آموزش تصویرسازی مفهوم زامبی در فتوشاپ

Zombie Concept Illustration in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ما یک تصویر زامبی را از ابتدا تا انتها توسعه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5. در این آموزش ما یک تصویر زامبی را از ابتدا تا انتها توسعه خواهیم داد. ما به روند تجمعی توسعه یک تصویر مفهومی زامبی خواهیم پرداخت. ما برخی از ایده های اساسی مانند مجسمه سازی با ارزش و تکنیک های خاص فتوشاپ مانند استفاده از عکس ها به عنوان بافت را بررسی خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تصویر قوی را در مدت زمان کوتاهی بچرخانیم، یک مهارت مفید در یک محیط تجاری. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تصویرسازی مفهوم زامبی در فتوشاپ Zombie Concept Illustration in Photoshop

  • در حال توسعه تصاویر کوچک ما Developing Our Thumbnails

  • ساخت بر روی ریز عکسها Building on the Thumbnails

  • در حال تکمیل جزئیات خط Continuing to Flesh out Line Details

  • نهایی کردن کار خط ما Finalizing Our Line Work

  • تعیین جهت نورپردازی ما Defining Our Lighting Direction

  • نرم و عمیق کردن روشنایی ها و تاریکی های ما Softening and Deepening Our Lights and Darks

  • جزئیات ظریف و ایجاد سایه ها Subtle Detailing and Building Shadows

  • بهبود شکل سه بعدی ما Improving Our 3D Shape

  • رنگ آمیزی نقاشی زامبی Coloring the Zombie Drawing

  • بافت با عکس Texturing with Photos

  • گسترش جزئیات با بافت های عکس Extending Details with Photo Textures

  • افزودن کارهای پایانی ما Adding Our Finishing Touches

نمایش نظرات

آموزش تصویرسازی مفهوم زامبی در فتوشاپ
جزییات دوره
2h 14m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanley VonMedvey Stanley VonMedvey

استنلی کار خود را با طراحی محموله های کوچک مستقل برای برنامه GAS-Can ناسا آغاز کرد و دو آزمایش را بر روی شاتل فضایی (آتلانتیس و اندیور) انجام داده است. استنلی سپس مدرک اخترفیزیک را از طریق گروه فیزیک دانشگاه شیکاگو دنبال کرد. او سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد و در کالج هنرهای فیلم و رسانه دانشگاه چپمن به تحصیل در رشته فیلم پرداخت. پس از کارگردانی چندین فیلم کوتاه، استنلی جایزه Cecil B. Demille را برای کارهای جلوه‌های بصری خود دریافت کرد و سپس به یک هنرمند مفهومی در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شد و عناوین سه‌گانه A را برای XBox 360 و Playstation 3 ارسال کرد. کار تصویرگری او دریافت شده است. یک جایزه CGSociety، و در Gizmodo، io9، و Kuriositas در مورد آن نوشته شده است. او فیلم کوتاه تبلیغاتی The Flyers Among Us را برای کنفرانس بین المللی توسعه فضایی انجمن ملی فضایی در سال 2010 کارگردانی کرد. ساخته اخیر او با نام "L5" در جشنواره بین المللی فیلم کامیک کان سن دیگو به نمایش در خواهد آمد. امروز او به عنوان یک کارگردان هنری آزاد، هنرمند مفهومی و تصویرگر کار می کند.