آموزش شبیه سازی شخصیت های دود متحرک سریع در مایا و NUKE

Simulating Fast-moving Smoke Characters in Maya and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا و NUKE، با استفاده از Maya Fluids یک شخصیت ساخته شده از دود و انرژی ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NUKE 9. در این آموزش مایا و NUKE، با استفاده از Maya Fluids، شخصیتی از دود و انرژی ایجاد می کنیم. ما با پوشش دادن اصول کار با سیالات سریع شروع می کنیم و به ایجاد چندین پاس سیال از شخصیت ضبط شده خود می پردازیم. سپس پاس‌های رندر منحصربه‌فردی را راه‌اندازی می‌کنیم، که در داخل NUKE برای ایجاد کامپوزیت‌های نهایی متعدد، از جمله نسخه‌هایی که دارای دود غلیظ و چسبناک و همچنین دود نازک هستند، استفاده می‌شوند و نور و انرژی از آنها ساطع می‌شود. در پایان این آموزش مایا و NUKE، دانش کار با سیالات سریع و توانایی ایجاد یک خط لوله ترکیبی بسیار انعطاف پذیر برای سیالات داخل NUKE را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NOKE 9.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شبیه سازی شخصیت های دود متحرک سریع در Maya و NUKE Simulating Fast Moving Smoke Characters in Maya and NUKE

  • شروع راه اندازی خط لوله NUKE Beginning the NUKE Pipeline Setup

  • تکمیل راه‌اندازی خط لوله NUKE Completing the NUKE Pipeline Setup

  • کار بر روی کامپوزیت های نهایی Working on the Final Composites

  • تکمیل کامپوزیت های نهایی Finishing the Final Composites

  • بررسی رندرهای نهایی Reviewing the Final Renders

  • ایجاد دومین پاس مایع Creating the Second Fluid Pass

  • تکمیل راه اندازی دومین پاس مایع Completing Setup of the Second Fluid Pass

  • ایجاد گذرگاه سیال سوم Creating the Third Fluid Pass

  • تکمیل راه اندازی سومین پاس مایع Completing Setup of the Third Fluid Pass

  • راه اندازی سایه و روشنایی Setting up the Shading and Lighting

  • ادامه با سایه و روشنایی Continuing with Shading and Lighting

  • راه اندازی Fluid Render Passes Setting up the Fluid Render Passes

  • ایجاد گذرگاه رشته ای هسته ای Creating the Core Incandescent Pass

  • تنظیم تنظیمات رندر ما Setting up Our Render Settings

  • شروع راه اندازی خط لوله NUKE Beginning the NUKE Pipeline Setup

  • تکمیل راه‌اندازی خط لوله NUKE Completing the NUKE Pipeline Setup

  • کار بر روی کامپوزیت های نهایی Working on the Final Composites

  • تکمیل کامپوزیت های نهایی Finishing the Final Composites

  • بررسی رندرهای نهایی Reviewing the Final Renders

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی شخصیت های دود متحرک سریع در مایا و NUKE
جزییات دوره
2h 56m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
17
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Peter Gend
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Gend Peter Gend

پیتر یک هنرمند CGI با سالها تجربه در صنعت فیلم ، انیمیشن و بازی های ویدیویی است. برخی از موارد برجسته شامل سیمپسونهای فاکس ، چهار شگفت انگیز ، هفته کوسه کانال دیسکاوری ، رابطه جنسی و شهر ، زندگی مخفی والتر میتی و موارد دیگر است! پیتر طی 8 سال گذشته در آموزش عالی مشغول به کار بوده و موضوعات مختلفی را شامل می شود: مجسمه سازی دیجیتال ، شبیه سازی پویا ، مدل سازی سنتی ، تقلب شخصیت ، اسکریپت نویسی MEL ، نورپردازی ، بافت و موارد دیگر. او همچنین وقت خود را صرف کار در تدوین برنامه درسی و به عنوان مدیر گروه کرد. پیتر همچنین اکنون به شدت در دنیای نمونه سازی سریع فرو رفته است ، کارهای او اخیراً در وب سایت و بلاگ MakerkBot نشان داده شده است.