آموزش انیمیشن به سبک های تاریخی

Animating in Historical Styles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا شما انیمیشن 2 بعدی ایجاد می کنید یا سبک های کلاسیک انیمیشن را مطالعه می کنید؟ در این دوره ، مربی Dermot O’Connor بینش حرفه ای در مورد چندین سبک تاریخی ارائه می دهد. ابتدا ، درموت در مورد تفاوت بین سبک سطحی یک دوره و بازتولید ماهیت آن صحبت می کند. سپس او به دنبال عوامل فنی ، روش های انیمیشن ، تکنیک ها و جلوه های پس از تولید برای انیمیشن شلنگ لاستیکی دهه 1920 است. بعد ، درموت همین کار را برای انیمیشن سبک Looney Toons در سال 1940 ، انیمیشن تلویزیونی دهه 1960 و انیمیشن کارتونی صبح شنبه 1980 انجام داد. وی در پایان با مقایسه کاملی از انیمیشن های Bluth و Disney در دهه 1970 و 1980 و نحوه برخورد شما با هر سبک می تواند نتیجه گیری کند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • انیمیشن از گذشته Animation from the past

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. اصول کلی 1. General Principles

  • نمونه هایی از خمیرمایه Examples of pastiches

  • سبک در مقابل ماده Style vs. substance

2. شلنگ لاستیکی دهه 1920 2. 1920s Rubber Hose

  • دهه 1920: بررسی اجمالی 1920s: Overview

  • دهه 1920: عوامل فنی 1920s: Technical factors

  • دهه 1920: متحرک سازی صحنه 1920s: Animating the scene

  • دهه 1920: چرخه ها و FX 1920s: Cycles and FX

  • دهه 1920: تولید پست 1920s: Post production

3. لونی تونس 3. Looney Toons

  • Looney Toons: بررسی اجمالی Looney Toons: Overview

  • Looney Toons: عوامل فنی Looney Toons: Technical factors

  • Looney Toons: دستمال مرطوب ، برس خشک و تکان دهنده Looney Toons: Wipes, drybrush, and staggers

  • Looney Toons: پیاده روی ، دویدن و دستمال مرطوب کردن Looney Toons: Walks, runs, and wipes

  • Looney Toons: انیمیشن صحنه Looney Toons: Animating the scene

  • Looney Toons: عروسک های دست ساز در مقابل عروسک های توئین دار Looney Toons: Hand-drawn vs. tweened puppets

  • Looney Toons: FX Looney Toons: FX

  • Looney Toons: تولید پست Looney Toons: Post production

4. 1960s انیمیشن تلویزیون 4. 1960s TV Animation

  • دهه 1960: بررسی اجمالی 1960s: Overview

  • دهه 1960: عوامل فنی 1960s: Technical factors

  • دهه 1960: متحرک سازی صحنه 1960s: Animating the scene

  • دهه 1960: تولید پس از آن 1960s: Post production

5. دهه 1980 صبح شنبه 5. 1980s Saturday Morning

  • دهه 1980: بررسی اجمالی 1980s: Overview

  • دهه 1980: عوامل فنی 1980s: Technical factors

  • دهه 1980: متحرک سازی صحنه 1980s: Animating the scene

  • دهه 1980: تولید پست 1980s: Post production

6. 1970s و 1980s بلوت دیزنی 6. 1970s and 1980s Bluth Disney

  • Bluth: بررسی اجمالی Bluth: Overview

  • بلوت: عوامل فنی Bluth: Technical factors

  • بلوت: متحرک سازی صحنه Bluth: Animating the scene

  • Bluth: تولید پس Bluth: Post production

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش انیمیشن به سبک های تاریخی
جزییات دوره
2h 39m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.