آموزش طراحی مجدد بازی با استفاده از طرح در موتور غیرواقعی

Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Unreal Engine ، ما اصول طراحی قابلیت پخش مجدد ، غیرقابل پیش بینی بودن ساختاری و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint اعمال خواهیم کرد که می تواند سطوح بازی را از هر اندازه با پخش کننده تعاملی واقع در یک مکان جمع کند ... در این آموزش موتور غیرواقعی ، ما اصول طراحی قابلیت پخش مجدد ، غیرقابل پیش بینی ساختاری و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint اعمال خواهیم کرد که می تواند سطوح بازی را از هر اندازه با اشیا player پخش کننده تعاملی واقعاً قرار گرفته (وانت) پر کند. ما همچنین می توانیم از سودمندی آرایه ها و کلاس های بازیگر برای سازماندهی سیستم خود در یک کلاس بازیگر قابل استفاده استفاده کنیم که می تواند به راحتی و به راحتی متناسب با نیازهای بسیاری از بازی ها تغییر یابد. با پایان این آموزش Unreal Engine ، ارزش ایجاد سیستمی را درک خواهید کرد که به شما کمک می کند تا در ساخت بازی خود کار کنید و به شما این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری مرحله توسعه را شروع کنید که در آن می توانید تجربه پخش را دقیق کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی مجدد بازی با استفاده از طرح در موتور غیرواقعی Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • تعریف و ایجاد کلاس های طرح Defining and Creating Blueprint Classes

  • پیش تعیین مکان های وانت در سطح بازی Pre-determining Locations of Pickups in Game Level

  • ایجاد طرح تخم ریزی پیکاپ Creating a Pickup Spawning Blueprint

  • تولید آرایه هایی از عدد صحیح تصادفی منحصر به فرد Generating Arrays of Random Unique Integers

  • تصادفی کردن طرح تخم ریزی پیکاپ Randomizing the Pickup Spawning Blueprint

  • افزودن ویژگی های قابل ویرایش Adding Editable Properties

  • طرح تخم ریزی پیکاپ ما در حال اتمام است Finishing Our Pickup Spawning Blueprint

  • تعریف مناطق وانت های تخم ریزی Defining Regions of Spawned Pickups

  • آزمایش تخمگذاری پیکاپ در بازی با گزینه های اشکال زدایی Testing Pickup Spawning in Game with Debug Options

  • مرور دوره Reviewing the Course

نمایش نظرات

آموزش طراحی مجدد بازی با استفاده از طرح در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
1h 50m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Patrick Haslow Patrick Haslow

پاتریک هاسلو با عشق به بازی های ویدیویی و تخیل ، از یک هنرمند تجاری به یک سازنده بازی تبدیل شد. او به طور گسترده در ایالات متحده و کانادا در زمینه بازی های چند نفره AAA و تک نفره کار کرده است تا تجربه های هیجان انگیز بازیکن بزرگ و کوچک را بسازد.