لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی شی گرا پایتون (2020)
Python Object-Oriented Programming (2020)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ویژگی های برنامه نویسی شی گرا (OOP) در پایتون ساخت برنامه هایی با پیچیدگی و مدولار بودن را آسان تر می کند. در این دوره آموزشی، میتوانید یاد بگیرید که چگونه اصول OOP اصلی مانند وراثت و ترکیب را به همراه برخی ویژگیهای اختصاصی پایتون مانند روشهای جادویی و کلاسهای داده برای ساخت برنامههایی که توسعهپذیر و کارآمد هستند، به کار ببرید. با استفاده از برخی از اصول شی گرا شروع کنید، و سپس از ویژگی های پایتون مانند روش های جادویی استفاده کنید تا کلاس های خود را به شدت با زبان پایتون و کلاس های داده ادغام کنید تا به طور چشمگیری مقدار کد دیگ مورد نیاز برای ساخت اشیاء داده محور را کاهش دهید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
برنامه نویسی شی گرا پایتون
Python object-oriented programming
آنچه شما باید بدانید
What you should know
راه اندازی محیط توسعه
Setting up the development environment
1. پایتون شی گرا
1. Objected-Oriented Python
تجدید کننده برنامه نویسی شی گرا
Object-oriented programming refresher
تعریف کلاس پایه
Basic class definition
روش ها و ویژگی های نمونه
Instance methods and attributes
بررسی انواع نمونه
Checking instance types
روش های کلاس و اعضا
Class methods and members
2. ارث و ترکیب
2. Inheritance and Composition
درک وراثت
Understanding inheritance
کلاس های پایه انتزاعی
Abstract base classes
استفاده از وراثت چندگانه
Using multiple inheritance
رابط ها
Interfaces
درک ترکیب
Understanding composition
3. روش های شی جادویی
3. Magic Object Methods
روش های جادویی چیست؟
What are magic methods?
نمایش رشته
String representation
برابری و مقایسه
Equality and comparison
دسترسی صفت
Attribute access
اشیاء فراخوانی
Callable objects
4. کلاس های داده
4. Data Classes
تعریف کلاس داده
Defining a data class
با استفاده از مقداردهی اولیه پست
Using post initialization
جو مارینی یک مدافع ارشد توسعهدهنده در Google و توسعهدهنده Dreamweaver و Windows Phone است.
جو بیش از 20 سال در صنایع وب و نرمافزار کار کرده است. او یکی از اعضای اصلی تیم مهندسی Dreamweaver در Macromedia بود و نقشهای برجستهای در تولید محصولاتی مانند QuarkXPress، Microsoft Expression Blend، mTropolis mFactory و Extensis QX-Tools داشت. او به طور منظم یک سخنران برجسته در کنفرانسهای صنعتی است و چندین نشریه در زمینه توسعه وب و نرمافزار تألیف کرده یا در نویسندگی مشترکی دارد. قبل از گوگل، جو مسئول پلت فرم توسعه دهنده وب موبایل برای ویندوز فون 7 در مایکروسافت بود. کتاب او، مدل شیء سند، به طور گسترده ای به عنوان منبع قطعی برای کار با DOM در نظر گرفته می شود.
نمایش نظرات