آموزش دوره کامل کدنویسی برای مبتدیان (2023)

The Complete Coding for Beginners Course (2023)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش کدنویسی از ابتدا: با این دوره آموزشی گام به گام برنامه نویسی - شامل بسیاری از پروژه های برنامه نویسی، یک برنامه نویس شوید! یاد بگیرید که چگونه کدنویسی کنید، و حتی بهتر، بفهمید که چه کاری انجام می دهید! اصول برنامه نویسی مورد نیاز خود را قبل از ادامه کار به دست آورید با انجام این کار بیاموزید: با پروژه های برنامه نویسی سرگرم کننده بسیاری از برنامه های واقعی بسازید، متغیرها، لیست ها، شرایط، حلقه ها، توابع، کتابخانه ها، ... همه اصول برنامه نویسی پوشش داده شده است + موارد دیگر. در فرآیند کدنویسی تسلط پیدا کنید: ایده های خود را به کد تبدیل کنید هر پروژه کدنویسی را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید. الگوریتم های تصمیم را ابتدا با برنامه نویسی بلوک یاد بگیرید، سپس به برنامه نویسی متنی بروید کد با پایتون 3 هنگام یادگیری هر زبان برنامه نویسی دیگری مستقل تر شوید. مستقیماً با بهترین ها شروع کنید. شیوه های کدنویسی ایجاد ذهنیت حل مسئله درک "چرا" در پشت چیزها تمرین، تمرین، تمرین، و تمرین بیشتر - هزاران فعالیت و پروژه پیش نیازها: مطلقاً هیچ تجربه ای لازم نیست. فقط یک اراده قوی برای یادگیری و یک کامپیوتر. تمام ابزارهایی که ما در دوره استفاده می کنیم رایگان هستند و نحوه راه اندازی آنها را مرحله به مرحله توضیح خواهم داد.

آیا می خواهید در سال 2023 کدنویسی را یاد بگیرید و یک حرفه توسعه دهنده را شروع کنید؟

یا آیا از قبل شروع کرده اید و احساس گمراهی کرده اید زیرا واقعاً نمی دانید چه چیزی را کدنویسی می کنید؟

به جامع ترین دوره برنامه نویسی برای مبتدیان خوش آمدید - تجربه صفر مورد نیاز است!

در پایان دوره، شما یک توسعه دهنده خواهید شد. شما می توانید الگوریتم های خود را برای حل هر مشکلی ایجاد کنید و آن الگوریتم ها را به کد واقعی تبدیل کنید (Python، …).

اگر ابتدا باید هر دوره برنامه نویسی را بگذرانید، این یکی است.


→ چرا این دوره برنامه نویسی؟


وقتی شروع می‌کنید، کدنویسی می‌تواند بسیار سخت باشد. شما باید خیلی چیزها را همزمان یاد بگیرید: منطق کدنویسی، نحو، ابزارهای توسعه دهنده، چارچوب ها، و خیلی چیزهای دیگر.

به همین دلیل، گم شدن آسان است. و من متوجه شدم که بسیاری از مردم سفر برنامه نویسی خود را شروع می کنند که واقعا نمی دانند چه کاری انجام دهند. سپس سؤالات ظاهر می شود: آیا باید با زبانی مانند پایتون یا جاوا شروع کنید؟ آیا باید با توسعه وب یا برنامه های تلفن همراه بروید؟ کدام نرم افزار ویرایش کد بهترین است؟

حقیقت این است که وقتی شروع می‌کنید، این سؤال‌ها چندان مهم نیستند.

آنچه در ابتدا مهم است پیشرفت در اصول برنامه نویسی است.

با این اصول، هر چیز دیگری - به عنوان مثال زبان های برنامه نویسی - آسان تر برای یادگیری خواهد بود. و شما می توانید واقعاً حرفه توسعه دهنده خود را شروع کنید.

این فقط مربوط به نحو یک زبان نیست. فرض کنید زبان پایتون را یاد می گیرید. خوب، شما ممکن است نحو را یاد بگیرید، اما پس از آن، چگونه به شما یاد می دهد که چگونه کدنویسی کنید؟ کدنویسی مربوط به نحو نیست، کدنویسی در مورد حل مشکلات واقعی است.

