لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
جلسه ضبط پیشرفته درام با جاش فریز
Advanced Drum Recording Session with Josh Freese
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این دوره، مهندس ضبط، تهیه کننده و میکسر برنده جایزه گرمی، رایان هویت، تکنیک های خود را برای ضبط صداهای درام در یکی از بهترین اتاق های ضبط در لس آنجلس، EastWest Studio 2 توضیح می دهد. استفاده از استعدادهای A-list Sesion و درامر تور جاش. آزاد (در فصل اول دوره با مصاحبه انجام شد)، رایان انتخاب میکروفون و قرارگیری خود را بر روی درام جاش نشان خواهد داد، و زمان خود را صرف جزئیات ضربه، تله، تام، سنج، سربار و تنظیمات میکروفون اتاق می کند. راس گارفیلد، دکتر درام، در تنظیم دقیق صدای درام کمک می کند. برای نگاهی منحصر به فرد به حرفه ای ها در کار تماشا کنید.
ببینید رایان چگونه برای جلسه جاش در اولین دوره آماده شد،تنظیم درام و میکروفن در استودیو.
سرفصل ها و درس ها
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
Introduction
خوش آمدی
Welcome
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
1. An Interview with A-List Drummer Josh Freese
جاش فریس ، درامر جلسه و تور
Josh Freese, session and touring drummer
اگر خوب به نظر می رسد خوب است
If it sounds good, it is good
گوش دادن به آهنگ دمو
Listening to the demo song
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
2. Recording Drums
گرفتن صدای طبل ضربه ای عالی
Getting a great kick drum sound
گرفتن یک مار خوب برای ایجاد شخصیت آهنگ
Getting a solid snare to create the character of the track
نزدیک شدن به ضربه زدن به ضربه و دام گرفتن
Approaches to EQing the kick and snare
شماره گیری در کلاه های کلاه ، سلام کلاه ها و سمبل ها
Dialing in the overheads, hi-hats, and cymbals
آزمایش با صداهای اتاق
Experimenting with room sounds
گرفتن صدای رک و تام کف
Getting rack tom and floor tom sounds
خلاقیت با میکاپ های شیرین کاری
Getting creative with the stunt mics
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
3. Josh Freese Recording Session
اصطکاک برای تلفن های موبایل با جاش فریسی روی طبل ها: قسمت اول
Finessing sounds with Josh Freese on the drums: Part one
اصطکاک برای تلفن های موبایل با جاش فریس روی طبل ها: قسمت دوم
Finessing sounds with Josh Freese on the drums: Part two
ضبط اولین بار و تنظیمات
Recording the first take and making adjustments
ضبط دو مورد دیگر از آهنگ
Recording two more takes of the song
ضبط یک پاس دیگر: نگهبان را بگیرید
Recording one more pass: The keeper take
پانچ کردن در برای صیقل دادن به عملکرد
Punching-in to polish the performance
1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation
Conclusion
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
رایان هیویت یک مهندس ، میکسر و تهیه کننده برنده گرمی برای هنرمندانی چون برادران Avett است.
رایان فعالیت موسیقی خود را با گرفتن درام و پیانو در کلاس سوم آغاز کرد و اولین استودیوی ضبط خواب ابتدایی خود را در ده سالگی راه اندازی کرد. علاقه وی به ضبط باعث شد پدرش ، مهندس ضبط از راه دور ، دیوید هیویت ، او را در سن دوازده سالگی به راه بیندازد. در طول 15 سال در کامیون های خدمات ضبط از راه دور ، رایان یاد گرفت که جلسات را به سرعت طی کند ، به جزئیات توجه کند و به هر قیمتی لحظه را بر روی نوار ضبط کند.
پس از دریافت مدرک مهندسی برق از دانشگاه تافتز ، رایان به منظور انجام کار در استودیوی موسیقی سونی به نیویورک نقل مکان کرد. هنگامی که در آنجا بود ، او به سرعت صفوف را برای کمک و آموختن از برخی از بهترین مهندسان و تولید کنندگان در مشاغل بالا برد. در سال 2000 با حرکت به لس آنجلس ، ریان در استودیوی Cello فرود آمد و دوباره به سمت سر کلاس حرکت کرد و درنهایت یک رابطه کاری طولانی مدت با ریک روبین در این فرآیند پرورش داد.
در حال حاضر ساکن نشویل ، تنسی و مشغول به کار در استودیوی افسانه ای House of Blues Studios ، پروژه های اخیر رایان شامل آنگوس و جولیا استون ، هری کونیک ، جونیور ، کلینت بلک ، ویتی مورگان و دهه 78 ، سومین چشم کور و بلک لیلی است.
اطلاعات بیشتری در سایت ryanhewitt.com کسب کنید.
نمایش نظرات