آموزش الگوهای طراحی C ++: رفتاری

C++ Design Patterns: Behavioral

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

برنامه نویسان بیشتر وقت خود را برای حل مشکلات می گذرانند ، با این حال ممکن است مشکلات مشابه را بارها و بارها حل کنند. در C ++ ، الگوی طراحی می تواند به برنامه نویسان کمک کند تا با ارزش کلاس های برنامه نویسی که راه حل های مشابه دارند ، وقت با ارزش خود را صرفه جویی کنند. هنگامی که توسعه دهندگان این الگوها را یاد بگیرند ، می توانند با کارایی بیشتری نرم افزار بنویسند و طراحی های نرم افزاری آگاهانه تری انجام دهند. در این دوره ، مدرس Shaun Wassell به طور عمیق به الگوهای طراحی رفتاری می پردازد. شان با توضیح الگوهای طراحی به طور کلی و الگوهای طراحی رفتاری به طور خاص آغاز می شود. وی برای هر الگوی طراحی رفتاری که در این دوره بحث شده است ، وی ایده اصلی این الگو ، شکل ظاهری الگو در کد ، برخی از مثالهای واقعی در مورد چگونگی استفاده از الگو و مزایا و معاملات مدل را پوشش می دهد. شاون در پایان با نشان دادن چگونگی ترکیب برخی از این الگوهای رفتاری و برخی از مزایا و معایب این کار به شما نشان می دهد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • الگوهای رفتاری باعث بهبود طراحی نرم افزار می شود Behavioral patterns improve software design

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. مقدمه ای بر الگوهای طراحی 1. Introduction to Design Patterns

  • الگوهای طراحی چیست؟ What are design patterns?

2. گروه الگوهای رفتاری 1 2. Behavioral Patterns Group 1

  • الگوی زنجیره ای از مسئولیت The Chain of Responsibility pattern

  • اجرای الگوی زنجیره مسئولیت Implementing the Chain of Responsibility pattern

  • مسئولین زنجیره مسئولیت ایجاد کنید Create Chain of Responsibility handlers

  • الگوی فرماندهی The Command pattern

  • اجرای الگوی Command Implementing the Command pattern

  • افزایش استفاده مجدد از کد با دستورات Increasing code reuse with commands

  • الگوی واسطه The Mediator pattern

  • اجرای الگوی واسطه Implementing the Mediator pattern

  • استفاده از واسطه از داخل کلاسهای دیگر Using the Mediator from inside other classes

  • الگوی Observer The Observer pattern

  • ایجاد ناشران Creating publishers

  • ایجاد مشترکین Creating subscribers

  • پروژه: یک برنامه چت گروهی ایجاد کنید Project: Create a group-chat program

  • چالش: الگوی Command را اعمال کنید Challenge: Apply the Command pattern

  • راه حل: الگوی Command را اعمال کنید Solution: Apply the Command pattern

3. الگوهای رفتاری گروه 2: استراتژی ها، ایالت ها و تفسیرها 3. Behavioral Patterns Group 2: Strategies, States, and Interpretations

  • الگوی مفسر The Interpreter pattern

  • اجرای الگوی مفسر Implementing the Interpreter pattern

  • استفاده از الگوی مفسر Applying the Interpreter pattern

  • الگوی دولت The State pattern

  • اجرای الگوی دولت Implementing the State pattern

  • استفاده از الگوی حالت Applying the State pattern

  • الگوی استراتژی The Strategy pattern

  • ایجاد استراتژی Creating strategies

  • بازنویسی کلاس ها برای استفاده از استراتژی ها Rewriting classes to use strategies

  • الگوی روش الگو The Template Method pattern

  • ایجاد روشهای الگو Creating template methods

  • اصلاح قالب ها با استفاده از subclasses Modifying templates using subclasses

  • الگوی بازدید کننده The Visitor pattern

  • پیاده سازی بازدید کنندگان Implementing visitors

  • اجازه دادن به کلاسها برای پذیرش بازدید کننده Allowing classes to accept visitors

  • پروژه: یک برنامه تولید کننده کارت تبریک ایجاد کنید Project: Create a greeting-card generator program

  • چالش: اصلاح ژنراتور کارت Challenge: Modifying the card generator

  • راه حل: اصلاح ژنراتور کارت Solution: Modifying the card generator

4. گروه الگوهای رفتاری 3 4. Behavioral Patterns Group 3

  • الگوی تکرار شونده The Iterator pattern

  • اجرای الگوی تکرار شونده Implementing the Iterator pattern

  • استفاده از تکرار کننده ها Using iterators

  • الگوی Memento The Memento pattern

  • ایجاد کلاس Memento Creating a Memento class

  • استفاده از کلاسهای Memento Using Memento classes

  • الگوی Null Object The Null Object pattern

  • ایجاد کلاس های Null Object Creating Null Object classes

  • تنظیم اشیاull null به عنوان پیش فرض Setting null objects as the default

  • پروژه: یک برنامه پخش فوری ایجاد کنید Project: Create an instant replay program

  • چالش: الگوی Null Object را اعمال کنید Challenge: Apply the Null Object pattern

  • راه حل: الگوی شیء صفر را اعمال کنید Solution: Apply the Null Object pattern

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی C ++: رفتاری
جزییات دوره
3h 29m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Shaun Wassell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shaun Wassell Shaun Wassell

توسعه دهنده نرم افزار Full-Stack Shaun Wassell یک توسعه دهنده نرم افزار کاملاً پشته ای است که در زمینه برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی تخصص دارد.

Shaun با امید به ساخت بازی های ویدیویی عالی برنامه نویسی را در دوره راهنمایی شروع کرد. وی در ادامه به دریافت مدرک علوم کامپیوتر و ادامه کار حرفه ای نرم افزار توسعه یافت. او از پیشرفت کامل و موبایل لذت می برد. علاوه بر رایانه ، شاون به موسیقی ، معماری ، باغبانی و آبجو دستی نیز علاقه دارد.