پتانسیل خلاقیت خود را با "Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene" باز کنید!
با کلاس Skillshare جامع ما، «Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene» به دنیای مدلسازی سه بعدی و توسعه بازی شیرجه بزنید. p>
با نحوه ایجاد یک محیط سهبعدی خیرهکننده در Blender با استفاده از گرههای هندسی و تکنیکهای مدلسازی مختلف، سپس آن را به پروژه Unreal Engine 5 تبدیل کنید.
آیا آماده هستید تا به دنیای جذاب مدل سازی سه بعدی و توسعه بازی شیرجه بزنید؟
کلاس Skillshare جامع ما، 'Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene'، طراحی شده است تا مهارت های شما را به سطح بعدی برساند. چه یک هنرمند مبتدی یا یک هنرمند با تجربه باشید، این کلاس به شما این امکان را میدهد که محیطهای سهبعدی نفسگیر ایجاد کنید.
6 نکته برتر درباره «Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene»:
نکات برجسته کلاس
اصول اولیه مخلوط کن:
گره های هندسی و مجسمه سازی زمین:
ایجاد پل و نرده:
منطقه خلیج و چمنزار:
ایجاد شاخ و برگ و قایق:
مدل سازی و جزئیات:
ادغام Unreal Engine 5:
ارتقاء پیشرفته صحنه:
لمس نهایی:
بسته منبع یک بسته منبع کامل شامل تصاویر مرجع انسانی، سایهزنان مواد، گرههای هندسی، تغییرات درختی، بافتهای آلفا، و بستههای مواد PBR برای پشتیبانی از سفر یادگیری خود دریافت کنید.
این شامل موارد زیر است:
جمع بندی همه چیز: در پایان این کلاس، شما مهارت ایجاد یک دیورامای رودخانه فانتزی کاملاً دقیق و بهینه را در Blender و Unreal Engine 5 خواهید داشت. آرزوهای مدل سازی سه بعدی و توسعه بازی خود را با ' تبدیل کنید Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene' .
امروز «Blender to Unreal Engine 5: Fantasy River 3D Diorama Boat Scene» را در Skillshare شروع کنید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص مدل سازی سه بعدی آغاز کنید!
تا زمانی که دوباره بسازیم، خوش به حال مدلینگ همه،
لوک
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات