آموزش ایجاد موشن گرافیک با Sketch و Toon در Cinema 4D

Creating Motion Graphics with Sketch and Toon in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه چیزهایی که در CINEMA 4D ایجاد می کنید ، نباید واقعی باشند. گاهی اوقات شما می خواهید یک نگاه "هنر خط" داشته باشید. Sketch and Toon ماژول C4D است که به شما امکان می دهد سایه تخت را روی کارهای هنری سه بعدی اعمال کنید و با یک کلیک یک حرکت گرافیکی به سبک 2D و با سایه بان ایجاد کنید. این آموزشها Sketch و Toon را به هنرمندان نقاشی سه بعدی که می خواهند از این سبک 2D الگوبرداری کنند ، معرفی می کنند. EJ Hassenfratz یک روند کار در دنیای واقعی را دنبال می کند ، از اعمال یک نگاه 2 بعدی به اشیا 3D سه بعدی ، متحرک سازی اشیا و سکته ها ، تا تکمیل رندر نهایی. در طول راه ، او بیشتر به انواع خط ها ، برچسب های Cel Shader و Sketch Style فرو می رود - ویژگی هایی که به هنرمندان نقاشی کمک می کند تا از این ماژول جالب و خلاقانه فقط به نتایج مورد نظر برسند.
موضوعات شامل:
  • بررسی اجمالی Sketch و Toon
  • سایه دو بعدی با Cel Shader
  • استفاده از برچسب های Sketch Style
  • کار با انواع پیشرفته سکته مغزی
  • ایجاد جلوه ها با مواد پیشرفته Sketch
  • تنظیم گزینه های Sketch و Toon
  • ارائه جلوه های طرح و Toon

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. طرح کلی و Toon 1. Sketch and Toon Overview

  • Sketch و Toon چیست؟ What is Sketch and Toon?

  • یادگیری اصول اولیه Sketch و Toon Learning the basics of Sketch and Toon

  • معرفی انواع خط Introducing line types

  • یادگیری اصول اولیه مطالب طرح Learning the basics of sketch materials

  • با استفاده از برگه سایه بان Using the Shading tab

  • درک تنظیمات نمایش Sketch و Toon Understanding Sketch and Toon display settings

2. سایه 2D با Cel Shader 2. 2D Shading with Cel Shader

  • دستیابی به سایه صاف با استفاده از Cel Shader Achieving flat shading using Cel Shader

  • استفاده از Cel Shader با چراغ Using Cel Shader with lights

  • ریختن سایه ها با چراغ Casting shadows with lights

3. استفاده از برچسب Sketch-Style 3. Using Sketch-Style Tags

  • استفاده از مواد مختلف طرح با SST Applying different sketch materials with SST

  • با استفاده از گزینه های برگه اصلی Using the Main tab options

  • درک گزینه های انتخاب لبه Understanding the edge selection options

4. انواع پیشرفته طرح و سکته مغزی Toon 4. Advanced Sketch and Toon Stroke Types

  • ایجاد مسیرهای حرکت با استفاده از Motion Line Type Creating motion trails using Motion Line Type

  • ارائه خطوط روی اجسام spline با Spline Line Rendering lines on spline objects with Spline Line

  • درک گزینه های خط کانتور Understanding the contour line options

5. مطالب پیشرفته طراحی 5. Advanced Sketch Materials

  • ایجاد سبک چاپ افست با گزینه های جبران سکته مغزی Creating an offset printing style with stroke offset options

  • ایجاد نویز با گزینه های تحریف Creating noise with distort options

  • ایجاد لهجه های خط نقطه با گزینه های الگوی سکته مغزی Creating dotted line accents with stroke pattern options

  • ایجاد طرح تلطیف شده با گزینه های مخروط Creating stylized sketch looks with cone options

  • برگه Render و گزینه های حالت blending را مرور می کنید Reviewing the Render tab and blending mode options

6. گزینه های طراحی و طراحی نقشه 6. Sketch and Toon Draw Options

  • درک گزینه های طراحی Sketch و Toon Understanding the Sketch and Toon draw options

  • استفاده از انواع مختلف رسم برای تحریک کردن سکته های مغزی Using different draw types to animate on strokes

  • جلوگیری از بروز مشکل در کشیدن سکته مغزی روی اشیاء متحرک Avoiding problems with drawing strokes on animated objects

7. ارائه 7. Rendering

  • گزینه های برگه Render را درک کنید Understand the Render tab options

  • ارائه جلوه Sketch و Toon با گزینه های multipass Rendering Sketch and Toon effects with multipass options

  • برای دستیابی به لبه های واضح ، ضد آلیاژ را تنظیم کنید Setting up anti-aliasing to achieve crisp edges

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد موشن گرافیک با Sketch و Toon در Cinema 4D
جزییات دوره
1h 36m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,304
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EJ Hassenfratz EJ Hassenfratz

EJ Hassenfratz برای مشتریانی مانند NBA و NHL ، ESPN و Discovery Channel گرافیک حرکت ایجاد می کند. EJ Hassenfratz از سال 2005 در صنعت گرافیک حرکت مشغول به کار است ، و در درجه اول در زمینه پخش کار می کند. او تجارت آزاد خود را انجام داده است ، eyedesyn ، و با مشتریان زیادی از جمله تیم های NBA ، NHL و MLB همکاری کرده است ، به علاوه شبکه های بزرگی مانند CBS ، ESPN و کانال Discovery. او توسعه دهنده متن Edge FX است ، از پیش تنظیم شده متن برای CINEMA 4D ، و راهنمایی های سریع Cinema 4D خود را که در وبلاگ خود ، eyedesyn.com تولید می شود ، تولید می کند. او غالباً برای MAXON کار می کند ، آنها را در نمایشگاه های تجاری ، گروه های کاربر و آزمایش بتا CINEMA 4D نمایندگی می کند.