آموزش V-Ray Next: رندر غیر واقعی موتور

V-Ray Next: Unreal Engine Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موتور رندر V-Ray Next در داخل Unreal یک تغییر دهنده بازی است و ارائه رندر آفلاین و بی درنگ برای انواع پروژه های سه بعدی ، از جمله معماری ، انیمیشن ، فیلم و طراحی محصول را ارائه می دهد. این دوره شما را با گردش کار رندر در V-Ray Next آشنا می کند ، از جمله روشنایی ، ایجاد بافت با مواد شخصی و شخص ثالث ، ارائه عناصر مورد نظر و حتی ترکیب آنها با یک ابزار پس از تولید مانند After Effects. مربی برایان بردلی همچنین گشت و گذار در V-Ray Frame Buffer ، پنجره نمایشگر که به شما امکان می دهد اصلاحات رنگ را انجام دهید و جلوه های تعاملی لنز را اعمال کنید ، و همچنین پخت نور با کیفیت بالا را برای ارائه در زمان واقعی ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • مدیریت اشعه ماورا بنفش
  • تنظیم تنظیمات دوربین
  • وارد کردن مواد
  • نورپردازی در V-Ray Next
  • کار با مواد V-Ray
  • ایجاد مطالب اساسی
  • تنظیم تنظیمات کیفیت
  • عناصر رندر
  • ترکیب عناصر در افتر افکت
  • استفاده از بافر قاب V-Ray
  • پخت سبک در V-Ray Next

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد رندرها با استفاده از V-Ray در غیرواقعی Creating renders using V-Ray in Unreal

  • نسخه های نرم افزار مورد استفاده در این دوره Software versions used in this course

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • گاما و راه اندازی واحدها Gamma and units setup

1. V-Ray to Unreal: گردش کار اساسی 1. V-Ray to Unreal: The Basic Workflow

  • صحنه 3ds Max را که از آن استفاده خواهیم کرد بررسی می کنیم Checking out the 3ds Max scene that we will be using

  • درست کار با UV ها Handling UVs correctly

  • صادرات صحنه VR Exporting the VR scene

  • راه اندازی پروژه غیر واقعی Unreal project setup

  • V-Ray در UI غیرواقعی V-Ray in the Unreal UI

  • گزینه های گردش کار Workflow choices

  • کار با تنظیمات دوربین ما Working with our camera settings

  • بررسی مواد وارداتی ، قسمت 1 Checking the imported materials, part 1

  • بررسی مواد وارداتی ، قسمت 2 Checking the imported materials, part 2

  • ارائه آنچه داریم Rendering what we have

2. نورپردازی با V-Ray 2. Lighting with V-Ray

  • مقدمه ای برای روشنایی با V-Ray An introduction to lighting with V-Ray

  • طرح خورشید و آسمان ، قسمت 1 The sun and sky blueprint, part 1

  • طرح خورشید و آسمان ، قسمت 2 The sun and sky blueprint, part 2

  • طرح گنبد نور ، قسمت 1 The light dome blueprint, part 1

  • طرح گنبد نور ، قسمت 2 The light dome blueprint, part 2

  • طرح مستطیل سبک The light rectangle blueprint

  • مبانی رفتار سبک Light behavior basics

  • کار با موتورهای GI Working with the GI engines

3. کار با مواد 3. Working with Materials

  • انتخاب مواد هنگام استفاده از V-ray در موتور غیرواقعی 4 (UE4) Material choices when using V-Ray in Unreal Engine 4 (UE4)

  • دارایی نمونه V-ray The V-Ray material instance asset

  • VRayMtl The VRayMtl

  • VRayCarPaintMtl The VRayCarPaintMtl

  • V-ray از لحاظ جسمی (PBR) Mtl The V-Ray physically based rendering (PBR) Mtl

  • ایجاد مواد اولیه Creating basic materials

  • با استفاده از مواد خارجی Using external materials

4. کنترل کیفیت با استفاده از پنجره تنظیمات 4. Quality Control Using the Settings Window

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • با استفاده از تنظیمات مشترک Using the common settings

  • تنظیمات عملکرد V-Ray V-Ray performance settings

5. کار با عناصر رندر 5. Working with Render Elements

  • عناصر ارائه دهنده توضیح داده شده است Render elements explained

  • تصمیمات مربوط به خط لوله Pipeline decisions

  • گردش کار عناصر ارائه دهنده Render elements workflow

  • ارائه عناصر مورد نظر Rendering the desired elements

  • ترکیب عناصر در After Effects Compositing the elements in After Effects

6. بافر فریم V-Ray (VFB) 6. V-Ray Frame Buffer (VFB)

  • نمای کلی UI UI overview

  • تصحیح رنگ کنترل می کند The color correction controls

  • با استفاده از ابزار تاریخچه Using the history tool

  • لنز تعاملی FX Interactive lens FX

7. پخت سبک و ارائه زمان واقعی با V-Ray 7. Light Baking and Real Time Rendering with V-Ray

  • آماده شدن برای پخت سبک Getting ready for light baking

  • اولین پخت سبک ما را ایجاد می کنیم Creating our first light bake

  • افزایش کیفیت پخت Tweaking bake quality

  • لمس پایان Finishing touches

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش V-Ray Next: رندر غیر واقعی موتور
جزییات دوره
2h 49m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,723
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.