آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 3

Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما برخی از مفاهیم اساسی برای مدل سازی با چند ضلعی ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016. این دوره بخشی از موارد زیر است: مایا: مسیر مدل سازی محیط همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 45s نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 3 7 ساعت 8 متر 6 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 3 Professional Tips for Modeling Complex Shapes: Part 3

  • بهینه سازی رابط مایا Optimizing the Maya Interface

  • تنظیم ابزارهای ایستگاه از پیش تنظیم و سفارشی مایا Setting up Custom Maya Presets and Tools

  • اعمال گزینه های سفارشی برای Beveling Applying Custom Options for Beveling

  • بحث در مورد مقدار هندسه و گزینه های مدل سازی Discussing Geometry Amount and Modeling Options

  • بحث در مورد مقدار هندسه و گزینه های مدل سازی را ادامه دهید Continue Discussing Geometry Amount and Modeling Options

  • شروع مثال 1 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 1 - Getting Basic Shapes

  • اتمام مثال 1 - کج شدن لبه ها Finishing Example 1 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 2 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 2 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 2 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 2 - Cleaning up and Adding Geometry

  • اتمام مثال 2 - انحنای لبه ها Finishing Example 2 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 3 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 3 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 3 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 3 - Cleaning up and Adding Geometry

  • اتمام مثال 3 - کج شدن لبه ها Finishing Example 3 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 4 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 4 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 4 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 4 - Cleaning up and Adding Geometry

  • تمیز کردن Booleans - Pt. 1 Cleaning up Booleans - Pt. 1

  • اتمام مثال 4 - انحنای لبه ها Finishing Example 4 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 5 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 5 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 5 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 5 - Cleaning up and Adding Geometry

  • اتمام مثال 5 - انحنای لبه ها Finishing Example 5 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 6 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 6 - Getting Basic Shapes

  • اتمام مثال 6 - کج شدن لبه ها Finishing Example 6 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 7 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 7 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 7 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 7 - Cleaning up and Adding Geometry

  • تمیز کردن Booleans Pt. 2 Cleaning up Booleans Pt. 2

  • افزودن هندسه - Pt. 1 Adding Geometry - Pt. 1

  • اتمام مثال 7 - انحنای لبه ها Finishing Example 7 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 8 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 8 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 8 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 8 - Cleaning up and Adding Geometry

  • تمیز کردن Booleans Pt. 3 Cleaning up Booleans Pt. 3

  • اتمام مثال 8 - انحنای لبه ها Finishing Example 8 - Beveling the Edges

  • شروع مثال 9 - دریافت اشکال اساسی Starting Example 9 - Getting Basic Shapes

  • ادامه مثال 9 - پاکسازی و افزودن هندسه Continuing Example 9 - Cleaning up and Adding Geometry

  • تمیز کردن Booleans Pt. 4 Cleaning up Booleans Pt. 4

  • افزودن هندسه - Pt. 2 Adding Geometry - Pt. 2

  • Beveling the Edges Beveling the Edges

  • مثال 9 را تمام کنید و از سیستم خارج شوید Finishing Example 9 and Sign Off

نمایش نظرات

آموزش نکات حرفه ای برای مدل سازی اشکال پیچیده: قسمت 3
جزییات دوره
7h 9m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
39
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.