به همین دلیل است که در این دوره، روی این بخش حل مسئله تمرکز می کنم. برای اینکه ابزارهای فکری را در اختیار شما قرار دهیم، واقعاً برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده عالی نیاز دارید. پس از دریافت این آموزش، می‌توانید آن را برای یادگیری هر چیز دیگری گسترش دهید.

اکنون، چگونه می توان آن اصول را به روش صحیح یاد گرفت؟ اینجاست که همه چیز پیچیده می شود. هنگام جستجو در اینترنت، منابع زیادی را پیدا نکردم که در این مورد به روشی واضح صحبت کنند، بدون اینکه تمرکز زیادی روی یک زبان خاص داشته باشند. و به همین دلیل است که من این دوره را ایجاد کرده ام، دوره ای که آرزو می کردم هنگام شروع کار داشته باشم.


→ چگونه کدنویسی را یاد خواهید گرفت؟


من خودم مبتدی بودم و ابتدا اصول برنامه نویسی را یاد گرفتم. امروز، می دانم که این راه درستی بود، اگرچه نحوه تدریس آن در مدرسه کمی خسته کننده بود.

از این تجربه، و پس از سال‌ها کدنویسی و آموزش کدنویسی، به یک رویکرد ساده برای کدنویسی رسیدم که نه تنها اصولی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه گام به گام نیز سرگرم‌کننده است. و پروژه محور. شما از همان ابتدا برنامه های کاربردی واقعی خواهید ساخت.

در این دوره، من برنامه‌نویسی را با حذف هر چیزی که در ابتدا به آن نیاز ندارید، تخریب می‌کنم. من اصول اولیه را بدون هیچ حواس پرتی به شما آموزش خواهم داد. و سپس، کم کم، چیزهای بیشتری اضافه خواهیم کرد، تا زمانی که به نقطه ای برسید که بتوانید خود را توسعه دهنده بنامید.

روشی که من استفاده می کنم ساده، اما کارآمد است:

  • چرا : ابتدا روی «چرا» تمرکز کنید تا بفهمید دارید چه کار می‌کنید.

  • درسهای عملی برای یادگیری بهتر.

  • گام به گام: هر درس بر روی درس های قبلی ساخته شده است.

  • با بسیاری از فعالیت ها و پروژه ها تمرین کنید.

  • بدون کپی و چسباندن!!! من همه کدها را از ابتدا می نویسم.

این روش تدریس در واقع کار می‌کند: من قبلاً به بیش از 33000 دانش‌آموز در 150 کشور، با بیش از 6500 مرور بیش از 4.6/5 آموزش داده‌ام.

و حرف من را قبول نکنید - در اینجا برخی از نظرات دانشجویان من در مورد Udemy وجود دارد:

"دوره ساده و عالی، یادگیری در حین انجام." - خوزه آلمیدا

"در نیمه راه و هنوز عاشق این دوره هستم. مربی واضح است و به گونه‌ای آموزش می‌دهد که شما در واقع یاد می‌گیرید که چگونه به جای آموزش از روی کدهای از پیش ساخته، نحوه هدایت، مفهوم‌سازی و نوشتن کد خود را یاد بگیرید.» - وستلی بولتون

«از این دوره واقعاً خوشحالم. دقیقاً همان چیزی است که من برای آن هزینه کردم و از پیشرفتم بسیار راضی هستم. من دقیقا همان چیزی که وعده داده شده است را دریافت می کنم. ادوارد یک معلم عالی است.» - جهاد انبوس

«واقعاً گام به گام. این چیزی است که من به آن نیاز داشتم. بسیار واضح، بدون نقطه کور در سخنرانی ها. قطعا ارزشش را دارد.» - نیکلاس هرناندز


→ در دوره آموزشی چه خواهید کرد؟


ابتدا با فرآیند برنامه نویسی آشنا می شوید - چگونه:

  • مشکل را که واقعاً می‌خواهید حل کنید مشخص کنید.

  • یک الگوریتم برای حل آن مشکل ایجاد کنید.

  • الگوریتم را با کد (Scratch و Python) پیاده سازی کنید.

سپس ما این فرآیند کدگذاری را در بسیاری از فعالیت‌ها و پروژه‌ها، گام به گام و همزمان با یادگیری اصول کدنویسی: متغیرها، شرایط، فهرست‌ها، حلقه‌ها، توابع، کتابخانه‌ها و غیره اعمال خواهیم کرد.

برای هر یک از اصول کدنویسی، شما دریافت خواهید کرد:

  • قیاس زندگی واقعی برای توضیح "چرا".

