آموزش 2023 تجسم داده در Tableau & Python (2 دوره در 1)

2023 Data Visualization in Tableau & Python (2 Courses in 1)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش تجسم داده ها با Tableau & Python از سطح مقدماتی تا پیشرفته با استفاده از پروژه های واقعی درک اصول تصویرسازی داده ها مهارت در Tableau آماده سازی و دستکاری داده ها ایجاد تجسم های ایستا با Matplotlib تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی با Seaborn طراحی تجسم های تعاملی داستان گویی و ارتباط بصری ارزیابی انتقادی تجسم یادگیری پروژه محور پیش نیازها:تسلط به پایتون: از آنجایی که Matplotlib و Seaborn کتابخانه های پایتون هستند، درک کاملی از برنامه نویسی پایتون ضروری است. دانش آموزان باید درک خوبی از نحو پایتون، متغیرها، ساختارهای داده (مانند لیست ها، فرهنگ لغت ها و آرایه ها)، جریان کنترل (حلقه ها و شرطی ها)، توابع و عملیات ورودی/خروجی فایل داشته باشند. دانش دستکاری داده ها: داشتن تجربه ای در مورد تکنیک های دستکاری و تمیز کردن داده ها، مانند بارگیری داده ها از فرمت های مختلف فایل (CSV، Excel و غیره)، مدیریت مقادیر از دست رفته، و انجام تبدیل های اولیه داده ها (فیلتر کردن، گروه بندی، ادغام و غیره). این را می توان از طریق کتابخانه هایی مانند پانداها به دست آورد.

به دوره جامع "تجسم داده ها در Tableau Python با Matplotlib و Seaborn" خوش آمدید. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد تجسم های جذاب و آموزنده را با استفاده از دو ابزار قدرتمند می آموزید: کتابخانه های Tableau و Python، Matplotlib و Seaborn. چه مبتدی یا یک تحلیلگر باتجربه داده باشید، این دوره مهارت های لازم را برای تجسم موثر داده ها و برقراری ارتباط بینش در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های دوره:

  1. رویکرد عملی: این دوره بر یادگیری عملی از طریق تمرین‌های عملی و مثال‌های واقعی تمرکز دارد. شما روی مجموعه داده های مختلفی کار خواهید کرد و به شما این امکان را می دهد که مفاهیم و تکنیک های آموخته شده را مستقیماً در سناریوهای مربوطه اعمال کنید.

  2. پوشش جامع: این دوره هر دو کتابخانه Tableau و Python را پوشش می دهد و درک کاملی از تجسم داده ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما اصول هر ابزار را یاد خواهید گرفت و به تدریج به سمت تکنیک های پیشرفته تر پیش می روید و از درک کامل موضوع اطمینان می دهید.

  3. تسلط Tableau: شما در Tableau، یک ابزار تجسم داده که به طور گسترده استفاده می شود، مهارت کسب خواهید کرد. با شروع با اصول اولیه، یاد خواهید گرفت که داشبوردهای تعاملی ایجاد کنید، تجسم های جذاب طراحی کنید، و قابلیت های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل داده ها و داستان سرایی را کشف کنید.

  4. تجسم Python: قابلیت‌های کتابخانه‌های Python، Matplotlib و Seaborn را برای تجسم داده‌ها کاوش کنید. شما یاد خواهید گرفت که تجسم های ایستا ایجاد کنید، نمودارها را سفارشی کنید، دستکاری داده ها را مدیریت کنید و از تکنیک های تجسم آماری پیشرفته استفاده کنید.

  5. آماده سازی و پاکسازی داده ها: یکی از جنبه های ضروری تجسم داده ها، آماده سازی داده ها است. این دوره تکنیک هایی را برای تمیز کردن، دستکاری و تبدیل داده ها برای اطمینان از داده های با کیفیت بالا برای اهداف تجسم پوشش می دهد.

  6. قصه سرایی و ارتباط: یاد بگیرید که چگونه از طریق تجسم داده ها داستان های جذاب بگویید. تکنیک‌های مؤثری برای ارتباط بینش‌ها به صورت بصری و ایجاد روایت‌های تأثیرگذار که مخاطبان شما را درگیر و متقاعد می‌کند، کشف کنید.

