آموزش دوره کامل برنامه نویس C++ [ویدئو]

The Complete C++ Developer Course [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می دانید که C++ توسط بیش از 4 میلیون توسعه دهنده در سراسر جهان استفاده می شود؟ در ایالات متحده، یک توسعه دهنده ++C حدود 100000 S در سال درآمد دارد. از طریق این دوره ویدیویی، C++ را با ساخت اپلیکیشن یاد خواهید گرفت. این دوره با آشنایی شما با اهداف آموزشی شروع می شود و به شما در فرآیند تنظیم محیط در ویندوز و macOS کمک می کند. هنگامی که آماده کدنویسی شدید، یاد خواهید گرفت که بسیاری از برنامه های کاربردی جالب مانند MadLibs Clone، Jam of the Month، Parallel Array/Vectors و Tic-Tac-Toe بسازید تا با مفاهیم C++ مانند متغیرها، انواع داده ها آشنا شوید. ، عملگرها، دستورات کنترل، آرایه ها، بردارها و توابع. با حرکت، دوباره یاد خواهید گرفت که پروژه‌های جالبی بسازید تا با کلاس‌ها، اشیا، مدیریت استثنا، اشکال‌زدایی، اشاره‌گرها، وراثت و چندشکلی آشنا شوید. در نهایت، یک نمای کلی از الگوها، کتابخانه قالب استاندارد (STL)، اشاره گرها و بارگذاری بیش از حد اپراتور دریافت خواهید کرد. در پایان این دوره، شما مهارت های پایه و پیشرفته C++ مورد نیاز برای ساخت برنامه های کاربردی مدرن و قوی را خواهید داشت. فایل‌های کد و فایل‌های منبع در GitHub در https://github.com/PacktPublishing/The-Complete-C-Developer-Course آپلود می‌شوند. نحوه ذخیره انواع مختلف داده‌ها در حافظه را کشف کنید. با نحوه استفاده از دستورات کنترل در C++ آشنا شوید از توابع برای ارسال پارامترها استفاده کنید با برنامه نویسی شی گرا (OOP) آشنا شوید استثناهای خود را در برنامه های ++C ایجاد و استفاده کنید از وراثت و چندشکلی در پروژه استفاده کنید چه در C++ تازه کار باشید و چه یک توسعه دهنده نرم افزار با تجربه که به دنبال ساخت اپلیکیشن های دنیای واقعی در C++ هستید، این دوره برای شما مناسب است. تسلط بر اصول برنامه نویسی C++ * توسعه مهارت های عملی و اصطلاحات مرتبط با توسعه نرم افزار * به کارگیری اصول برنامه نویسی شی گرا (OOP) مانند یک حرفه ای

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • شروع به کار در ویندوز با محیط توسعه یکپارچه ویژوال استودیو (IDE) Getting Started on Windows with Visual Studio Integrated Development Environment (IDE)

  • شروع به کار در macOS یا Linux با CodeBlocks IDE Getting Started on macOS or Linux with CodeBlocks IDE

  • شروع به کار با macOS Catalina یا بالاتر با کد ویژوال استودیو Getting Started with macOS Catalina or Higher with Visual Studio Code

  • یافتن پاسخ برای سوالات شما Finding Answers to Your Questions

مبانی C++ Fundamentals of C++

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • سلام کردن به C++ Saying Hello to C++

  • متغیرها و انواع داده - قسمت 1 Variables and Data Types - Part 1

  • متغیرها و انواع داده - قسمت 2 Variables and Data Types - Part 2

  • متغیرها و انواع داده - قسمت 3 Variables and Data Types - Part 3

  • نظرات Comments

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • اپراتورهای رابطه ای Relational Operators

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • ثابت های نمادین و قراردادهای نامگذاری Symbolic Constants and Naming Conventions

  • ورودی کاربر User Input

  • پروژه - میانگین سه Project - Average of Three

  • پروژه - کلون MadLibs Project - MadLibs Clone

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

بیانیه های کنترلی Control Statements

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • مقدمه ای بر بیانیه های کنترل Introduction to Control Statements

