آیا شما مبتدی هستید و می خواهید فرآیند کامل خلق شخصیت در مایا را برای تولید یاد بگیرید؟ منظورم همه چیز از مدل سازی، تکسچرینگ، ریگینگ، انیمیشن، شبیه سازی و رندرینگ پارچه و مو است.
مربی: نام من نالینی کانتا جنا است، من یک مربی سه بعدی هستم. من از سال 2008 کار می کنم. من به عنوان هنرمند بازی در Lakshya Digital و Dhruva Interactive، دو استودیو بازی مستقر در هند، کار کرده ام. من همچنین در آرنا انیمیشن، ZICA و Reliance Education به عنوان مربی سه بعدی تدریس کرده ام. من همچنین از طریق دوره های آنلاین خود به بیش از 30000 دانش آموز در سراسر جهان آموزش داده ام.
هدف دوره: در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود با استفاده از Maya و Substance Painter، مدل، بافت، ریگ، متحرک سازی، شبیه سازی پارچه و مو و رندر شخصیت های کارتونی را انجام دهید.
موضوعات کلیدی: در این دوره، شما یاد خواهید گرفت:
مدل سازی شخصیت در مایا
UV Unwrapping در مایا
بافت در نقاش مواد
تقلب
انیمیشن چرخه پیاده روی
ایجاد پارچه و مو با استفاده از ncloth
ارائه انیمیشن
در صورتی که قبلاً از مایا استفاده نکردهاید، دوره را با اصول اولیه مایا شروع میکنم. سپس شخصیت را در مایا مدل خواهم کرد. پس از آن من UV ها را در مایا باز می کنم و سپس به نقاش مواد سوئیچ می کنم و شخصیت را در آنجا بافت می دهم. سپس بافت ها را به مایا صادر می کنم و Lights، متریال و بافت را در آنجا نصب می کنم. سپس شخصیت را تقلب می کنم و سپس شخصیت را متحرک می کنم و یک چرخه پیاده روی ایجاد می کنم. پس از آن من روی پارچه کار می کنم بنابراین از ncloth هم برای شبیه سازی پارچه و هم برای شبیه سازی مو استفاده خواهم کرد. در پایان دنباله انیمیشن را با استفاده از آرنولد رندر می کنیم.
این دوره برای چه کسی است: من این دوره را برای دانش آموزان مبتدی طراحی کرده ام که می خواهند برای فیلم و فیلم های کوتاه شخصیت بسازند، اما در انجام این کار تلاش می کنند زیرا تجربه و دانش لازم در مورد همه این موضوعات مورد نیاز برای خلق یک شخصیت را ندارند.
اکنون ثبت نام کنید: بنابراین اگر علاقه مند هستید، اکنون ثبت نام کنید و بتوانید شخصیت های خود را برای فیلم و فیلم های کوتاه امروز بسازید.
فایل های پروژه کلاس را از اینجا دانلود کنید
لطفاً دوره را کامل کرده و رندرهای نهایی انیمیشن خود را ارسال کنید. شما همچنین می توانید تنها رندرهای مدل را رندر کنید.
من دوست دارم پروژه های شما را ببینم.
سخنران انگیزشی
وقتی 10 ساله بودم، همه متوجه شدند که من یک هنرمند با استعداد هستم، زیرا در سن 10 سالگی در حال انجام مدلسازی گلی از الهه هندی بدون هیچ آموزشی بودم. من به خاطر هنرم در روستای خود و در نزدیکی منطقه پسر معروفی بودم.
من این کار را تا کلاس دهم انجام دادم و سپس برای مدرک BFA در بخش هنر کاربردی به کالج هنر و صنایع دستی B.K، Bhubaneswar پیوستم. من در سال 2008 در آن مسابقه شرکت کردم. سپس کار حرفه ای خود را شروع کردم.
از آن زمان هرگز به گذشته نگاه نکرده ام، هنر من رشد کرده است. من برای بسیاری از مؤسسات آموزشی مانند ZICA، Reliance Education و Arena به عنوان یک دانشکده سه بعدی کار کرده ام. من محبت زیادی از دانش آموزانم در آن مؤسسه دارم.
سپس در تولید بازی به عنوان Game Artist در Lakshya Digital کار کردهام و اکنون در Dhruva Interactive در بنگلور کار میکنم.
اگرچه من به عنوان یک هنرمند کار می کنم، اما اشتیاق من برای آموزش مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی Zbrush و تکسچرینگ هنر بازی همچنان زنده است.
به همین دلیل است که من این فناوری پیشرفته کنونی ایجاد شخصیت و داراییهای پایه برای بازیها (موبایل، رایانه شخصی، PS4) را آموزش میدهم. که ما امروز در خانه تولید استفاده می کنیم.
کلمات پایانی...من فقط تدریس نمی کنم، به تبدیل دانش آموز به هنرمند آماده تولید اعتقاد دارم. می دانم، کار بزرگی است اما من عاشق این کار هستم. این نالینی کانتا ینا است امیدوارم به زودی زیبایی خلق هنر بازی را به شما آموزش دهم و به عنوان یک هنرمند بازی حرفه ای محکم بسازید. این حرفه به شدت در حال رشد منتظر شماست.
آخرین اما نه لیست DON:T JUST PLAN, TAKE ACTION.
نمایش نظرات