  7. پروژه‌های دنیای واقعی: مهارت‌های خود را در پروژه‌ها و مجموعه داده‌های دنیای واقعی به کار ببرید، به شما امکان می‌دهد توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید و مجموعه‌ای از تجسم‌های چشمگیر بسازید. تجربه عملی و اعتماد به نفس در ایجاد تجسم هایی که به چالش های دنیای واقعی می پردازند به دست آورید.

  8. پشتیبانی و منابع: این دوره از طریق جلسات QA و یک انجمن اختصاصی انجمن پشتیبانی مستمر را ارائه می دهد، جایی که شما می توانید با مربی و سایر فراگیران تعامل داشته باشید. منابع اضافی، مانند نمونه کد، مجموعه داده، و مواد مرجع، برای تکمیل یادگیری شما ارائه می شود.

  9. دسترسی مادام العمر: دسترسی مادام العمر به مواد دوره، از جمله به روز رسانی ها و محتوای جدید را به دست آورید. برای تجدید دانش، دسترسی به منابع جدید، و به‌روز ماندن در جریان آخرین پیشرفت‌ها در تجسم داده‌ها، می‌توانید هر زمان که بخواهید دوباره از دوره بازدید کنید.

  10. گواهی تکمیل: پس از اتمام دوره، گواهی پایان دریافت خواهید کرد که مهارت های شما را در تجسم داده ها با کتابخانه های Tableau و Python تأیید می کند.

چه شما یک تحلیلگر داده، دانشمند داده، حرفه ای کسب و کار، محقق یا هرکسی که به تسلط بر تجسم داده ها علاقه مند هستید، این دوره شما را با ابزارها و دانش لازم برای ایجاد تجسم های تأثیرگذار که بینش ها را هدایت می کند و تصمیم گیری مبتنی بر داده را بهبود می بخشد، مجهز می کند. -making.

اکنون ثبت نام کنید و سفری را آغاز کنید تا با Tableau، Matplotlib و Seaborn به یک متخصص مجرب تجسم داده تبدیل شوید!



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • سایر دوره های Udemy من را بررسی کنید Checkout my other Udemy Courses

  • مقدمه ای بر تجسم داده ها Introduction to Data Visualization

مبانی تابلو Tableau Fundamentals

  • شروع کار با نرم افزار Tableau Getting Started with Tableau Software

  • اتصال به منابع داده (فایل متنی قابل دانلود) Connecting to Data Sources (Downloadable Text File)

  • اتصال به منابع داده (فایل EXCEL قابل دانلود) Connecting to Data Sources (Downloadable EXCEL File)

  • ایجاد تجسم های اولیه در Tableau Creating Basic Visualizations in Tableau

  • قالب بندی برگه ها در Tableau Formatting Sheets in Tableau

طراحی تجسم های تعاملی با Tableau Designing Interactive Visualizations with Tableau

  • پیوستن به دو جدول و ایجاد نمودار میله ای (مجموعه داده های اکسل قابل دانلود) Joining two tables and Creating Bar Chart (Downloadable Excel Data Set)

  • ایجاد انواع مختلف نمودار میله ای Creating different types of Bar Charts

  • ایجاد نمودار خطی Creating Line Chart

  • ایجاد نمودار منطقه ای Creating Area Chart

  • ایجاد نماهای دایره ای و دایره های کنار هم Creating Circle Views and Side-by-Side Circles

  • ایجاد نمودارهای پراکندگی Creating Scatter Plots

  • ایجاد نمودار دایره ای Creating Pie Chart

  • ایجاد هیستوگرام Creating histogram

  • ایجاد جداول متنی و جداول برجسته Creating text tables and highlight tables

  • ایجاد نقشه ها Creating Maps

  • ایجاد نقشه های حرارتی Creating Heat Maps

آموزش مبتنی بر پروژه برای ایجاد داشبوردهای تعاملی در Tableau Project based Learning to Create Interactive Dashboards in Tableau

