آموزش روابط عمومی مدرن - چگونه برای کسب و کار خود پوشش مطبوعاتی دریافت کنید

Modern PR — How To Get Press Coverage For Your Business

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: یک سیستم روابط عمومی/روابط عمومی اثبات شده برای پوشش مطبوعاتی شرکت یا محصول شما، از دیدگاه یک روزنامه نگار، یاد بگیرید که چگونه با روزنامه نگاران روابط ایجاد کنید و از آنها استفاده کنید. داستان یک ایمیل عالی بنویسید که توجه خبرنگاران را به خود جلب کند و نتایج را به دنبال داشته باشد شرکت خود را در وبلاگ‌های معروف و نشریات رایج معرفی کنید به طور مناسب با موضوع تبلیغات منفی مدیریت کنید روابط عمومی بدون نیاز به تجربه روابط عمومی قبلی این دوره شما را از ابتدا تا انتها در این فرآیند راهنمایی می کند.

دوره شماره 1 پرفروش روابط عمومی UDEMY!

"دوره براد فوق‌العاده بود. او شما را وادار می‌کند با طرز فکر درست فکر کنید، و چون تجربه حضور در سمت دیگر ایمیل را دارد، بینش مفیدی ارائه می‌دهد." —امیر، دانشجوی Udemy

"من معمولاً چند دوره در یک مبحث خریداری می کنم و همه آنها را می گذرانم، فقط در صورتی که یکی چیز مهمی داشته باشد که دیگری ندارد. من می گویم دوره براد مفیدترین و صادقانه ترین دوره در مورد پوشش روابط عمومی است. در میان دیگران." —فواد، دانشجوی Udemy

"توصیه‌های عملی و عقل سلیم که اگر خوش شانس بودید که او را بشناسید، امیدوارید که یک متخصص داخلی صنعت به شما بدهد." —رندی، دانشجوی Udemy

بر کسی پوشیده نیست که پوشش مطبوعاتی برای شرکت ها و محصولات جدید بسیار مهم است. چه بخواهید به مشتریان جدید دست یابید، با سرمایه‌گذاری موردنظرتان ملاقاتی داشته باشید، یا صرفاً حسی از اثبات اجتماعی و مشروعیت در مورد برند خود ایجاد کنید، حضور در یک رسانه محبوب راهی عالی برای رسیدن به اهدافتان است. صرف یک سکه!

اما چگونه می توان یک خبرنگار را وادار کرد که درباره شما بنویسد؟

من بخش اعظم یک دهه را به عنوان یک روزنامه‌نگار فناوری گذراندم، جایی که از هزاران نفر از کارآفرینان و مدیران بازاریابی امیدوار و همه تلاش می‌کردند تا از من پوشش خبری کسب کنند. پس از پوشش دادن به صدها شرکت و رد هزاران شرکت دیگر، برای من آشکار شد که اکثر مردم نمی‌دانند چگونه با روزنامه‌نگاران برخورد کنند.

و این مایه شرمساری است، زیرا انجام درست آن کار زیادی لازم نیست. شما نیازی به استخدام یک آژانس یا دریافت مدرک روابط عمومی ندارید—فقط باید بدانید چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی خوب نیست.

این دوره راهنمای کاملی برای معرفی شرکت شما در مطبوعات است. همه چیز را از ایجاد و تقویت روابط با روزنامه نگاران گرفته تا دستیابی به سردی و میخکوب کردن زمین را پوشش می دهد. اگر از توصیه‌های من پیروی کنید، من کاملاً انتظار دارم که در طول یک ماه آینده حداقل نیمی از موارد ارزشمند مطبوعاتی را دریافت کنید.

در اینجا چند چیز وجود دارد که در این دوره یاد خواهید گرفت:

  • نحوه ایجاد و استفاده از روابط با خبرنگاران

  • نحوه پیدا کردن روزنامه نگاران مناسب برای تماس (آنهایی که بیشتر در مورد شما می نویسند)

  • چگونه یک روایت قانع کننده در مورد نام تجاری خود بسازید

  • نحوه ایجاد کیت مطبوعاتی

  • نحوه نوشتن طرحی که روزنامه نگاران به آن پاسخ می دهند

  • نحوه مدیریت تبلیغات منفی

  • یک سلاح مخفی برای کمک به شما برای دریافت پوشش مطبوعاتی در زمان بی سابقه

علاوه بر محتوای این دوره، شما مادام العمر به صفحه خصوصی Q A دسترسی خواهید داشت که در آن من می‌توانم به هر سؤالی که دارید پاسخ دهم.

من مطمئن هستم که این دوره ارزش بسیار زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد، و اطمینان من توسط 30 روز ضمانت بازگشت وجه Udemy پشتیبانی می شود. اگر به هر دلیلی راضی نباشید، بازپرداخت کامل دریافت خواهید کرد—بدون سوال.

آماده ای برای شروع؟ من تو را در داخل می بینم!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی! Welcome!

چیزهایی که قبل از شروع باید در نظر بگیرید Things To Consider Before You Begin

  • چند اخطار A Couple Of Caveats

  • قبل از شروع یک ابتکار روابط عمومی، این سوالات را در نظر بگیرید Before Starting A PR Initiative, Consider These Questions

ایجاد و استفاده از روابط Building And Leveraging Relationships

  • اولین راز روابط عمومی موفق The First Secret Of Successful PR

  • آنچه خبرنگاران می خواهند What Journalists Want

  • اگر هیچ رابطه قبلی ندارید چه کاری باید انجام دهید What To Do If You Have No Pre-Existing Relationships

گسترش سرد Cold Outreach

  • گسترش سرد Cold Outreach

  • با کدام خبرنگاران باید تماس بگیرید؟ Which Journalists Should You Reach Out To?

