آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در مایا 2011

Introduction to Character Rigging in Maya 2011

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در مایا می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011. این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در مایا می دهد. در این دوره، ما یک رویکرد گام به گام، ساختن یک دکل کنترلی محکم و انیماتور پسند خواهیم داشت. ما همه چیز را از قرار دادن مناسب مفاصل و کار با محدودیت‌ها، تا یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای نوآورانه و قوی پوشش مایا برای از بین بردن ترس از رنگ‌آمیزی وزنه و در عوض، لذت‌بخش کردن فرآیند یاد خواهیم گرفت. ما نحوه کارآمد کردن و درک آسان کنترل‌هایمان را توضیح می‌دهیم، و همچنین یاد می‌گیریم که چگونه با قفسه‌های سفارشی برای دسترسی سریع به ابزارها کار کنیم تا بتوانیم گردش کار خود را تسریع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر Character Rigging در مایا 2011 Introduction to Character Rigging in Maya 2011

  • آماده سازی صحنه Preparing the Scene

  • ساختن اسکلت Building the Skeleton

  • افزودن استخوان لگن Adding a Hip Bone

  • کار با Ik Handles Working with Ik Handles

  • انعکاس زنجیر بازو و پا Mirroring the Arm and Leg Chains

  • ایجاد استخوان های معکوس پا Creating the Reverse Foot Bones

  • محدود کردن به استخوان های پا معکوس Constraining to the Reverse Foot Bones

  • راه اندازی کنترل های پا Setting up the Foot Controls

  • ایجاد ویژگی های سفارشی Creating Custom Attributes

  • استفاده از کلیدهای تنظیم شده برای رول پا Utilizing Set Driven Keys for the Foot Roll

  • تقلب زانو Rigging the Knees

  • ایجاد کنترل های بالاتنه Creating Upper Body Controls

  • ایجاد مرکز کنترل ثقل Establishing a Center of Gravity Control

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • بستن پلک ها Rigging the Eyelids

  • کنترل های چشم The Eye Controls

  • کار بر روی کنترل های ابرو Working on Brow Controls

  • کنترل بازوی ساختمان Building Arm Controls

  • راه اندازی آرنج ها Setting up the Elbows

  • تصحیح دستی یک محور چرخش محلی مشترک Manually Correcting a Joint Local Rotation Axis

  • شروع در فینگر ریگ Starting on the Finger Rig

  • استفاده از ویرایشگر اتصال برای پایان دادن به ما Finger Rig Using the Connection Editor to Finish Our Finger Rig

  • اضافه کردن یک کنترل جهانی Adding a Global Control

  • نهایی کردن دکل کنترل Finalizing the Control Rig

  • کاوش در روش جدید پوست‌سازی تعاملی مایا Exploring Maya New Interactive Skinning Method

  • اصلاح تغییر شکل های گردن و سر با دستکاری کننده حجم و ویرایشگر کامپوننت Refining the Deformations of the Neck and Head with the Volume Manipulator and Component Editor

  • اصلاح تغییر شکل های پای چپ با ابزار Paint Weights Correcting the Deformations of the Left Leg with the Paint Weights Tool

  • انعکاس وزن های پوست Mirroring Skin Weights

  • استفاده از Blend Shape Deformer برای تغییر شکل صورت Utilizing the Blend Shape Deformer to Deform the Face

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Character Rigging در مایا 2011
جزییات دوره
2h 46m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.