  • بیانیه های کنترل انتخاب Selection Control Statements

  • بیانیه های کنترل تکرار Repetition Control Statements

  • بیانیه های Break and Continue The Break and Continue Statements

  • اعداد تصادفی Random Numbers

  • پروژه - باشگاه جام جم ماه Project - Jam of the Month Club

  • پروژه - شانس و زوج Project - Odds and Evens

  • پروژه - عدد را حدس بزنید Project - Guess the Number

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

آرایه ها و بردارها Arrays and Vectors

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • آرایه های داخلی Built-In Arrays

  • کلاس آرایه The Array Class

  • کلاس وکتور The Vector Class

  • آرایه های چند بعدی Multi-Dimensional Arrays

  • پروژه - داده های آرایه Project - Array Data

  • پروژه - داده های برداری Project - Vector Data

  • پروژه - آرایه های موازی/بردار Project - Parallel Arrays/Vectors

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

کارکرد Functions

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • نمونه های اولیه و تعاریف تابع Function Prototypes and Definitions

  • انواع و پارامترهای بازگشت تابع Function Return Types and Parameters

  • Passing پارامتر: Pass-By-Value و Pass-By-Reference Parameter Passing: Pass-By-Value and Pass-By-Reference

  • دامنه متغیر و طول عمر Variable Scope and Lifetime

  • عملکرد بیش از حد Function Overloading

  • کتابخانه <cmath> The <cmath> Library

  • بازگشت Recursion

  • پروژه - محصول سه پارامتر را برگردانید Project - Return the Product of Three Parameters

  • پروژه - مجموع عناصر آرایه داخلی را برگردانید Project - Return the Sum of Built-In Array Elements

  • پروژه - مجموع عناصر شیء آرایه را برگردانید Project - Return the Sum of Array Object Elements

  • پروژه - جمع عناصر شیء آرایه را با مرجع بازیابی کنید Project - Retrieve the Sum of Array Object Elements by Reference

  • پروژه - Tic-Tac-Toe (پیشرفته) Project - Tic-Tac-Toe (Advanced)

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

مقدمه ای بر کلاس ها و اشیاء Introduction to Classes and Objects

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • مبانی برنامه نویسی شی گرا (OOP) Basics of Object-Oriented Programming (OOP)

  • کپسوله سازی: اعضای داده و توابع اعضا Encapsulation: Data Members and Member Functions

  • تالیف جداگانه Separate Compilation

  • سازندگان و ویرانگرها Constructors and Destructors

  • کلاس مستطیل A Rectangle Class

  • یک کلاس کتاب A Book Class

  • پروژه - کلاس حساب بانکی Project - A Bank Account Class

  • پروژه - کلاس پیتزا Project - A Pizza Class

  • پروژه - کلاس دایره ای Project - A Circle Class

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

استثناها و اشکال زدایی Exceptions and Debugging

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • استثناها و سلسله مراتب استثنا Exceptions and the Exception Hierarchy

  • خطاهای منطقی Logic Errors

  • خطاهای زمان اجرا و استثنائات پرتاب Runtime Errors and Throwing Exceptions

  • بازگرداندن استثناها Rethrowing Exceptions

  • استثناهای سفارشی Custom Exceptions

  • تست اولیه و اشکال زدایی Basic Testing and Debugging

  • پروژه - پرتاب و رسیدگی به استثنای خارج از محدوده Project - Throwing and Handling an out_of_range Exception

  • پروژه - ایجاد و استفاده از استثنای خود Project - Creating and Using Your Own Exception

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

اشاره گرها Pointers

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • مقدمه ای بر اشاره گر Introduction to Pointers

