آموزش ایجاد جلوه های مایع حرکت آهسته در RealFlow

Creating Slow Motion Fluid Effects in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک چلپ چلوپ گودال ایجاد کرده و با اثر حرکت آهسته در زمان گلوله با استفاده از RealFlow و 3ds max ، آن را مجدداً استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2014 و 3ds Max 2015. در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه یک چلپ چلوپ گودال ایجاد کرده و با اثر حرکت آهسته در زمان گلوله با استفاده از RealFlow و 3ds max ، آن را مجدداً آماده کنید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2014 و 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد جلوه های مایع حرکت آهسته در RealFlow Creating Slow Motion Fluid Effects in RealFlow

  • ایجاد صحنه متحرک ما Creating Our Animated Scene

  • جمع آوری دارایی های صحنه ما برای شبیه سازی Assembling Our Scene Assets for Simulation

  • آماده سازی صحنه ما برای صادرات Preparing Our Scene for Export

  • تنظیم صحنه RealFlow ما با داده ها و آزمون صادر شده Setting Our RealFlow Scene with the Exported Data and Test

  • ایجاد اولین آزمایش چلپ چلوپ Creating Our First Test Splash

  • مرور شبیه سازی ما Reviewing Our Simulation

  • تجزیه و تحلیل شبیه سازی ما Analyzing Our Simulation

  • شبیه سازی وضوح نهایی ما Creating Our Final Resolution Simulation

  • اشکال زدایی از شبیه سازی ما Debugging Our Simulation

  • مرور شبیه سازی نهایی ما Reviewing Our Final Simulation

  • چگونه شبیه سازی خود را مجدداً انجام دهیم How to Retime Our Simulation

  • شکستن شبیه سازی مجدد ما Breaking Down Our Retimed Simulation

  • اشکال زدایی شبیه سازی مجدد ما Debugging Our Retimed Simulation

  • نحوه راه اندازی مش ما How to Set up Our Mesh

  • پالایش تنظیمات مش ما Refining Our Mesh Settings

  • وارد کردن شبیه سازی ما در صحنه 3ds Max آماده برای ارائه Importing Our Simulation into Our 3ds Max Scene Ready to Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد جلوه های مایع حرکت آهسته در RealFlow
جزییات دوره
1h 46m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stuart Armiger Stuart Armiger

استوارت آرمیگر یک هنرمند مستقل مستقل VFX در انگلستان است. وی از سال 2007 در صنایع سینما و تلویزیون در زمینه شبیه سازی RealFlow و VFX فعالیت می کند. وی تا سال 2011 هنگامی که روی دو فیلم سینمایی «دزدان دریایی Aardman» کار کرد ، روی ویدیوها و موزیک ویدیوها کار کرد! و فرانكويني از تيم برتون. اخیراً او کارهایی را برای یک سریال درام و تبلیغات تجاری مختلف در ABC's Zero Hour انجام داده است. استوارت همیشه برای توضیح درباره پدیده های طبیعی به دنبال طبیعت است ، او معتقد است با درک این موارد می توانید به یک هنرمند بزرگ VFX تبدیل شوید.