  • برنامه نویسی فلوچارت برای ایجاد الگوریتم با استفاده از این مفهوم.

  • برنامه نویسی را برای شروع پیاده سازی الگوریتم با کد (به روشی آسان) مسدود کنید.

  • برنامه نویسی متن با پایتون (برنامه نویسی "واقعی").

  • فعالیتی که مستقیماً با مفهومی که به تازگی آموخته‌اید مرتبط است.

بعد از هر مفهوم کدنویسی، یک پروژه کامل برای ساختن یک برنامه واقعی ایجاد می‌کنید که به شما امکان می‌دهد با تمرین بر روی مفهوم جدیدی که کشف کرده‌اید، همراه با تمام مفاهیم قبلی که در آن آموخته‌اید، دانش خود را تثبیت کنید. دوره.


→ اکنون کدنویسی را شروع کنید!


بنابراین، آیا می‌خواهید بالاخره یک توسعه‌دهنده شوید و بفهمید که چه کار می‌کنید؟ در این دوره ثبت نام کنید و سفر برنامه نویسی خود را از امروز شروع کنید!

پس از این دوره، هنگام نوشتن کد، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. شما واقعاً "چرا" پشت کاری که انجام می دهید را درک خواهید کرد، و همچنین ایده بسیار بهتری از آنچه می توانید در آینده انجام دهید خواهید داشت.

این همه چیز نیست: از همان ابتدا بهترین روش هایی را که من شخصاً هنگام کدنویسی استفاده می کنم، دریافت خواهید کرد. هدف من این نیست که شما را خوب کنم، می‌خواهم کاری کنم که در کاری که انجام می‌دهید عالی شوید.

در صورت عدم رضایت کامل، 30 روز ضمانت بازگشت پول نیز دریافت می‌کنید. بنابراین همین الان شروع کنید، و اگر آنچه را که گفتم انجام ندادم، بدون نیاز به توجیه خودتان، بازپرداخت را دریافت کنید. در اینجا هیچ خطری وجود ندارد، فقط یک فرصت عالی برای یادگیری یک مهارت تغییر دهنده زندگی است.

در دوره می بینمت! :)


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی! Welcome!

  • نحوه پیگیری دوره (ساختار) How to Follow the Course (Structure)

  • نحوه پیگیری دوره (ساختار) How to Follow the Course (Structure)

  • نحوه دانلود منابع اضافی How to download additional resources

  • نحوه دانلود منابع اضافی How to download additional resources

معرفی Introduction

  • خوش آمدی! Welcome!

اولین برنامه شما Your First Program

  • مقدمه Intro

  • اولین الگوریتم شما - چگونه یک ایده را به کد تبدیل کنیم Your First Algorithm - How to Transform an Idea into Code

  • اولین الگوریتم شما - چگونه یک ایده را به کد تبدیل کنیم Your First Algorithm - How to Transform an Idea into Code

  • یک حساب اسکرچ رایگان ایجاد و راه اندازی کنید Create and Setup a free Scratch Account

  • یک حساب اسکرچ رایگان ایجاد و راه اندازی کنید Create and Setup a free Scratch Account

  • اولین برنامه اسکرچ شما Your First Scratch Program

  • اولین برنامه اسکرچ شما Your First Scratch Program

  • یک حساب Replit رایگان ایجاد و راه اندازی کنید Create and Setup a free Replit Account

  • اولین برنامه پایتون شما Your first Python Program

  • سرعت اجرای برنامه را کنترل کنید Control the Program Execution Speed

  • فعالیت 1 - یک سوال بپرسید و به کاربر پاسخ دهید Activity 1 - Ask a Question and Reply to the User

  • فعالیت 1 - راه حل خراش Activity 1 - Scratch Solution

  • فعالیت 1 - حل پایتون Activity 1 - Python Solution

اولین برنامه شما Your First Program

  • مقدمه Intro

  • یک حساب Replit رایگان ایجاد و راه اندازی کنید Create and Setup a free Replit Account

  • اولین برنامه پایتون شما Your first Python Program

  • سرعت اجرای برنامه را کنترل کنید Control the Program Execution Speed

  • فعالیت 1 - یک سوال بپرسید و به کاربر پاسخ دهید Activity 1 - Ask a Question and Reply to the User

  • فعالیت 1 - راه حل خراش Activity 1 - Scratch Solution

  • فعالیت 1 - حل پایتون Activity 1 - Python Solution

پروژه - پخت ماکارونی! Project - Cooking Pasta!

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل خراش Scratch Solution

  • راه حل خراش Scratch Solution

  • راه حل پایتون Python Solution

پروژه - پخت ماکارونی! Project - Cooking Pasta!

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل خراش Scratch Solution

متغیرها - ذخیره مقادیر برای استفاده مجدد بعدا Variables - Save Values to Reuse Later

  • مقدمه Intro

  • یک متغیر ایجاد کنید Create a Variable

  • یک متغیر ایجاد کنید Create a Variable

  • انواع داده ها Data Types

  • عملیات روی متغیرها Operations on Variables

  • عملیات روی متغیرها Operations on Variables

  • متغیرها در پایتون Variables in Python

  • متغیرها در پایتون Variables in Python

  • پخش بین انواع داده ها Cast Between Data Types

  • پخش بین انواع داده ها Cast Between Data Types

  • نکته (پاداش): کد خود را کامنت کنید Tip (bonus): Comment Your Code

  • فعالیت 2 - اضافه کردن 2 عدد Activity 2 - Add 2 Numbers

  • فعالیت 2 - اضافه کردن 2 عدد Activity 2 - Add 2 Numbers

  • فعالیت 2 - حل خراش Activity 2 - Scratch Solution

  • فعالیت 2 - حل پایتون Activity 2 - Python Solution

  • فعالیت 2 - حل پایتون Activity 2 - Python Solution

متغیرها - ذخیره مقادیر برای استفاده مجدد بعدا Variables - Save Values to Reuse Later

  • مقدمه Intro

  • انواع داده ها Data Types

  • نکته (پاداش): کد خود را کامنت کنید Tip (bonus): Comment Your Code

  • فعالیت 2 - حل خراش Activity 2 - Scratch Solution

پروژه - ماشین حساب ساعت مطالعه موجود Project - Available Study Hours Calculator

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • الگوریتم را ایجاد کنید Create the Algorithm

  • الگوریتم را ایجاد کنید Create the Algorithm

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

پروژه - ماشین حساب ساعت مطالعه موجود Project - Available Study Hours Calculator

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

شرایط - تصمیم گیری و منطق را به برنامه های خود اضافه کنید Conditions - Add Decisions and Logic to Your Programs

  • مقدمه Intro

  • Booleans - عبارات شرطی Booleans - Conditional Statements

  • چند عبارت شرطی را ترکیب کنید Combine Multiple Conditional Statements

  • با If یک شرط ایجاد کنید Create a Condition With If

  • با If یک شرط ایجاد کنید Create a Condition With If

  • در غیر این صورت، اگر Else, else if

  • در غیر این صورت، اگر Else, else if

  • شرایط در پایتون - Booleans Conditions in Python - Booleans

  • شرایط در پایتون - Booleans Conditions in Python - Booleans

  • شرایط در پایتون - if/elif/else Conditions in Python - if/elif/else

  • شرایط در پایتون - if/elif/else Conditions in Python - if/elif/else

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی فلوچارت Introduction to Flowchart Programming

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی فلوچارت Introduction to Flowchart Programming

  • فعالیت 3 - تنظیم دمای اتاق Activity 3 - Regulate Room Temperature

  • فعالیت 3 - حل نمودار جریان Activity 3 - Flowchart Solution

  • فعالیت 3 - حل خراش Activity 3 - Scratch Solution

  • فعالیت 3 - حل پایتون Activity 3 - Python Solution

شرایط - تصمیم گیری و منطق را به برنامه های خود اضافه کنید Conditions - Add Decisions and Logic to Your Programs

  • مقدمه Intro

  • Booleans - عبارات شرطی Booleans - Conditional Statements

  • چند عبارت شرطی را ترکیب کنید Combine Multiple Conditional Statements

  • فعالیت 3 - تنظیم دمای اتاق Activity 3 - Regulate Room Temperature

  • فعالیت 3 - حل نمودار جریان Activity 3 - Flowchart Solution

  • فعالیت 3 - حل خراش Activity 3 - Scratch Solution

  • فعالیت 3 - حل پایتون Activity 3 - Python Solution

پروژه - آیا به اندازه کافی برای رانندگی در این کشور سن دارید؟ Project - Are You Old Enough to Drive in This Country?

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

پروژه - آیا به اندازه کافی برای رانندگی در این کشور سن دارید؟ Project - Are You Old Enough to Drive in This Country?

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

لیست ها - مجموعه های ارزش ها را مدیریت کنید Lists - Manage Collections of Values

  • مقدمه Intro

  • یک لیست ایجاد کنید Create a List

  • یک لیست ایجاد کنید Create a List

  • لیست ها در پایتون Lists in Python

  • لیست ها در پایتون Lists in Python

  • شمارش از صفر Counting From Zero

  • بررسی کنید که آیا فهرست حاوی عنصر است یا خیر Check if a List Contains an Element

  • بررسی کنید که آیا فهرست حاوی عنصر است یا خیر Check if a List Contains an Element

  • فعالیت 4 - تأیید ورودی کاربر Activity 4 - Validate User Input

  • فعالیت 4 - تأیید ورودی کاربر Activity 4 - Validate User Input

  • فعالیت 4 - حل نمودار جریان Activity 4 - Flowchart Solution

  • فعالیت 4 - حل خراش Activity 4 - Scratch Solution

  • فعالیت 4 - حل پایتون Activity 4 - Python Solution

  • فعالیت 4 - حل پایتون Activity 4 - Python Solution

لیست ها - مجموعه های ارزش ها را مدیریت کنید Lists - Manage Collections of Values

  • مقدمه Intro

  • شمارش از صفر Counting From Zero

  • فعالیت 4 - حل نمودار جریان Activity 4 - Flowchart Solution

  • فعالیت 4 - حل خراش Activity 4 - Scratch Solution

پروژه - مواد تشکیل دهنده دستور غذا را حدس بزنید Project - Guess Recipe Ingredients

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت Flowchart Solution

  • راه حل فلوچارت Flowchart Solution

  • راه حل خراش Scratch Solution

  • راه حل خراش Scratch Solution

  • راه حل پایتون Python Solution

  • راه حل پایتون Python Solution

پروژه - مواد تشکیل دهنده دستور غذا را حدس بزنید Project - Guess Recipe Ingredients

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل خراش Scratch Solution

  • راه حل پایتون Python Solution

حلقه ها - مجموعه ای از دستورالعمل ها را تکرار کنید Loops - Repeat a Set of Instructions

  • مقدمه Intro

  • یک دستورالعمل x تعداد دفعات را تکرار کنید Repeat an Instruction x Number of Times

  • یک دستورالعمل را تا زمانی که یک شرط درست باشد تکرار کنید Repeat an Instruction Until a Condition is True

  • برای حلقه در پایتون For Loop in Python

  • برای حلقه در پایتون For Loop in Python

  • در حالی که در پایتون حلقه بزنید While Loop in Python

  • فلوچارت یک حلقه Flowchart of a Loop

  • فلوچارت یک حلقه Flowchart of a Loop

  • فعالیت 5 - پروژه قبلی را با حلقه ها بهبود دهید Activity 5 - Improve the Previous Project With Loops

  • فعالیت 5 - پروژه قبلی را با حلقه ها بهبود دهید Activity 5 - Improve the Previous Project With Loops

  • فعالیت 5 - حل نمودار جریان Activity 5 - Flowchart Solution

  • فعالیت 5 - حل نمودار جریان Activity 5 - Flowchart Solution

  • فعالیت 5 - حل خراش Activity 5 - Scratch Solution

  • فعالیت 5 - حل خراش Activity 5 - Scratch Solution

  • فعالیت 5 - حل پایتون Activity 5 - Python Solution

  • فعالیت 5 - حل پایتون Activity 5 - Python Solution

  • لیست ها و حلقه ها را ترکیب کنید Combine Lists and Loops

  • لیست ها و حلقه ها را ترکیب کنید Combine Lists and Loops

  • فعالیت 6 - ایجاد یک لیست از یک لیست دیگر Activity 6 - Create a List From Another List

  • فعالیت 6 - حل نمودار جریان Activity 6 - Flowchart Solution

  • فعالیت 6 - حل نمودار جریان Activity 6 - Flowchart Solution

  • فعالیت 6 - حل خراش Activity 6 - Scratch Solution

  • فعالیت 6 - حل پایتون Activity 6 - Python Solution

  • فعالیت 6 - حل پایتون Activity 6 - Python Solution

حلقه ها - مجموعه ای از دستورالعمل ها را تکرار کنید Loops - Repeat a Set of Instructions

