آموزش چگونه با گیمیفیکیشن، رفتار و داده ها جهان را نجات دهیم

How to Save the World with Gamification, Behavior & Data Viz

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه به کارگیری گیمیفیکیشن، روانشناسی رفتار و تجسم داده ها در تغییرات اجتماعی و محیطی از ابزارهای طراحی ساده استفاده کنید تا به راحتی افراد را وادار به بهبود عملکرد خود کنید. تحقیقات آکادمیک در پشت چرایی کارکرد این تکنیک‌ها ایده‌ها و پروژه‌هایی ایجاد کنید که به شدت به مردم انگیزه می‌دهند. از آموخته‌های روان‌شناسی برای به حداکثر رساندن اقدامات افراد استفاده کنید. شکست پیش نیازها: شما باید علت یا مشکلی را در جهان شناسایی کنید که می خواهید تغییر دهید

آیا نجات دنیا یک بازی است؟

جهنم بله می تواند. اما شما باید آن را درست انجام دهید. ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه نجات جهان را به بهترین بازی که تا به حال بازی کرده ایم تبدیل کنیم.

این دوره به طراحان، متخصصان پایداری کمک می‌کند تا کارآفرینان تغییرات اجتماعی را یاد بگیرند که چگونه 15 تکنیک منحصر به فرد طراحی، تجسم داده‌ها و گیمیفیکیشن را پیاده‌سازی کنند تا بتوانید قویاً به افراد خود انگیزه دهید تا تغییرات واقعی و قابل اندازه‌گیری را در دلایلی که به آنها اهمیت می‌دهید ایجاد کنند.



/p>

راز طراحی خوب بازی این است که به هسته انگیزشی وجود ما نفوذ می کند. مکانیک‌های بازی زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای مشکلات اجتماعی و محیطی به کار ببریم که باعث می‌شود افراد به شیوه‌ای سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و نوآورانه تغییر کنند.

در این دوره ویدیویی، من به شما آموزش خواهم داد که چگونه پانزده مکانیک بازی خاص را برای هدف خود پیاده سازی کنید. ما ابزارهایی را یاد خواهیم گرفت که یا با تکنولوژی بالا (برای برنامه نویسان و طراحان رابط کاربری) یا با فناوری پایین (از یک قلم و کاغذ بزرگ استفاده نمی کنند).

این دوره منحصربه‌فرد برای دوره‌های دیگر در طراحی بازی یا گیمیفیکیشن است، زیرا حول محور ایجاد تغییرات واقعی و قابل اندازه‌گیری در جهان است، بنابراین ما چند اصل متفاوت و در عین حال حیاتی داریم که باید روی آنها تمرکز کنیم.

این چیزی است که مردم در مورد آن گفته اند:

ربکا اسکینر، دانشیار تحقیقاتی استنفورد در اقتصاد و فناوری:

"این یک ارائه بسیار خوب فکر شده و با جزئیات از مطالب است. حس من از طراحی دیجیتال بسیار پیچیده نیست و از دیدن روش های بسیاری که تجسم داده ها ممکن است بر محیط و محیط تأثیر بگذارد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. انواع دیگر اطلاعات. همه پروژه ها شامل توضیحات مفصلی در مورد چگونگی انجام پروژه های طراحی، با استفاده از Photostock، گرافیک و ابزارهای دستکاری داده ها هستند، بسیاری از آنها رایگان هستند که من از آنها اطلاعی نداشتم. اکیداً توصیه می شود."

یوجین اتو، برنامه نویس کامپیوتر، برنامه نویس بازی، کارآفرین:

"پیشینه من در مهندسی نرم افزار است، و اگر چه در گذشته یکی دو مورد از این تکنیک های گیمیفیکیشن را به کار برده ام، هرگز ندیده ام که همه آنها را با طراحی منطقی/تکرارپذیری به هم گره بزنند. درس ها گیرا هستند، و با سرعتی سریع اما راحت حرکت کنید. چیز مورد علاقه من در مورد این دوره این است که چگونه کتی هر تکنیک را با چندین ایده از پیاده سازی های فناوری پیشرفته و لو-تک ارائه می دهد - همه چیز از برچسب روی دیوار گرفته تا نمایشگرهای سخت افزاری تعاملی. این باعث شد خلاقانه تر فکر کنم. در مورد آنچه در دنیای واقعی امکان پذیر است و خارج از محدوده صفحه نمایش لپ تاپ. من این دوره را به شدت توصیه می کنم!"

