لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش JavaScript: کلاسها
JavaScript: Classes
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
انتشار ECMAScript 2015 نحو کلاس را به جاوا اسکریپت وارد کرد و توسعه دهندگانی را که از وراثت کلاس استفاده می کنند با برخی از ابزارهای آشنا ارائه می دهد. اگر تازه وارد این زبان شده اید - یا فقط از نحوه کار کلاس ها در ECMAScript 6 (ES6) اطمینان ندارید - پس این دوره برای شما مناسب است. با امانوئل هنری همراه باشید تا نحوه کار کلاسها را در ES6 توضیح دهد. او با پایه کلاسها و نحوه تعامل آنها با سایر ویژگیهای JavaScript شروع می کند. او سپس سراغ سازنده ها ، مخلوط ها و توسعه ها می رود ، نحوه کار آنها را توضیح می دهد و مثالهای کد را به اشتراک می گذارد.
موضوعات شامل:
تعریف کلاس li>
هویستینگ با کلاس توضیح داده شد li>
نحوه سختگیری در کلاسها li> اعمال می شود
روشهای استاتیک و کاربرد li>
سازندگان li>
ترکیب و مخلوط li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
کلاسهای جاوا اسکریپت تغییر شکل داده است
JavaScript classes demystified
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تعریف کلاس ها
1. Defining Classes
آشنایی با کلاس ها
Introduction to classes
تعریف کلاس
Defining a class
تفاوت بین توابع و کلاسها
Differences between functions and classes
بلندگو با کلاس توضیح داد
Hoisting explained with classes
حالت دقیق با کلاس های توضیح داده شده
Strict mode with classes explained
روش های استاتیک و استفاده
Static methods and usage
روش های نمونه اولیه توضیح داده شده است
Prototype methods explained
2. سازنده ها
2. Constructors
آشنایی با سازندگان
Introduction to constructors
سازنده و استفاده فوق العاده
Constructor and super usage
3. گسترش و میکسین
3. Extends and Mixins
مقدمه و استفاده را گسترش می دهد
Extends intro and usage
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات