آموزش مدل سازی یک گیتار الکتریک تفصیلی در مایا

Modeling a Detailed Electric Guitar in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ، ما بر روی تکنیک های پیشرفته برای مدل سازی موفقیت آمیز اشکال چند ضلعی تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. در این آموزش مایا ، ما بر روی تکنیک های پیشرفته برای مدل سازی موفقیت آمیز اشکال چند ضلعی تمرکز خواهیم کرد. ما بر روی کنترل سطح و جریان لبه در مدل های چند ضلعی تمرکز خواهیم کرد. ما همچنین با استفاده از ابزارهای موجود ، فرایندهای فکری مدل سازی اشکال و مدل سازی برای خط تولید ، فرم ها را به اشکال اساسی تقسیم می کنیم. شما می توانید تکنیک هایی را برای به دست آوردن نتایج قابل پیش بینی ، مدل سازی برای هموار سازی در زمان رندر و جایی که همه آن در خط لوله مدل سازی چند ضلعی قرار دارد ، بیاموزید. با پایان این آموزش مایا ، شما می توانید درک بهتری از روند پیش برنامه ریزی ، کار با جریان لبه و تقسیم اشکال به فرم های کوچکتر برای بدست آوردن مقدار صحیح هندسه ، بدست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک گیتار الکتریک تفصیلی در مایا Modeling a Detailed Electric Guitar in Maya