  • یک دستورالعمل x تعداد دفعات را تکرار کنید Repeat an Instruction x Number of Times

  • یک دستورالعمل را تا زمانی که یک شرط درست باشد تکرار کنید Repeat an Instruction Until a Condition is True

  • در حالی که در پایتون حلقه بزنید While Loop in Python

  • فعالیت 6 - ایجاد یک لیست از یک لیست دیگر Activity 6 - Create a List From Another List

  • فعالیت 6 - حل خراش Activity 6 - Scratch Solution

پروژه - خدمات تحویل غذا Project - Food Delivery Service

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step2

  • مرحله اضافی - اعتبارسنجی داده ها Extra Step - Data Validation

پروژه - خدمات تحویل غذا Project - Food Delivery Service

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step2

  • مرحله اضافی - اعتبارسنجی داده ها Extra Step - Data Validation

توابع - ایجاد بلوک های قابل استفاده مجدد از کد Functions - Create Reusable Blocks of Code

  • مقدمه Intro

  • یک تابع ایجاد کنید Create a Function

  • ورودی تابع Function Input

  • ورودی تابع Function Input

  • خروجی تابع Function Output

  • خروجی تابع Function Output

  • فراخوانی یک تابع از یک تابع دیگر Call a Function From Another Function

  • توابع با پایتون - قسمت 1 Functions With Python - Part 1

  • توابع با پایتون - قسمت 1 Functions With Python - Part 1

  • توابع با پایتون - قسمت 2 Functions With Python - Part 2

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • فلوچارت یک تابع Flowchart of a Function

  • فعالیت 7 - یک ماشین حساب ایجاد کنید Activity 7 - Create a Calculator

  • فعالیت 7 - حل نمودار جریان Activity 7 - Flowchart Solution

  • فعالیت 7 - راه حل خراش Activity 7 - Scratch Solution

  • فعالیت 7 - حل پایتون Activity 7 - Python Solution

  • فعالیت 7 - حل پایتون Activity 7 - Python Solution

توابع - ایجاد بلوک های قابل استفاده مجدد از کد Functions - Create Reusable Blocks of Code

  • مقدمه Intro

  • یک تابع ایجاد کنید Create a Function

  • فراخوانی یک تابع از یک تابع دیگر Call a Function From Another Function

  • توابع با پایتون - قسمت 2 Functions With Python - Part 2

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • فلوچارت یک تابع Flowchart of a Function

  • فعالیت 7 - یک ماشین حساب ایجاد کنید Activity 7 - Create a Calculator

  • فعالیت 7 - حل نمودار جریان Activity 7 - Flowchart Solution

  • فعالیت 7 - راه حل خراش Activity 7 - Scratch Solution

پروژه - خودکار کردن آمار نمرات مدرسه Project - Automate School Grade Statistics

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل فلوچارت - مرحله 1 Flowchart Solution - Step 1

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

پروژه - خودکار کردن آمار نمرات مدرسه Project - Automate School Grade Statistics

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • راه حل فلوچارت - مرحله 2 Flowchart Solution - Step 2

  • راه حل خراش - مرحله 1 Scratch Solution - Step 1

  • راه حل خراش - مرحله 2 Scratch Solution - Step 2

  • راه حل پایتون - مرحله 1 Python Solution - Step 1

  • راه حل پایتون - مرحله 2 Python Solution - Step 2

کد روی کامپیوتر شما Code on Your Computer

  • مقدمه Intro

  • پایتون (ویندوز/لینوکس/مک او اس) را نصب کنید Install Python (Windows/Linux/MacOS)

  • Pycharm (ویندوز/لینوکس/مک او اس) را نصب کنید Install Pycharm (Windows/Linux/MacOS)

  • Pycharm (ویندوز/لینوکس/مک او اس) را نصب کنید Install Pycharm (Windows/Linux/MacOS)

  • یک برنامه پایتون را روی رایانه خود اجرا کنید Run a Python Program on Your Computer

  • خواندن از یک فایل در پایتون Read From a File in Python

  • خواندن از یک فایل در پایتون Read From a File in Python

  • نوشتن در یک فایل در پایتون Write To a File in Python

  • نوشتن در یک فایل در پایتون Write To a File in Python

کد روی کامپیوتر شما Code on Your Computer

  • مقدمه Intro

  • پایتون (ویندوز/لینوکس/مک او اس) را نصب کنید Install Python (Windows/Linux/MacOS)

