آموزش Unreal Engine: Cliff and Rock Shader با بافت کاشی

Unreal Engine: Cliff and Rock Shader with Tileable Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد یک بازی آماده Rock and Cliff Shader در Unreal Engine با استفاده از Tileable Textures and Mask راه اندازی مواد پایه در Unreal Engine با Object Scaling استفاده از بافت کاشی برای دارایی های مقیاس بزرگ ترکیب بین مواد متعدد با استفاده از ماسک استفاده عملی از توابع مواد در داخل Unreal ایجاد و بسته بندی masks in Substance Painter راه اندازی یک شیدر انعطاف پذیر و کاربر پسند پیش نیازها: این آموزش را می توان در هر سطح مهارتی استفاده کرد، اما درک اولیه از ایجاد محتوای سه بعدی و نحوه ناوبری نرم افزار را فرض می کند. تکنیک های مورد بحث در این آموزش در بسیاری از استودیوها در سراسر صنعت بازی استفاده می شود و می تواند در هر سطح مهارتی مفید باشد.

با نحوه ایجاد یک سایه زن آماده بازی برای استفاده با مش های سنگی داخل Unreal Engine آشنا شوید. با یک آموزش کامل تفکیک و سبک دنباله دار، سایه زن خود را برای استفاده در بازی ها و پروژه های شخصی ایجاد کنید. برای کمک به درک نحوه چیدمان سایه زن، در زمان واقعی با توضیحات کامل همراه باشید. این آموزش با استفاده از Unreal 4.27 ایجاد شده است، اما همه اطلاعات هنوز برای استفاده در Unreal Engine 5 قابل اجرا هستند.

سطح مهارت:

این آموزش را می توان در هر سطح مهارتی مورد استفاده قرار داد، اما درک اولیه از ایجاد محتوای سه بعدی و نحوه پیمایش نرم افزار را فرض می کند. تکنیک های مورد بحث در این آموزش در بسیاری از استودیوها در سراسر صنعت بازی استفاده می شود و می تواند در هر سطح مهارتی مفید باشد.


این آموزش شامل:

- تنظیم مواد پایه در Unreal Engine

- مقیاس بندی شی

- نحوه استفاده از بافت های قابل کاشی برای دارایی های بزرگ

- مخلوط کردن چند ماده با استفاده از ماسک

- راه اندازی یک سایه زن انعطاف پذیر و کاربرپسند

- استفاده عملی از توابع مواد در داخل Unreal

- ایجاد و بسته بندی ماسک در Substance Painter


نرم افزار مورد استفاده:

- Unreal Engine 4 (4.27)

- فتوشاپ

- نقاش مواد

- پل کویکسل


(اگرچه نرم‌افزار بالا در برخی موارد نیاز به خرید دارد، اما تمام دستورالعمل‌های این ویدیو را می‌توان با نرم‌افزار رایگان دریافت کرد. بسته‌بندی کانال (در Photoshop و Substance Painter را می‌توان با gimp و Quixel bridge به دست آورد، و Asset masking را می‌توان ایجاد کرد. با Quixel Mixer)


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نمای کلی پروژه Overview of the project

راه اندازی پروژه Project Set-up

  • تنظیم پروژه و مواد پایه Project Set-up and Base Material

  • تنظیم نقشه معمولی Setting up the Normal Map

راه اندازی توابع پوشش Setting up Masking Functions

  • تنظیم ماسک Mask Set-up

  • ترکیب مواد Blending Materials

  • ترکیب ماسک و مواد کثیف Mask Blending and Dirt Material

  • ترکیب خاک Dirt Blend

  • ترکیب از بالا به پایین Top Down Blending

تکمیل سایه بان، ایجاد اصلاحات و ساخت سازندهای سنگی Finishing up the shader, making refinements and building rock formations

  • اتمام Shader Finishing the Shader

  • پالایش ماسک ترکیبی در Substance Painter Refining the Blend Mask in Substance Painter

  • تکمیل ماسک و ایجاد سازندهای سنگی Finishing the Mask and creating Rock Formations

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: Cliff and Rock Shader با بافت کاشی
جزییات دوره
2 hours
12
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
13
5 از 5
دارد
ندارد
ندارد
Jake Guest
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jake Guest Jake Guest

هنرمند ارشد محیط زیست