لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدلسازی ربات مکانیکی در ZBrush
Modeling a Mech Robot in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش از تکنیک های مدل سازی سطح سخت ZBrush برای ساخت یک موجود مکانیکی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4, Photoshop CS6, After Effects CS6, Maya 2012. در این آموزش از تکنیک های مدل سازی سطح سخت ZBrush برای ساخت یک موجود مکانیکی استفاده خواهیم کرد. ایده اینجا این است که با ایجاد سطوح سخت در ZBrush بیشتر آشنا شوید. ما با ایجاد برخی از براش های سفارشی شروع می کنیم و سپس به ایجاد مش های سفارشی خودمان می رویم تا در ارتباط با ابزارهای Insert Mesh ZBrush استفاده شوند. در مرحله بعد، با استفاده از یک مجسمه مفهومی خشن به عنوان راهنما، روشهای مختلف ایجاد مش مانند استخراج ماسک و ساخت توپولوژی ZSpheres را برای ایجاد بخشهای مختلف موجود رباتیک خود بررسی خواهیم کرد. ما برخی از رندرهای BPR از این موجود را در فتوشاپ و افتر افکت میگیریم، جایی که یک تصویر نهایی کامل را کنار هم قرار میدهیم. در پایان، ما درک لازم برای ایجاد هر تعداد مدل سطح سخت و رساندن آنها به یک رندر کاملاً واقعی را خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6، After Effects CS6، Maya 2012.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدلسازی ربات مکانیکی در ZBrush
Modeling a Mech Robot in ZBrush
ایجاد منوها و کلیدهای فوری سفارشی
Creating Custom Menus and Hotkeys
ایجاد براش های سفارشی
Creating Custom Brushes
ایجاد مش های سفارشی در مایا
Creating Custom Meshes in Maya
شروع ساق پا
Beginning the Lower Leg
ادامه زره پایین پا
Continuing the Lower Leg Armor
مدل سازی فضای داخلی پا
Modeling the Leg Interior
شروع روی پا
Starting on the Feet
افزودن جزئیات به پاها
Adding Details to the Feet
ساختن پنجه ها
Building the Claws
تمام کردن پاها
Finishing up the Feet
ایجاد توپولوژی قسمت بالایی پا
Creating the Upper Leg Topology
پایان دادن به پاها
Finishing the Legs
شروع شکم
Starting the Abdomen
تمام کردن شکم
Finishing up the Abdomen
جزئیات زره تنه
Detailing the Torso Armor
ایجاد قطعات پشتی ربات
Creating the Robot's Back Pieces
ایجاد Carapace با استفاده از ابزارهای توپولوژی
Creating the Carapace Using Topology Tools
اضافه کردن پوشش زرهی به کاراپاس
Adding Armor Plating to the Carapace
اضافه کردن جزئیات نهایی به Carapace
Adding Final Details to the Carapace
مسدود کردن هندسه هسته ربات
Blocking Out the Robot's Core Geometry
شروع از روی سر
Starting on the Head
ایجاد هندسه برای هموارسازی
Creasing the Geometry for Smoothing
لایه بندی زره روی بالاتنه
Layering Armor on the Upper Torso
ایجاد صفحه بینی ربات
Creating the Robot's Nose Plate
اضافه کردن لبه های سخت به صفحه بینی
Adding the Hard Edges to the Nose Plate
شروع فک پایین
Beginning the Mandible
جزئیات فک پایین
Detailing the Mandible
ایجاد عناصر صورت ربات
Creating the Robot's Facial Elements
مسدود کردن بازو
Blocking Out the Upper Arm
حرکت به سمت ساعد
Moving on to the Forearm
استفاده از براش های منحنی برای افزودن جزئیات
Using Curve Brushes to Add Detail
ادامه ساعد
Continuing the Forearm
مسدود کردن قسمت داخلی ساعد
Blocking in the Forearm Interior
جزئیات ساعد
Detailing the Forearm
ایجاد تفنگ
Creating the Gun
قرار دادن کاراکتر برای رندر
Posing the Character for Rendering
ترکیب پاس های رندر ما در افتر افکت
Combining Our Render Passes in After Effects
اضافه کردن جزئیات در فتوشاپ
Adding Details in Photoshop
برد گروتمن یک انیماتور و مدل ساز مستقل با مدرک MFA در انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر سانفرانسیسکو است. وی در حال حاضر در شمال شرقی آمریکا به تدریس طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن شخصیت ها می پردازد.
نمایش نظرات