تیم بنت، دانشمند کشاورزی، سرمایه گذار، مشاور مرکز کاهش فقر توسط کشاورزی پایدار سازمان ملل:

"من در طراحی بازی کاملاً مبتدی هستم، با این حال متوجه شدم که این دوره به خوبی طراحی شده است، به زیبایی روایت شده و توضیح داده شده است، از نظر توضیحات شفاف و قابل هضم در هر فیلم حداکثر 10 دقیقه است. کتی مطالب خود را ارائه می دهد. درخشان و پرشور. این دوره و بازی هایی که در آن فعال خواهد شد فرصتی عالی برای کشف نوآوری واقعی در لبه نحوه یادگیری و تغییر رفتار مردم است. و ارزش مضحکی خوبی دارد! این منبع کمیاب است و من توصیه می کنم درگیر شوید. و انجامش بده!"

SuZen Marie، فعال حقوق حیوانات جامعه، تهیه کننده "Circuit Breakers TV (نمایش در مورد انرژی جایگزین)، صاحب خانه خودکفایی خارج از شبکه:

"من بسیار هیجان زده هستم که این تکنیک های گیمیفیکیشن را از کتی یاد گرفتم و چگونه می توان آنها را برای دلایل مختلفی که به آنها علاقه زیادی دارم به کار برد! این دوره یک نفس از هوای تازه است زیرا کتی این کار را برای ما انجام داده است. با حفاری عمیق و رسیدن به هسته اصلی آنچه که برای القای تغییر در افراد واقعاً لازم است. این تغییر دهنده جهان بسیار پرشور است، نه تنها به هدف خود برای ایجاد تغییر واقعی، بلکه در آموزش به دیگران چگونه به نتایج واقعی دست یابند. ذهن من. باز شد و بعد از گذراندن دوره کتی، بالاخره احساس می‌کنم که برای ما که می‌خواهیم دنیا را تغییر دهیم، امیدی وجود دارد!»


گیمیفیکیشن چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ نتیجه می گیرد.

ارائه جایزه دیجیتالی ساده به ویراستاران ویکی‌پدیا، مشارکت آنها را 22% افزایش داد.

با رتبه‌بندی شهرها بر اساس داده‌های بهداشتی. ساکنان از مالیات 1٪ جدید برای ساخت مسیرهای دوچرخه سواری و سبز شدن شهری حمایت کردند.

قرار دادن رتبه‌بندی‌های ستاره در لوازم مصرفی، کارایی آب را تا ۲۵٪ افزایش داد.

نشانه ای که نشان می دهد مقدار مواد بازیافتی نرخ بازیافت را تا 77% افزایش می دهد.

یک آواتور جغد احساسی که در یک برنامه آموزشی استفاده می‌شود، نمرات دانش‌آموز را 23% افزایش داد.


این کلمه خنده دار "گیمیفیکیشن" چیست؟

اگر در دنیای شگفت انگیز گیمیفیکیشن تازه وارد هستید، لذتی در پیش دارید!

«بازی‌سازی» فرآیند قرض گرفتن ویژگی‌هایی است که معمولاً در بازی‌ها می‌بینیم و به‌کارگیری آن‌ها در دنیای واقعی. این بدان معناست که ما جوایز، نشان‌ها یا ستاره‌هایی را اهدا می‌کنیم تا مخاطبان خود را برای انجام یک کار تشویق کنیم. همچنین ممکن است از رقابت اجتماعی استفاده کنیم، از رنگ برای نشان دادن عملکرد استفاده کنیم یا به سادگی پیشرفت را به صورت عمومی دنبال کنیم.

آیا شما مادر یا معلم مدرسه تا به حال برای شما یک نمودار ستاره روی یخچال درست کرده اید و برای هر روزی که کاری انجام می دهید به شما ستاره می دهد؟ این همان گیمیفیکیشن است! (مامانم مرا وادار به مکیدن انگشت شستم کرد، کار کرد!) آیا تا به حال از یک ردیاب تمرینی مانند فیت بیت استفاده کرده اید؟ این هم گیمیفیکیشن این فناوری می تواند به اندازه چسباندن برچسب روی کاغذ، یا به فناوری پیشرفته برنامه تلفن هوشمند متصل به حسگرهای الکترونیکی باشد.


