آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 4.6

Introduction to Substance Designer 4.6

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Substance Designer ، ما نگاهی مقدماتی به Substance Designer خواهیم انداخت و یاد خواهیم گرفت که چگونه مجموعه ای از ویژگیهای بسیار منحصر به فرد را برای ایجاد دارایی در جدول آورده است. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 4.6.1. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 44s مقدمه ای بر طراح مواد 4.6 3 ساعت 59 متر 15 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر طراح مواد 4.6 Introduction to Substance Designer 4.6

  • ایجاد و ذخیره اولین بسته مواد Creating and Saving Your First Substance Package

  • افزودن منابع مش به یک بسته مواد Adding Mesh Resources to a Substance Package

  • افزودن منابع Bitmap به یک بسته مواد Adding Bitmap Resources to a Substance Package

  • پخت منابع اضافی Bitmap Baking Additional Bitmap Resources

  • پخت نقشه های انسداد محیط Baking Ambient Occlusion Maps

  • ایجاد نمودارها و اتصال نقشه های موجود Creating Graphs and Connecting Existing Maps

  • ایجاد نمودارهای باقیمانده Creating the Remaining Base Graphs

  • ایجاد گروه ها و نمودارهای تو در تو Creating Groups and Nesting Graphs

  • ایجاد نمودارهای کثیفی Creating Dirt Graphs

  • شروع به ایجاد یک ماده پوششی برای شلوار Beginning to Create a Wear Material for the Pants

  • افزودن سایش اضافی به مواد سایش Adding Additional Wear to the Wear Material

  • افزودن آلودگی به مواد شلوار Adding Dirt to the Pants Wear Material

  • ترکیب نمودارهای ابزار در مواد پایین بدن Blending Utility Graphs into the Lower Body Material

  • ادامه دادن نمودارهای سودمند در مواد پایین بدن Continuing to Blend Utility Graphs into the Lower Body Material

  • تنظیم مواد برای پوشیدن کت Setting up Materials for Jacket Wear

  • افزودن لباس اضافی به کت Adding Additional Wear to the Jacket

  • مخلوط کردن خاک با کت Mixing Dirt with the Jacket Wear

  • افزودن عکس برگردان به ژاکت Adding a Decal to the Jacket

  • ایجاد و ترکیب یک ماده مرطوب Creating and Blending a Wetness Material

  • در معرض پارامترهای برنامه های میزبان Exposing Parameters for Host Applications

  • تنظیم وضوح نمودار Adjusting Graph Resolution

  • انتشار یک ماده Publishing a Substance

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 4.6
جزییات دوره
4h 0m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.