به این دوره آموزشی در زمینه ایجاد منظره شهری با استفاده از Cinema 4D + Photoshop خوش آمدید.
در این سری از درسها، ما موضوعات زیادی را پوشش خواهیم داد تا درک کاملی از کل گردش کار تجسم معماری به شما ارائه دهیم، از جمله:
01. مراحل خلاقانه و فنی مربوط به مدل سازی سه بعدی معماری.
02. ایجاد بلوک های شهر
03. بافت خیابان با Adobe Photoshop
04. 3 تنظیم مختلف نور را کاوش کنید
05. رندر و بهینهسازی برای زمانهای رندر سریعتر.
06. تکنیک های پس از تولید در Adobe Photoshop
دانشآموزان پروژه منظر شهری خود را بر اساس تکنیکهای مورد بحث در مجموعه درسها ایجاد خواهند کرد. پروژه های دانشجویی می توانند واقع گرایانه، علمی تخیلی، انتزاعی، یا هر سبک دیگری به انتخاب خود باشند.
طراح | کارشناس سینما 4 بعدی | موسس، Triplet 3D
پیت ماریک Triplet 3D را در سال 2013 در کلیولند، اوهایو با هدف ایجاد یک استودیوی سه بعدی که می تواند طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و تجربه را برای ارائه کارهای خلاقانه و با کیفیت بالا به مشتریان گرد هم آورد، تأسیس کرد.
او قبل از کار در سه تا از 50 شرکت برتر طراحی خرده فروشی در ایالات متحده، از موسسه هنر کلیولند فارغ التحصیل شد. در سال 2001، او به طور مستقل در صنعت معماری شروع به کار کرد و با برندهایی مانند آدیداس، نینتندو و اورلاست همکاری کرد. کارهای او در Adobe Illustrator WOW نمایش داده شده است! کتاب، مجله کاربر فتوشاپ، معماری در چشم انداز، مجله کلیولند و روند خانه.
از سال 2008، او در حال توسعه تخصص خود در CGI است و مدل سازی و انیمیشن سه بعدی را در موسسه هنر کلیولند و کالج جامعه Tri-C تدریس می کند.
کار پیت را در www.triplet3d.com بررسی کنید
از طریق pmaric@triplet3d.com می توان با او تماس گرفت.
نمایش نظرات