  • ایجاد داشبورد با Tableau با استفاده از مجموعه داده های ورزشکاران المپیک Creating Dashboards with Tableau using Olympic Athletes Data Set

  • یک داشبورد و داستان برای مجموعه داده های شاخص های بانک جهانی ایجاد کنید Create a Dashboard and story for World bank indicators Data Set

  • یک داشبورد و داستان برای مجموعه داده های فروش ایجاد کنید Create a Dashboard and Story for Sales Data Set

تجسم داده ها با استفاده از Matplotlib در پایتون Data Visualization Using Matplotlib in Python

  • مقدمه ای بر Matplotlib Introduction to Matplotlib

  • ایجاد نمودار خطی Creating Line Graph

  • ایجاد نمودار نواری Creating Bar Graph

  • ایجاد نمودار پراکندگی Creating Scatter Graph

  • ایجاد نمودار هیستوگرام Creating Histogram Graph

  • ایجاد نمودار دایره ای Creating Pie Chart

  • ایجاد طرح سه بعدی Creating 3D plot

  • ایجاد نمودار خطی سه بعدی Creating 3D Line graph

تجسم داده ها با استفاده از Seaborn در پایتون Data Visualization Using Seaborn in Python

  • معرفی Seaborn Introduction to Seaborn

  • شناخت مجموعه داده ها Understanding Data Set

  • ایجاد Swarm Plot Creating Swarm Plot

  • ایجاد طرح ویولن Creating Violin Plot

  • ایجاد شبکه های وجهی Creating Facet Grids

  • ایجاد نقشه های حرارتی Creating Heatmaps

پروژه ها Projects

  • با استفاده از Matplotlib یک خط خط ایجاد کنید. Create a Line Plot using Matplotlib.

  • با استفاده از Matplotlib یک Scatter Plot ایجاد کنید Create a Scatter Plot using Matplotlib

  • با استفاده از Matplotlib یک نمودار میله ای ایجاد کنید Create a Bar Chart using Matplotlib

  • با استفاده از Matplotlib یک هیستوگرام ایجاد کنید Create a Histogram using Matplotlib

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 2023 تجسم داده در Tableau & Python (2 دوره در 1)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2 hours
33
Udemy (یودمی) udemy-small
29 تیر 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,703
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Surendra Varma Surendra Varma

بهترین مربی

نام مربی Surendra varma است.

او برنده جایزه بهترین معلم است.

او برنده جایزه Young Achiever است.

او دارای مدرک کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر است. او سخت‌ترین امتحان‌های علوم کامپیوتر مانند GATE UGC-NET را با رنگ‌های درخشان پشت سر گذاشت. همچنین، او در دوره کارشناسی ارشد یک دانشگاه برتر است.

او در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع دکترا از معتبرترین دانشگاه جهان موسسه علوم هند (IISC)، بنگلور است.

او با شرکت های مختلف EdTech در هند از جمله Great Learning کار کرد. او همیشه بهترین بازخورد را از دانش آموزانش دریافت می کرد.

او 14+ سال تجربه در تدریس/تحقیق/صنعت دارد.

او در نقش‌های مختلفی مانند مهندس نرم‌افزار، دانشیار، محقق، مربی فنی، مربی فنی ارشد، رئیس فنی، رئیس آکادمیک کار کرد.

او بیش از 1,00,000 دانش آموز را در حرفه خود تربیت کرده است. شاگردان سابق او در حال حاضر در MNC مانند Amazon، Infosys، Wipro، TCS، CTS، Accenture و غیره مشغول به کار هستند.

او سخنرانی‌های مهمان در دانشگاه‌ها/کالج‌های برتر هند مانند IIIT s، دانشگاه SRM، VIT و غیره داشته است.

او به دانشجویان کشورهای مختلف مانند هند، ایالات متحده آمریکا، کانادا، امارات، استرالیا، بریتانیا، آلمان و غیره آموزش آنلاین داده است.

او در رتبه بندی 5% برتر در شکستن ارزیابی کدنویسی آمازون قرار گرفت.

شاگردان او در 150 کشورهای مختلف پراکنده هستند.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.