نمودار ستاره فقط برای بچه ها نیست. آنها همچنین می توانند در یک دفتر برای تشویق رفتار دوستدار محیط زیست کارکنان استفاده شوند. هر کارمند برای هر روز بازیافت یک برچسب دلفین زیبا دریافت می کند. کار می کند، تعجب خواهید کرد که برچسب های دلفین چقدر نیرومند هستند، حتی در دفتر شرکت!

گیمیفیکیشن توسط دانشگاه‌های سراسر جهان مورد مطالعه قرار گرفته است و بارها و بارها برای بهبود عملکرد انسان ثابت شده است. گیمیفیکیشن واقعاً به معنای اختراع بازی‌های سنتی جدید مانند «پرندگان خشمگین برای بازیافت» یا «خراش برای انجام کارهای خانه» نیست. بلکه درک این است که چگونه می‌توانیم انگیزه انسان را برای انجام کارهای خوب بیشتر سوق دهیم، و این تکنیک‌ها را می‌توان تقریباً برای هر چیزی به کار برد. .

در این دوره، "جهان را با گیمیفیکیشن نجات دهید". من توضیح می دهم که چگونه می توانید 15 تکنیک منحصر به فرد گیمیفیکیشن را پیاده سازی کنید. هر تکنیک گیمیفیکیشن همراه با طرح‌های نمونه، مطالعات موردی و شواهدی از تحقیقات دانشگاهی است که نشان می‌دهد چگونه برای ایجاد تغییر کار می‌کند. اگر به دنبال تلاش برای واداشتن هر نوع انسان به انجام هر کاری هستید (که اکثر ما هستیم!) پس من قول می‌دهم در این دوره چند قطعه طلا وجود داشته باشد که می‌توانید برای آنها اعمال کنید. جایگاه ویژه شما.

"رویکرد کتی برای انجام کارهای ارزشمند و تاثیرگذار بسیار خوب فکر شده و در کنار هم قرار گرفته است. ارائه او سرگرم کننده، خلاقانه و مهمتر از همه آموزنده است.
من عاشق سبک او هستم - ساده و جذاب. او واقعا شما را به این سمت سوق خواهد داد. بفهمید که چگونه با کار خود تغییر اجتماعی یا محیطی ایجاد می کنید!

- والنتینا فرناک،
استراتژیست پایداری

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در داخل دوره هستم!





سرفصل ها و درس ها

از اینجا شروع کنید Start Here

  • خوش آمدی Welcome

  • معرفی Introduction

  • چرا گیمیفیکیشن Why Gamification

  • داده های تکنیک شماره 1 Technique#1 Data

  • تکنیک شماره 2 رفتار Technique#2 Behavior

  • تکنیک شماره 3 افشاگری Technique#3 Disclosure

  • مقایسه تکنیک شماره 4 Technique#4 Comparison

  • تکنیک شماره 5 تابلوهای امتیازات Technique#5 Leaderboards

  • زمان بازخورد! Feedback Time!

  • تکنیک شماره 6 رنگ بندی Technique#6 Color Grading

  • تکنیک شماره 7: رتبه بندی ستاره Technique #7:Star Rating

  • تکنیک شماره 8: نقشه های حرارتی Technique #8: Heat Maps

  • تکنیک شماره 9: نوارهای پیشرفت Technique #9 : Progress Bars

  • تکنیک شماره 10: نمودارهای رفتاری (ستاره ای). Technique#10 : Behavior (Star) Charts

  • تکنیک شماره 11: حلقه های بازخورد Technique # 11 : Feedback Loops

  • تکنیک شماره 12: صفحه نمایش دیجیتال Technique # 12 : Digital Screens

  • تکنیک شماره 13: نشان ها Technique # 13 : Badges

  • تکنیک شماره 14: جوایز Technique # 14 : Awards

  • تکنیک شماره 15: آواتارهای احساسی Technique # 15 : Emotive Avatars

  • وظیفه نهایی Final Task

  • خلاصه و پایان الهام بخش Summary and inspirational ending

نمایش نظرات

آموزش چگونه با گیمیفیکیشن، رفتار و داده ها جهان را نجات دهیم
جزییات دوره
2 hours
21
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
559
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
Katie Patrick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Katie Patrick Katie Patrick

مهندس محیط زیست و طراح "Fitbit for the Planet".