGI Studios برای ایجاد رندرهای داخلی برای معماران و طراحان داخلی آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید کل گردش کار را یاد بگیرید یا نکاتی را برای استفاده از موتور 3ds Max و Corona Render بیاموزید، عالی است.

یک رندر داخلی ایجاد کنید.

فضای کاری پروژه شما محل دائمی شما برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت، پرسیدن سوال و نشان دادن آنچه در طول زمان آموخته اید است. من نمی توانم برای دیدن پروژه های شما صبر کنم!

تکلیف

وظیفه شما ایجاد یک رندر داخلی برای خودتان است. سعی کنید آن را با مدل ها و سبک خود شخصی سازی کنید. این پروژه به شما این امکان را می دهد که ایجاد رندرهای سه بعدی خود را تمرین کنید که می توانند در نمونه کارها شما منتشر شوند.

موارد تحویل

  • 1-2 تصویر رندر شده

منابع


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بین صحنه ها کپی و جایگذاری کنید Copy and Paste Between Scenes

  • بررسی اجمالی Corona for 3ds Max Corona for 3ds Max Overview

  • اضافه کردن لوازم جانبی به صحنه شما Adding Accessories to your scene

  • مدل سازی آشپزخانه در 3ds Max قسمت 5 Modelling the Kitchen in 3ds Max Part 5

  • مواد با کرونا Materials with Corona

  • سخنرانی جایزه: پنج ابزار 3ds Max که استفاده نمی کنید Bonus Lecture: Five 3ds Max Tools You Don't Use

  • اضافه کردن سوئیچ ها به صحنه شما Adding Switches to your scene

  • اضافه کردن مبلمان به صحنه خود قسمت 1 Adding Furniture to your scene Part 1

  • مدل سازی آشپزخانه در 3ds Max قسمت 1 Modelling the Kitchen in 3ds Max Part 1

  • Corona Frame Buffer و Post Production Corona Frame Buffer and Post Production

  • اضافه کردن مبلمان به صحنه خود قسمت 2 Adding Furniture to your scene Part 2

  • نورپردازی صحنه شما Lighting your Scene

  • سخنرانی پاداش: فیزیک در 3 دقیقه آموزش MassFX Bonus Lecture: Physics In 3 Minutes MassFX Tutorial

  • سخنرانی جایزه: رندر داخلی واقعی خود را بهبود بخشید Bonus Lecture: Improve Your Realistic Interior Rendering

  • مدل سازی آشپزخانه در 3ds Max قسمت 2 Modelling the Kitchen in 3ds Max Part 2

  • مدل سازی آشپزخانه در 3ds Max قسمت 4 Modelling the Kitchen in 3ds Max Part 4

  • با 3ds Max و Corona Renderer رندرهای داخلی فوتورئالیستی ایجاد کنید Create Photorealistic Interior Renders with 3ds Max and Corona Renderer

  • Corona را برای 3ds Max نصب کنید Install Corona for 3ds Max

  • نوار ابزار 3ds Max 3ds Max Toolbars

  • رندر سه بعدی صحنه استودیو Studio Scene 3D Rendering

  • سخنرانی جایزه: 4 نکته سریع برای افزایش واقع گرایی عکس با 3ds Max Bonus Lecture: 4 Quick Tips To Increase Photo Realism with 3ds Max

  • مدل سازی آشپزخانه در 3ds Max قسمت 3 Modelling the Kitchen in 3ds Max Part 3

نمایش نظرات

آموزش با 3ds Max + Corona Renderer رندرهای داخلی فوتورئالیستی ایجاد کنید
جزییات دوره
2h 22m
22
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
819
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jake Denham ⭐ Jake Denham ⭐

هنرمند سه بعدی | مربی رسمی V-Ray

من یک هنرمند سه بعدی و مربی رسمی V-Ray هستم که مشتاق کمک به هنرمندان مشتاق CGI هستم. بیشتر کارهای من در سایتی انجام می شود - سایتی که در سال 2011 برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتم برای تبدیل شدن به یک هنرمند موثرتر CGI ایجاد کردم.

من اصالتاً اهل کمبریج، انگلستان بودم، در بازی‌های ویدیویی آموزش دیدم و کارشناسی ارشد طراحی دیجیتال را از دانشگاه هنرهای خلاق دریافت کردم. این من را به موناکو برد تا برای طراح قایق بادبانی Palmer Johnson Yachts کار کنم. از آنجا شروع کردم به کار با لپ تاپ و سفر به دنیا. امیدوارم از دوره‌ها لذت ببرید و مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید!

-
-

-

می خواهید یاد بگیرید که چگونه از 3ds Max و V-Ray برای ایجاد رندر سه بعدی فوتورئالیستی استفاده کنید، درست است؟
3ds Max و V-Ray برنامه‌های استاندارد صنعتی در تجسم معماری هستند و من به شما نشان خواهم داد که چگونه از هر دو استفاده کنید.

تجسم سه بعدی را از حدس و گمان بردارید و از امروز شروع به ساخت رندرهای عکس واقعی کنید!

در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی رندر کردن یک ساختمان سه بعدی در یک محیط بیرونی.

این کلاس شما را با گردش کار CGI Studios برای ایجاد رندرهای بیرونی برای معماران آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید کل گردش کار را یاد بگیرید یا نکاتی را برای استفاده از 3ds Max و V-Ray بیاموزید، عالی است.

جیک توسط Chaos Group به عنوان یک مربی V-Ray شناخته می‌شود، و آنها با استانداردهای برنامه Chaos Group Academy مطابقت دارند.

برای کاربران جدید و فعلی V-Ray طراحی شده است. از ابتدا یاد بگیرید یا مهارت های خود را تازه کنید، در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از V-Ray به طور موثر برای دستیابی به نتایج فوتورئالیستی در رندرهای سه بعدی خود استفاده کنید. شما تکنیک های مفیدی را که در V-Ray و 3ds Max برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز استفاده می شود، یاد خواهید گرفت.