  • آشنایی با خبرنگاران Getting To Know The Reporters

  • گفتن یک داستان جذاب Telling A Compelling Story

  • خبرساز کردن داستان شما Making Your Story Newsworthy

  • ایجاد کیت مطبوعاتی Creating A Press Kit

  • زمین The Pitch

  • قالب Perfect Pitch The Perfect Pitch Template

  • چگونه خطوط موضوعی عالی بسازیم How To Craft Perfect Subject Lines

  • یک سلاح مخفی برای کمک به شما مانند یک حرفه ای A Secret Weapon To Help You Follow Up Like A Pro

  • کاری که نباید انجام داد What Not To Do

  • جمع بندی گسترش سرد (با مثال) Cold Outreach Wrapup (With Examples)

بعد از زمین After The Pitch

  • بعد از زمین After The Pitch

  • نحوه مدیریت تبلیغات منفی How To Handle Negative Publicity

کاری کردن خبرنگاران به سراغ شما بیایند Making Reporters Come To You

  • چگونه خبرنگاران را به سراغ شما بیاوریم How To Make Reporters Come To You

  • آنچه باعث می‌شود خبرنگاران برخی شرکت‌ها را بیش از دیگران پوشش دهند What Makes Reporters Cover Some Companies Over Others

  • چگونه خود را در دسترس خبرنگاران قرار دهید How To Make Yourself Accessible To Reporters

  • چگونه خبرساز باشیم How To Be Newsworthy

  • جلب توجه خبرنگاران به شما Making Reporters Notice You

بسته بندی Wrapping Up

  • یک سلاح مخفی برای کمک به شما برای دریافت پوشش مطبوعاتی در زمان رکورد A Secret Weapon To Help You Get Press Coverage In Record Time

  • بسته شدن Wrapup

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش روابط عمومی مدرن - چگونه برای کسب و کار خود پوشش مطبوعاتی دریافت کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1 hour
27
Udemy (یودمی) udemy-small
28 آبان 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5,869
4.3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Brad Merrill

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brad Merrill Brad Merrill

کارآفرین رسانه ای

براد مریل مدیر عامل شرکت هلدینگ مدرن است که بر ایجاد مشاغل مستقل و مقیاس پذیر در تقاطع فناوری و رسانه متمرکز است. او به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته می شود و دوره های کسب و کار و فناوری را به بیش از 100000 دانشجو آموزش می دهد و به تعدادی از استارتاپ های برجسته و شرکت های Fortune 500 آموزش بازاریابی ارائه می دهد.

مریل خود را خلاقی پرشور می‌داند: او عاشق ایجاد مقاله‌ها، ویدئوها، وب‌سایت‌ها، شرکت‌ها، جریان‌های کاری و ایده‌های جدید است. او از سال 2007 کارهایی را در وب ایجاد می کند، روی ده ها پروژه کار می کند و در این فرآیند به ده ها میلیون نفر دسترسی پیدا می کند.

در سال 2010، مریل VentureBreak را تأسیس کرد که به منبع اصلی اخبار در مورد نوآوری برای کارآفرینان آینده نگر، سرمایه گذاران، مدیران تجاری و مصرف کنندگان علاقه مند تبدیل شد. تحت رهبری او، VentureBreak به بیش از نیم میلیون خواننده ماهانه خدمت کرد، به طور منظم در Techmeme ظاهر شد و توسط تعدادی از نشریات برجسته، از جمله وال استریت ژورنال، مورد استناد قرار گرفت. زمانی که مریل در راس کار بود، شخصاً با صدها کارآفرین و سرشناس صنعت مصاحبه کرد و داستان های آنها را با مخاطبان جهانی VentureBreak به اشتراک گذاشت. در سال 2015، VentureBreak توسط سازمان دهنده بزرگترین گردهمایی فناوری اروپا خریداری شد.

مریل همچنان روی نبض صنعت است زیرا او برای ایجاد ویژگی‌های جدید در چشم‌انداز رسانه‌ای در حال تحول امروز تلاش می‌کند. یکی از این ویژگی ها منبع جامع منابع رایگان برای وبلاگ نویسان، سازندگان و مترجمان آزاد وردپرس است.

علاوه بر توسعه مارک‌های معتبر رسانه‌ای جدید، مریل یک استودیوی آموزش آنلاین را رهبری می‌کند که در فشرده‌سازی سال‌ها تجربه صنعت و تحقیقات گسترده در مورد دوره‌های آنلاین جذاب و قابل هضم برای دانش‌آموزان در بیش از ۱۸۰ کشور تخصص دارد.

آنچه دانش آموزان می گویند

"براد جذاب است و به وضوح یک متخصص است و بیش از 500 هزار مشترک دارد." --Tammy, Skillshare student

"فصل 16 ارزش طلا را دارد. برد در واقع با کلاس هایش ارزش می دهد نه مروری بر مطالب غیر مفید. من مجبور شدم بعد از این دوره او را دنبال کنم و دوره های دیگرش را بررسی خواهم کرد. متشکرم براد." --Ciecie, Skillshare student

"وای! این چهارمین ویدیوی وبلاگ نویسی است که من تماشا کرده ام و واقعاً تنها ویدیویی است که باید تماشا می کردم. دیوانه وار داشتم یادداشت برداری می کردم! به علاوه صدای مربی به راحتی شنیده می شود. متشکرم!" --Celeste، دانش آموز Skillshare

"عالیه. یکی از بهترین کلاس هایی که تا به حال شرکت کرده ام!" -- مایکل، دانش آموز Skillshare

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.