نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزشهای After Effects ، ما می خواهیم تمام مراحل لازم برای ادغام ذرات گرافیک در عکس اسنوبورد را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Photoshop CS6، Knoll Light Factory. در این مجموعه آموزش After Effects ، ما می خواهیم تمام مراحل لازم برای ادغام ذرات گرافیک را در عکس اسنوبورد خود بیاموزیم. وقتی شما پروژه ای مانند این را انجام می دهید ، چندین گردش کار مختلف وجود دارد که امکان پذیر است. اگر خودتان فیلم بگیرید ، پس کنترل بیشتری روی نقشه برداری از آنچه می خواهید ذرات انجام دهند ، دارید. تصویری که ما با آن شروع می کنیم ، چیزی نیست که ما خودمان شلیک کنیم ، و بنابراین ما باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاریم تا ذرات ما در این صحنه ادغام شوند. ما چند روش مختلف برای ردیابی با استفاده از ردیاب Mocha همراه با After Effects CS6 یاد خواهیم گرفت. ما همچنین برای مراقبت از برخی از آهنگ های آسان تر ، از ردیاب داخل افتر افکت استفاده می کنیم. ما برای تولید برخی از ذرات از یک سیستم ذره ای استفاده می کنیم که به طور استاندارد با After Effects ارائه می شود و می آموزیم که چگونه این ذرات را طوری تغییر دهیم که به نظر می رسد عمق صحنه ما دارند. اگر می خواهید بدانید چگونه برخی از مشکلات واقعی را که با یک مسیر دشوار روبرو می شوید و همچنین چگونگی استفاده از برخی از ترفندهای دیگر برای ادغام بیشتر گرافیک در یک عکس ، این آموزش برای شما مناسب است. با پایان این آموزش ، شما می توانید از دانش آموخته شده خود استفاده کنید و در پروژه های خود که برای درخشش آنها کمی کار سخت تر لازم است ، موفقیت های بیشتری کسب کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Photoshop CS6، Knoll Light Factory.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
غلبه بر پیگیری و مسائل ادغام گرافیک در افتر افکت
Overcoming Tracking and Graphics Integration Issues in After Effects
-
ایجاد پچ برای بانک برفی
Creating a Patch for the Snow Bank
-
ردیابی بانک برف در موکا
Tracking the Snow Bank in mocha
-
استفاده از داده های موکا در افتر افکت
Applying the mocha Data in After Effects
-
پیگیری اسنوبرد برای داده های موقعیت امیتر
Tracking the Snowboard for Emitter Position Data
-
استفاده از داده های پیگیری و ایجاد سیستم ذرات
Applying the Tracking Data and Creating a Particle System
-
بررسی ظاهر ذرات ما
Exploring the Look of Our Particles
-
متحرک کردن یک شکل به عنوان یک مات Obscuration
Animating a Shape as an Obscuration Matte
-
انتقال روان به استفاده از مات آلفا
Smoothly Transitioning to Using the Alpha Matte
-
شروع ایجاد مسیر ذرات در زمین
Beginning to Create a Particle Trail on the Ground
-
ردیابی زمین و استفاده از داده ها
Tracking the Ground and Applying the Data
-
استفاده از جلوه ها برای بهتر ادغام شدن ذرات زمین
Using Effects to Better in Integrate the Ground Particles
-
اصلاح رنگ کت و ذرات
Color Correcting the Jacket and Particles
-
پنهان کردن ذرات ساطع شده و ذرات متحرک دستی برای گزاف گویی
Obscuring the Emitted Particles and Hand Animating Particles to Bounce
-
افزودن به شعله های موجود در لنز
Adding to the Existing Lens Flare
-
اضافه کردن یک لرزش دوربین برای نقطه گذاری در فرود
Adding a Camera Shake to Punctuate the Landing
-
ادغام بیشتر ذرات با جلوه های لنز دوربین
Further Integrating the Particles with Camera Lens Effects
نمایش نظرات