آموزش مدل سازی یک شخصیت کارتونی در مایا

Modeling a Cartoon Character in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه یک شخصیت کارتونی ساده را در مایا مدلسازی کنید و مهارت هایی را برای خلق موجودات کوچک و بزرگ کارتونی خود کسب کنید. در این دوره ، نویسنده George Maestri اصول طراحی شخصیت را مرور می کند ، و نحوه مدل سازی بدن ، بازوها و پاهای یک شخصیت و اضافه کردن جزئیات مانند ویژگی های صورت را نشان می دهد. وی همچنین جزئیات نحوه تهیه نقشه ماورا بنفش مدل شما را برای استفاده بی نقص از بافت و مواد ارائه می دهد ، که با استفاده از Adobe Photoshop و ابزار 3D Paint خود در فصل آخر دوره اضافه خواهید کرد.
موضوعات شامل:
  • طراحی شخصیت
  • ایجاد یک چرخش
  • انسداد بدن
  • مدل سازی ویژگی های صورت
  • ایجاد دست و پا
  • افزودن جزئیات: دندانها ، چشمها ، ابروها و غیره
  • نگاشت اشعه ماورا بنفش از شخصیت
  • افزودن بافت و مواد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. طراحی اولیه 1. Basic Design

  • طراحی شخصیت Character design

  • ایجاد چرخش Creating a turnaround

  • تنظیم مرجع در مایا Setting up a reference in Maya

2. مدل سازی بدن شخصیت 2. Modeling the Character's Body

  • انسداد بدن Blocking out the body

  • اکسترود کردن دهان Extruding the mouth

  • ساخت پریز چشم Making eye sockets

  • جزئیات را به صورت اضافه می کند Adding detail to the face

  • پالایش بدن Refining the body

3. ایجاد بازوها و پاها 3. Creating Arms and Legs

  • بازوهای اکسترود Extruding arms

  • مسدود کردن دست Blocking out the hand

  • پایان دادن به دست Finishing the hand

  • دست را به بازو وصل کنید Attaching the hand to the arm

  • اکسترود کردن پا Extruding the leg

  • ایجاد پا Creating the foot

  • آینه سازی و نهایی کردن مدل Mirroring and finalizing the model

4- اضافه کردن جزئیات به شخصیت 4. Adding Details to the Character

  • ایجاد چشم Creating eyes

  • مدل سازی دندان ها Modeling teeth

  • ایجاد زبان Creating the tongue

  • ایجاد ابرو Creating eyebrows

  • دسترسی Accessorizing

5. نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش مدل 5. UV Mapping the Model

  • نقشه برداری از پیچ و تاب Mapping the torso

  • تنظیم دقیق پیچ و مهره Fine-tuning the torso

  • نقشه برداری از بازوها و دستها Mapping the arms and hands

  • نقشه برداری از پاها و پاها Mapping legs and feet

  • نهایی نقشه برداری Finalizing mapping

6. بافت ها و مواد 6. Textures and Materials

  • اضافه کردن رنگ به دندانها و ابروها Adding color to teeth and eyebrows

  • بافت چشم Texturing eyes

  • ایجاد یک بافت شخصیت با 3D Paint Creating a character texture with 3D Paint

  • ایجاد بافت در فتوشاپ Creating textures in Photoshop

  • بافت نقاشی در Photoshop 3D Painting textures in Photoshop 3D

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت کارتونی در مایا
جزییات دوره
3h 6m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
153,384
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.