  • یک برنامه پایتون را روی رایانه خود اجرا کنید Run a Python Program on Your Computer

امکان کدگذاری را با کتابخانه ها گسترش دهید Expand Coding Possibilities With Libraries

  • مقدمه Intro

  • کتابخانه زمان Time Library

  • کتابخانه زمان Time Library

  • کتابخانه تصادفی Random Library

  • کتابخانه تصادفی Random Library

  • کتابخانه سیستم عامل OS Library

  • کتابخانه سیستم عامل OS Library

  • یک کتابخانه جدید نصب و استفاده کنید Install and Use a New Library

امکان کدگذاری را با کتابخانه ها گسترش دهید Expand Coding Possibilities With Libraries

  • مقدمه Intro

  • یک کتابخانه جدید نصب و استفاده کنید Install and Use a New Library

پروژه - برنامه آموزش زبان Project - Language Learning App

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • مقدمه - بررسی اجمالی پروژه Intro - Project Overview

  • فلوچارت - برنامه اول Flowchart - 1st Program

  • فلوچارت - برنامه دوم Flowchart - 2nd Program

  • فلوچارت - برنامه دوم Flowchart - 2nd Program

  • چند کارکرد دیگر پایتون قبل از شروع کدنویسی A Few More Python Functionalities Before we Start to Code

  • پایتون - مرحله 1 Python - Step 1

  • پایتون - مرحله 1 Python - Step 1

  • پایتون - مرحله 2 Python - Step 2

  • پایتون - مرحله 3 Python - Step 3

  • پایتون - مرحله 3 Python - Step 3

  • پایتون - مرحله 4 Python - Step 4

  • پایتون - مرحله 4 Python - Step 4

  • پایتون - مرحله 5 Python - Step 5

  • پایتون - مرحله 6 Python - Step 6

  • پایتون - مرحله 6 Python - Step 6

  • ادامه دادن - بهبود پروژه Going Further - Project Improvements

  • ادامه دادن - بهبود پروژه Going Further - Project Improvements

پروژه - برنامه آموزش زبان Project - Language Learning App

  • فلوچارت - برنامه اول Flowchart - 1st Program

  • چند کارکرد دیگر پایتون قبل از شروع کدنویسی A Few More Python Functionalities Before we Start to Code

  • پایتون - مرحله 2 Python - Step 2

  • پایتون - مرحله 5 Python - Step 5

اکنون می توانید شروع به کدنویسی به هر زبانی کنید Now You Can Start to Code in any Language

  • مقدمه Intro

  • مقدمه Intro

  • یک مثال با C++ و Robotics An Example with C++ and Robotics

  • جاوا اسکریپت، پی اچ پی و غیره - شما می توانید اصول هر زبانی را درک کنید JavaScript, PHP, etc - You Can Understand the Basics of Any Language

  • جاوا اسکریپت، پی اچ پی و غیره - شما می توانید اصول هر زبانی را درک کنید JavaScript, PHP, etc - You Can Understand the Basics of Any Language

اکنون می توانید شروع به کدنویسی به هر زبانی کنید Now You Can Start to Code in any Language

  • مقدمه Intro

  • یک مثال با C++ و Robotics An Example with C++ and Robotics

نتیجه Conclusion

  • خلاصه برنامه نویسی و بهترین روش ها - آنچه یاد گرفته اید Programming Recap & Best Practices - What You’ve Learned

  • کار بعدی چیه What to do next

  • کار بعدی چیه What to do next

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نتیجه Conclusion

  • خلاصه برنامه نویسی و بهترین روش ها - آنچه یاد گرفته اید Programming Recap & Best Practices - What You’ve Learned

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش دوره کامل کدنویسی برای مبتدیان (2023)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
16 hours
135
Udemy (یودمی) udemy-small
27 بهمن 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,071
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Edouard Renard Edouard Renard

مهندس نرم افزار و مدرس رباتیک

Edouard Renard Edouard Renard

مهندس نرم افزار و مدرس رباتیک

Codestars • over 2 million students worldwide! Codestars • over 2 million students worldwide!

آموزش نسل بعدی کدگذارها

Codestars • over 2 million students worldwide! Codestars • over 2 million students worldwide!

آموزش نسل بعدی کدگذارها

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.