این دوره طراحی شده است تا شما را از طریق ویژگی های اساسی این نرم افزار مجسمه سازی سه بعدی راهنمایی کند.
من موضوعات کلیدی مانند مجسمه سازی، رتوپولوژی دستی و خودکار، نقشه برداری UV، بافت پخت، و رندر را پوشش می دهم.
این آموزش همچنین گردش کار را بین 3D Coat و Blender پل میکند و نحوه تنظیم صحنهها و ایجاد انیمیشنهای دوربین برای ارائههای با کیفیت حرفهای را نشان میدهد.
این دوره از ویدئوهای کوتاه مدت 1 تا 3 دقیقه برای هر ابزار تشکیل شده است. پیمایش و مطالعه را راحت می کند.
فرآیندهای طولانی در تایم لپس همراه با روایت ضبط می شوند.
صحنه مجسمه سازی کت سه بعدی و مخلوط کن در فایل های پروژه گنجانده شده است.
فصل ها:
01 - مبانی رابط
پیمایش رابط 3D Coat، سفارشی کردن فضای کاری، و استفاده از ابزارها و میانبرهای ضروری برای کارآمد بودن را بیاموزید.
02 - مجسمه سازی
تکنیکهای مجسمهسازی وکسل و سطح، کار با برسها، شابلونها و تقارن را برای ایجاد مدلهای دقیق کاوش کنید.
03 - رتوپولوژی دستی
با ایجاد حلقههای لبه تمیز و توپولوژی برای مدلی بهینهشده، بر روی توپولوژی دستی مسلط شوید.
04 - ایجاد UV
چگونگی علامتگذاری درزها، باز کردن مدلها، و بهینهسازی طرحبندیهای UV برای بافت تمیز و بدون اعوجاج را کشف کنید.
05 - پخت و بافت
با استفاده از مواد و لایههای هوشمند برای سطوح واقعی و با جزئیات، پخت بافتها و اعمال مواد PBR را بیاموزید.
06 - تنظیم صحنه بلندر
یک صحنه را در Blender تنظیم کنید، مدلها را از 3D Coat وارد کنید، مواد را اعمال کنید، و نور و دوربین را برای رندر نهایی تنظیم کنید.
07 - رتوپولوژی خودکار و بافت
بهطور خودکار توپولوژی تمیز را با ابزارهای 3D Coat ایجاد کنید، بافتها را اعمال کنید، و انیمیشنهای دوربین صاف را در Blender برای ارائههای پویا ایجاد کنید.
اگر به پیشینه من علاقه مند هستید، اکنون بیش از 7 سال است که یک کانال کامل به کت سه بعدی اختصاص داده ام.
مربی
نمایش نظرات