آموزش غیرواقعی: ایجاد سینمایی های تجسم

Unreal: Creating Visualization Cinematics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Cinematics به هنرمندان اجازه می دهد تا اجزای اصلی یک طرح را برجسته کنند تا داستان یک خانه یا ساختمان را بیان کنند. از آنجا که این توالی ها به شما امکان می دهد به سرعت آنچه را که مشغول کار بوده اید به مشتریان نشان دهید - یا زمینه های اصلی یک پروژه را به نمایش بگذارید که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرند - سینمایی ها م componentلفه اساسی ارائه معماری هستند. Unreal مجموعه ای قدرتمند برای خلق سینمایی دارد که می تواند به هنرمندان کمک کند تا پروژه های تجسم معماری خود را به سطح بالاتری برسانند. در این دوره ، بیاموزید که چگونه از این مجموعه ابزار برای ایجاد ، تقویت و ارائه سینمایی در Unreal استفاده کنید. بیاموزید که چگونه با Sequencer Editor کار کنید ، حرکات گسترده دوربین را ایجاد کنید ، محو ها و برش ها را اضافه کنید و موارد دیگر.
موضوعات شامل:
  • دنبال کننده چیست؟
  • افزودن دوربین سینمایی به سطح
  • استفاده از دوربین جرثقیل
  • ایجاد یک دنباله سطح
  • افزودن دنباله اصلی
  • میانبرهای صفحه کلید برای Sequencer
  • پخش یک سکانس از طریق Blueprints

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چرا سینما اهمیت دارد Why cinematics are important

  • با نگاهی به فضای تجسم Taking a look at the visualization space

  • مهارت لازم برای تکمیل این دوره است Skills needed to complete this course

1. درک Sequencer و دوربین 1. Understanding the Sequencer and Cameras

  • Sequencer چیست؟ What is the Sequencer?

  • تصمیم گیری در مورد گردش کار Deciding on a workflow

  • انواع دوربین در غیرواقعی Camera types in Unreal

  • اضافه کردن یک دوربین سینمایی به یک سطح Adding a cinematic camera to a level

  • ساختن یک دوربین دوربین Building a camera track

  • با استفاده از دوربین جرثقیل Using a crane camera

2. ایجاد سینمایی 2. Creating a Cinematic

  • ایجاد یک دنباله سطح Creating a level sequence

  • در مقابل دوربین های قابل استفاده Spawned Spawned vs. possessable cameras

  • با استفاده از Sequencer UI Using the Sequencer UI

  • متحرک کردن یک حرکت سینمایی Animating a cinematic move

  • اضافه کردن یک مسیر برش به دنباله Adding a cut track to a sequence

  • اضافه کردن یک سکانس اصلی Adding a master sequence

3. بهبود ویرایش شما 3. Enhancing Your Edit

  • ورق تقلب دنباله دار Sequencer cheat sheet

  • در هر شلیک دوربین بازیگران را تحت تأثیر قرار می دهد Affecting actors per camera shot

  • اضافه کردن محو و بریدگی Adding fades and cuts

4. تحویل نهایی 4. Final Delivery

  • پخش دنباله ای از طریق Blueprints Playing a sequence via Blueprints

  • ارائه آخرین فیلم سینمایی خود Rendering out your final cinematic

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش غیرواقعی: ایجاد سینمایی های تجسم
جزییات دوره
46m 7s
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,907
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.