وقت آن است که قدرت کامل مکس را آزاد کنید و ابزارهای "سلاح مخفی" خود را برای تولید موسیقی بسازید!
در این مجموعه کلاس جامع، بهترین ابزار شخصی من را کشف خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه از آنها برای ارتقای تولید موسیقی خود استفاده کنید. بهعلاوه، منبع نامحدودی از پروژههای شگفتانگیز (و رایگان!) Max را نشان خواهم داد که میتوانید آنها را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید.
چرا از من یاد بگیریم؟
با بیش از یک دهه تجربه آموزش Max به هزاران سازنده مشتاق، من دقیقاً می دانم که برای کمک به شما در تسلط بر این پلت فرم همه کاره چه چیزی لازم است. در پایان این مجموعه، از توانایی های جدید خود شگفت زده خواهید شد.
آنچه دریافت خواهید کرد:
این کلاس مملو از محتوای ارزشمند است که کل برنامه درسی حداکثر دانشگاه من را در خود جای داده است. برای یک تجربه یادگیری همهجانبه آماده شوید!
این کلاس مطالب زیادی دارد. من کل برنامه درسی حداکثر دانشگاهم را در این کلاس قرار داده ام، پس دست و پنجه نرم کنید!
طراحی شده برای کسانی که تجربه کمی در کار با Max دارند یا اصلاً تجربه ندارند، این دنباله از کلاس ها به سه قسمت تقسیم می شود. بخش 1 بر استفاده از حداکثر برای ساخت موسیقی، یافتن وصله های حداکثر عالی، تعامل با جامعه حداکثر و درک حداکثر گردش کار تمرکز دارد. قسمت 2 بر اصول برنامه نویسی Max تمرکز دارد و قسمت 3 با MaxForLive پیشرفته تر می شود و عمیق تر می شود.
این قسمت 3 است: کنترل لایو با MaxForLive. در آن موارد زیر را پوشش خواهیم داد:
گوش دادن به Live: دریافت اطلاعات از Live به وصلههای Max ما تا بتوانیم کارهای جدید و جالب انجام دهیم.
کنترل پخش زنده: آیا تا به حال فکر کرده اید: «اگر آستانه کمپرسور من روی رطوبت فعلی در برزیل تنظیم شود، چه؟ میتوانیم آن اطلاعات را در Max دریافت کنیم و با استفاده از کد مناسب، Live را کنترل کنیم.
پردازش صدا: بعد از درک تعداد کمی از اشیاء مورد نیاز برای انجام آن، دریافت صدا از Max آسان است. این در را باز می کند تا بتوانید پلاگین های کاملاً سفارشی خود را بسازید.
پردازش MIDI: درست مانند صدا، میتوانیم با وارد کردن و خارج کردن MIDI از Live، هر جلوه MIDI را که تصور کنید ایجاد کنیم.
حداکثر وصلهها: ما قرار است چهار پروژه را با هم در این کلاس بسازیم، و نسخههای نهایی کار از آن وصلهها را به شما میدهم تا با آنها تمرین کنید.
چرا این دوره را انتخاب کنید؟
طراحی شده برای مبتدیان: نیازی به تجربه قبلی با Max (یا هر برنامه نویسی) نیست. این دوره برای افرادی که تازه وارد مکس شده اند و به دنبال شیرجه زدن با سر هستند عالی است.
یادگیری گام به گام: این دوره به سه بخش تقسیم می شود، این دوره به تدریج تخصص شما را از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته تر می سازد.
پشتیبانی مستقیم مربی: به عنوان یک مربی متعهد، من شخصاً به 100٪ سؤالات ارسال شده در دوره پاسخ می دهم تا موفقیت شما را تضمین کنم.
Mastering Max دنیایی از امکانات را برای سفر تولید موسیقی شما باز می کند. به انجمن پر جنب و جوش Max بپیوندید و مهارت های خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.
جیسون آلن، مربی مشهور و مربی بیش از 1 میلیون دانش آموز، متعهد به موفقیت شماست. به عنوان یک شرکت کننده فعال در دوره، او شخصاً به 100٪ سؤالات ارسال شده پاسخ می دهد و اطمینان حاصل می کند که راهنمایی و پشتیبانی لازم را دریافت می کنید.
اکنون روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و این ماجراجویی موسیقی هیجان انگیز را با ما آغاز کنید!
دکترا، مربی معتبر Ableton
ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.
در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.
ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینهسوتا تدریس میکند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.
آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.
نمایش نظرات