لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
25 الگوی طراحی در جاوا برای مبتدیان
25 Design Patterns in Java for Beginners
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش نحوه برخورد با مشکلات پیچیده رایج با استفاده از الگوهای طراحی. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از الگوهای طراحی به صورت روزانه استفاده کنید. یاد خواهید گرفت که چگونه ایجاد، ساختار و رفتار اشیاء پیچیده را مدیریت کنید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر الگوی طراحی موجود را تعریف کنید، و موقعیت هایی را که می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید. . از طریق تمرینات عملی، شما در مورد نحوه پاسخگویی به سوالات مصاحبه مربوط به الگوهای طراحی آماده خواهید شد. پیش نیازها: دانش پایه جاوا
کنجکاو هستید که چگونه مشکلات رایج در کد خود را حل کنید؟ آیا می خواهید در مورد الگوهای طراحی بیشتر بدانید تا خود را برای مصاحبه فنی آماده کنید؟
سپس به جای درستی آمدید :).
هدف این دوره این است که شما را با تمام الگوهای طراحی قابل پیاده سازی در جاوا آشنا کند.
در این دوره، همه چیز را در مورد الگوهای طراحی از هر یک از سه دسته اصلی خواهید آموخت: خلقی، ساختاری و رفتاری.
هدف اصلی این دوره مبتدیانی هستند که اولین گام های خود را در یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا برمی دارند. این دوره همچنین دانشآموزان پیشرفتهتری را هدف قرار میدهد که باید دانش خود را در مورد الگوهای طراحی تقویت کنند.
الگوی طراحی چیست؟
الگوی طراحی یک راه حل قابل استفاده مجدد است که می تواند برای سناریوهای برنامه نویسی رایج اعمال شود. به عنوان یک توسعه دهنده، در همه جا با الگوهای طراحی مواجه خواهید شد. Java API به تنهایی بسیاری از چالش های برنامه نویسی خود را با الگوهای طراحی متفاوت حل می کند.
این اصطلاح در کتابی با نام Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software معرفی شده است. چهار امیدوارم این دوره برای شما مفید واقع شود و از دانش جمع آوری شده از این دوره در حل مسائل طراحی در کد خود استفاده کنید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
الگوهای خلاقیت
Creational Patterns
بیانیه مشکل الگوی سازنده
The Builder Pattern Problem Statement
نحوه پیاده سازی الگوی سازنده
How to Implement the Builder Pattern
مقدمه ای بر الگوی کارخانه
Introduction to the Factory Pattern
نسخه ی نمایشی الگوی کارخانه
Factory Pattern Demo
مقدمه ای بر الگوی کارخانه انتزاعی
Introduction to the Abstract Factory Pattern
مقدمه ای بر الگوی سینگلتون
Introduction to the Singleton Pattern
همه چیز از دبیرستان شروع شد، زمانی که Laurentiu برای اولین بار راه خود را در سفر علم کامپیوتر آغاز کرد. در ابتدا او با C++ شروع کرد و به سرعت عاشق چشم انداز یادگیری توسعه نرم افزار شد. به لطف علاقه اش به شطرنج، اولین برنامه کامپیوتری او یک بازی شطرنج مبتنی بر کنسول ASCII بود که در C++ توسعه یافت. پس از مدتی، در دوران دانشگاه، لورنتیو شروع به آزمایش با سایر زبان های برنامه نویسی OOP، مانند جاوا، کاتلین یا پایتون کرد. او شروع به بازی با پشته ها و فریم ورک های مختلف فناوری، توسعه و انتشار برنامه های نرم افزاری برای دستگاه های اندرویدی کرد. با این حال، زمانی که لاورنتیو تصمیم گرفت دنیای امنیت سایبری را کشف کند، همه چیز شروع به تغییر کرد. او شروع به رفتن به هکاتون های امنیتی، رویدادهای CTF کرد و چالش های متعددی را در وب سایت هایی مانند overthewire.org تکمیل کرد. در همان زمان، او متوجه شد که ممکن است ایده خوبی باشد که سفر خود را با استفاده از فیلمهای کوتاه مستند کند، و سپس فکر کرد که میتواند یک سخنران شود و به مردم کمک کند بیشتر در مورد فناوری بیاموزند.
نمایش نظرات