  • سفارشی کردن رابط مایا Customizing the Maya Interface

  • راه اندازی یک قفسه سفارشی Setting up a Custom Shelf

  • ایجاد هواپیماهای تصویری Establishing Image Planes

  • بحث در مورد مرجع Discussing Reference Material

  • مدل سازی کناره های بدن گیتار Modeling the Guitar Body Sides

  • ایجاد گیتار Tummy Cut Creating the Guitar Tummy Cut

  • بریدن کانتور بازو Cutting Out the Forearm Contour

  • تشکیل جیب گردن Forming the Neck Pocket

  • مدل سازی لبه های لبه Modeling Edge Bevels

  • ادامه لبه های لبه Continuing Edge Bevels

  • گردن زدن Beveling the Neck

  • تمیز کردن هندسه Cleaning up Geometry

  • استفاده از Final Bevel Pass Applying a Final Bevel Pass

  • تقسیم بدن گیتار Splitting the Guitar Body

  • ادامه به تقسیم بدن گیتار Continuing to Split the Guitar Body

  • برش در سوراخ ها Cutting in Holes

  • تمیز کردن هندسه Cleaning up the Geometry

  • پایان برش ها Finishing the Cutouts

  • مسدود کردن در فرمهای اولیه گردن Blocking in Primary Neck Forms

  • مسدود کردن در فرمهای اولیه Headstock Blocking in Primary Headstock Forms

  • ادامه مسدود کردن در فرمهای اصلی Continuing to Block in Primary Forms

  • گردن را تمام کنید Finishing the Neck

  • ترکیب گردن و Headstock Blending the Neck and the Headstock

  • مدلسازی گردنهای گردن Modeling the Neck Bevels

  • مسدود کردن در مهره Blocking in the Nut

  • آجیل را بچرخانید Beveling the Nut

  • مدل سازی فرت ها Modeling the Frets

  • مسدود کردن در میله های تنظیم Blocking in the Tuning Pegs

  • انحنای میخ های تنظیم Beveling the Tuning Pegs

  • اتمام مهره تیونر Finishing the Tuner Nut

  • بررسی تنظیم کننده های مسدود کردن Exploring Blocking Tuners

  • تنظیم تیونرها Building the Tuners

  • ادامه ساخت تیونرها Continuing to Build the Tuners

  • اتمام تیونرها Finishing the Tuners

  • ساخت پیچ تیونر Building the Tuner Screw

  • مدل سازی قفل تیونر Modeling the Tuner Lock

  • ساخت قفل تیونر را تمام کنید Finish Building the Tuner Lock

  • راه اندازی Bridge Plate Setting up the Bridge Plate

  • مسدود کردن در Bridge Plate Blocking in the Bridge Plate

  • مسدود کردن در Bridge Plate را ادامه دهید Continue Blocking in the Bridge Plate

  • تنظیم Bridge Plate Adjusting the Bridge Plate

  • اتمام صفحه پلاک Finishing the Bridge Plate

  • شروع ساخت زین ها Beginning to Build the Saddles

  • ادامه ساخت زین Continuing to Build Saddles

  • تنظیم زین ها Adjusting the Saddles

  • ادامه تنظیم زین ها Continuing to Adjust the Saddles

  • زین ها را تمام کنید Finishing the Saddles

  • مدل سازی واشرهای پل Modeling the Bridge Washers

  • اتمام پیچ و مهره های پل Finishing the Bridge Bolts

  • مسدود کردن پیچ های زین Blocking in the Saddle Screws

  • مدلسازی پیچ های زین را ادامه دهید Continue Modeling the Saddle Screws

  • پایان دادن به پیچ های زین Finishing the Saddle Screws

  • مدل سازی پیچ های پل Modeling the Bridge Screws

  • پایان دادن به پیچ پل Finishing the Bridge Screws

  • پرونده صحنه ما را جمع آوری کنید Assembling Our Scene File

  • به جمع آوری فایل صحنه ما ادامه دهید Continue to Assemble Our Scene File

  • مونتاژ پل Assembling the Bridge

  • مدل سازی چشمه های پل Modeling the Bridge Springs

  • مسدود کردن در وانت ها Blocking in Pickups

  • اتمام وانت ها Finishing the Pickups

  • مدل سازی Pickguard Modeling the Pickguard

  • مدل سازی Pickguard را ادامه دهید Continue Modeling the Pickguard

  • مسدود کردن در Pickguard Blocking in the Pickguard

  • ادامه مسدود کردن در Pickguard Continue to Block in the Pickguard

  • مدل سازی مجدد Pickguard Modeling the Pickguard Again

  • ایجاد لبه بزرگتر Creating the Larger Edge Bevel

  • سوراخ های اسکرو مدل سازی Modeling the Screw Holes

  • سوراخ های پیچ را به پایان برسانید Finishing the Screw Holes

  • مدل سازی آستانه کوچکتر Modeling the Smaller Bevel

  • تکمیل Pickguard Finishing the Pickguard

  • مدل سازی انتخابگر وانت Modeling the Pickup Selector

  • مسدود کردن در دستگیره ها Blocking in the Knobs

  • مدل سازی دستگیره ها را ادامه دهید Continue Modeling the Knobs

  • تنظیم دستگیره ها Adjusting the Knobs

  • پایان دادن به دکمه های گیتار Finishing the Guitar Knobs

  • مدل سازی پلاگین Modeling the Plug

  • مدل سازی پلاگین گیتار Modeling the Guitar Plug

  • به مدل پلاگین ادامه دهید Continue to Model the Plug

  • در حال پایان دادن به پلاگین Finishing the Plug

  • بررسی مکان Checking Placement

  • مدل سازی بلوک Tremolo Modeling the Tremolo Block

  • اتمام بلوک Tremolo Finishing the Tremolo Block

  • مدل سازی جلد Tremolo Modeling the Tremolo Cover

  • در حال پایان دادن به پوشش Tremolo Finishing the Tremolo Cover

  • ایجاد صفحه گردن Creating the Neck Plate

  • پایان دادن به صفحه گردن Finishing the Neck Plate

  • ساخت پیچ و مهره های تسمه ای Building the Strap Bolts

  • مدل سازی رشته ها Modeling the Strings

  • ادامه مدل سازی رشته ها Continue Modeling the Strings

  • مدل سازی رشته ها را به پایان برسانید Finish Modeling the Strings

  • پاکسازی و بسته شدن پرونده File Cleanup and Closing

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک گیتار الکتریک تفصیلی در مایا
جزییات دوره
18h 13m
92
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
34
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Paul Conner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Paul Conner Paul Conner

پل کانر یک مدل ساز و مجسمه ساز دیجیتالی است که در دنور کلرادو مستقر است. وی بیش از 20 سال در صنایع فیلم و پخش مشغول به کار بوده است. پاول در ابتدا تدریس را به عنوان مربی معتبر مایا آغاز کرد ، اما اکنون بنیانگذار ، مربی و سرپرست روابط صنعت در مرکز انیمیشن دیجیتال در دانشگاه کلرادو است. او به کار آزاد ادامه می دهد ، و اخیراً ، او عضو IPAX در Sony Pictures Imageworks بود ، جایی که او لذت کار با دارایی های The Amazing Spiderman 2 ، Edge of Tomorrow ، Smurfs 2 و Cloudy with a Chance of Meatballs را داشت. 2. پاول علاقه زیادی به مدل سازی دارد و هرگز دیدن جریان چند ضلعی ها و لبه های بالقوه در همه اشیا around اطراف خود را متوقف نمی کند.