  • حافظه پویا - قسمت 1 Dynamic Memory - Part 1

  • حافظه پویا - قسمت 2 Dynamic Memory - Part 2

  • Const Correct Const Correctness

  • پروژه - ایجاد مستطیل به صورت پویا Project - Dynamically Creating Rectangles

  • پروژه - ایجاد دایره ها به صورت پویا Project - Dynamically Creating Circles

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

ورودی و خروجی فایل File Input and Output

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • خروجی فایل متوالی Sequential File Output

  • ورودی فایل متوالی Sequential File Input

  • ورودی/خروجی فایل بیشتر (I/O) More File Input/Output (I/O)

  • پروژه - خواندن داده ها از فایل و آمار چاپ Project - Reading Data from File and Printing Statistics

  • پروژه - ایجاد مستطیل به صورت پویا از فایل Project - Dynamically Creating Rectangles from File

  • پروژه - فایل اقلام خرید Project - Shopping Item File

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

وراثت و چند شکلی Inheritance and Polymorphism

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • ارث - قسمت 1 Inheritance - Part 1

  • ارث - قسمت 2 Inheritance - Part 2

  • چند شکلی و دیر پیوند Polymorphism and Late Binding

  • انواع برشمرده شده Enumerated Types

  • پروژه - کلاس گربه مشتق شده Project - Derived Cat Class

  • پروژه – بازی نقش آفرینی (RPG) بازیکن خلق شخصیت Project – Role Playing Game (RPG) Player Character Creation

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

الگوها، کتابخانه الگوی استاندارد (STL) و سایر مهارت ها Templates, the Standard Template Library (STL), and Other Skills

  • نمای کلی بخش Section Overview

  • الگوها - کتابخانه الگوی استاندارد (STL) Templates - Standard Template Library (STL)

  • کتابخانه الگوی استاندارد (STL) - قسمت 1 Standard Template Library (STL) - Part 1

  • کتابخانه الگوی استاندارد (STL) - قسمت 2 Standard Template Library (STL) - Part 2

  • اشاره گرهای هوشمند Smart Pointers

  • توابع دوست و کلاس های دوست Friend Functions and Friend Classes

  • بارگذاری بیش از حد اپراتور Operator Overloading

  • پروژه - فرهنگ اصطلاحات Project - Dictionary of Terms

  • پروژه - بیگانگان Project - Aliens

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

نمایش نظرات

Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتاب‌ها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌پردازد که به توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، داده‌کاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و به‌روز ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند دانش و توانایی‌های لازم برای موفقیت در پروژه‌های عملی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

آموزش دوره کامل برنامه نویس C++ [ویدئو]
جزییات دوره
19 h 41 m
107
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Enix Ltd Enix Ltd

Codestars، توسط Rob Percival، یک پلتفرم یادگیری آنلاین انقلابی است که ماموریت دارد تا نحوه یادگیری کدنویسی را تغییر دهد. راب با تمرکز بر سادگی، منطق و سرگرمی بیش از نیم میلیون دانش آموز را از طریق دوره های خود توانمند کرده است. راب با درک نیاز به تجربیات یادگیری متنوع و جامع، Codestars را به عنوان یک تلاش مشترک تأسیس کرد. Codestars ابزارها و دانش مورد نیاز برای ساخت وب سایت ها و برنامه های کاربردی را در اختیار زبان آموزان در تمام سنین و سطوح مهارت قرار می دهد. Codestars با در دسترس و لذت بخش کردن کدنویسی، قصد دارد سفر یادگیری را ساده کند و پتانسیل برنامه نویسان مشتاق در سراسر جهان را باز کند.

John P. Baugh John P. Baugh

جان پی. باگ دارای مدرک دکترا در علوم کامپیوتر و اطلاعات و همچنین دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه میشیگان، دیربورن است. او به عنوان استاد و رئیس بخش سیستم های اطلاعات کامپیوتری در کالج اجتماعی اوکلند خدمت می کند. او برای افراد و شرکت ها، از جمله شرکت هایی که پیمانکار وزارت دفاع ایالات متحده هستند، مشورت کرده است. وی پیش از این به عنوان مهندس نرم افزار در شرکت Siemens PLM Software کار کرده است.