آموزش انعطاف پذیری برای صاحبان مشاغل، مدیران و مدیران

Resilience for business owners, directors & managers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه انعطاف‌پذیری خود را در زندگی و کار افزایش دهید و انعطاف‌پذیری کسب‌وکار یا محل کار خود را ایجاد کنید درباره انعطاف‌پذیری در زندگی و محل کار و نحوه انعطاف‌پذیری بیشتر بدانید. بینش و چگونگی ایجاد انعطاف‌پذیری در کسب‌وکار و محل کار. انبوهی از ابزارها، نکات و استراتژی های کاربردی برای افزایش انعطاف پذیری در زندگی و کار و ایجاد انعطاف پذیری کسب و کار یا محل کار شما. یک برنامه اقدام تاب آوری شخصی سازی شده و اجرا کنید. استراتژی هایی برای افزایش انعطاف پذیری خود در زندگی و کار در نظر بگیرید. استراتژی هایی را برای ایجاد انعطاف پذیری کسب و کار یا محل کار خود قرار دهید پیش نیازها: ذهنی باز برای یادگیری، توسعه و خودسازی.

آیا می خواهید در مورد انعطاف پذیری، نحوه انعطاف پذیری بیشتر و چگونگی ایجاد انعطاف پذیری خود در طول زمان بیشتر بدانید؟

آیا می خواهید بینشی در مورد انعطاف پذیری و چگونگی بهبود سریع و مثبت از شکست ها، سازگاری خوبی با تغییرات و ادامه دادن در مواجهه با ناملایمات و زمان های چالش برانگیز و دشوار در زندگی و محل کار خود داشته باشید؟

آیا می‌خواهید بینشی در مورد کسب و کار یا محل کار خود داشته باشید و آن را تقویت کنید؟

این دوره یک دوره عملی مبتنی بر عمل است که به شما ابزارها، نکات و استراتژی‌هایی را برای افزایش انعطاف‌پذیری در زندگی و کار و ایجاد انعطاف‌پذیری کسب‌وکار یا محل کارتان ارائه می‌کند.

این دوره قصد دارد به شما بینشی در مورد انعطاف‌پذیری و چگونگی بهبود سریع و مثبت از شکست‌ها، انطباق خوب با تغییرات و ادامه دادن در مواجهه با ناملایمات و زمان‌های چالش برانگیز و دشوار در زندگی و محل کارتان بدهد و بینشی درباره تاب آوری کسب و کار و محل کار این دوره همچنین مجموعه‌ای از ابزارها، نکات و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند تا انعطاف‌پذیری خود را در زندگی و کار افزایش دهید و انعطاف‌پذیری کسب‌وکار یا محل کار خود را ایجاد کنید. همانطور که دوره را پشت سر می گذارید، می توانید یادگیری را به کار ببرید و طرح تاب آوری شخصی خود را توسعه دهید.

این دوره به گونه ای طراحی شده است که عملی و مرتبط با زندگی واقعی باشد. این شامل ابزارها، نکات و استراتژی‌های زیادی برای افزایش انعطاف‌پذیری در زندگی و کار و ایجاد انعطاف‌پذیری در کسب‌وکار یا محل کارتان است. این دوره نگاهی جامع به تاب آوری با استراتژی های تاب آوری برای تمام زمینه های زندگی و کار شما دارد. این یک دوره نظری یا آکادمیک در مورد تاب آوری نیست.


اهداف دوره چیست؟

این دوره به شما ارائه می دهد: -

*بینشی در مورد انعطاف پذیری و چگونگی بهبود سریع و مثبت از شکست ها، سازگاری خوبی با تغییرات و ادامه دادن در مواجهه با ناملایمات و زمان های چالش برانگیز و دشوار در زندگی و محل کار خود.

* بینشی در مورد انعطاف پذیری کسب و کار و محل کار.

* انبوهی از ابزارها، نکات و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری برای کمک به شما برای افزایش انعطاف‌پذیری در زندگی و کار و ایجاد انعطاف‌پذیری در کسب و کار یا محل کارتان.

* فرصتی برای اعمال یادگیری در طول دوره و توسعه طرح تاب آوری شخصی خود.


چه چیزی در دوره گنجانده شده است؟

این دوره دارای بخش های زیر است:

* مقدمه، شامل مقدمه ای بر دوره آموزشی و مدرس

* تاب آوری چیست؟ از جمله انعطاف‌پذیری، ویژگی‌های یک فرد تاب‌آور، ویژگی‌های یک کسب‌وکار تاب‌آور و بررسی میزان انعطاف‌پذیری شما و کسب‌وکار یا محل کارتان در حال حاضر.

* ابزارهای انعطاف‌پذیری، راهبردهای راهنمایی، شامل طیف گسترده‌ای از ابزارها، نکات و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری برای کمک به افزایش انعطاف‌پذیری خود در کار زندگی و ایجاد انعطاف‌پذیری در کسب‌وکار یا محل کارتان.

* طرح تاب آوری شما، از جمله اقداماتی که قرار است برای افزایش انعطاف پذیری خود در کار زندگی انجام دهید تا تاب آوری کسب و کار یا محل کار خود را ایجاد کنید.

* خلاصه دوره، شامل خلاصه کوتاهی از دوره، آزمون دوره برای ارزیابی یادگیری خود و چک لیستی از تمام نکات و استراتژی های تحت پوشش در دوره.

ما مقدمه‌ها و خلاصه‌هایی را در طول دوره به‌عنوان خاطره کمکی، برای اهداف مرجع و کمک به یادگیری، گنجانده‌ایم. لطفاً با توجه به ترجیحات شخصی خود، در سخنرانی ها وارد و خارج شوید. می توانید محتوای دقیق دوره را در برنامه درسی دوره مشاهده کنید.


فعالیت‌های عملی - ایجاد طرح تاب‌آوری شخصی‌شده خود و آزمون دوره

همچنین تکالیفی وجود دارد که باید با گذراندن دوره برای توسعه طرح تاب آوری شخصی خود، تکمیل کنید. اینها شامل درک میزان انعطاف‌پذیری و انعطاف‌پذیری کسب‌وکار یا محل کارتان، و همچنین اقداماتی است که قرار است برای افزایش انعطاف‌پذیری خود در کار زندگی انجام دهید تا انعطاف‌پذیری کسب‌وکار یا محل کار خود را ایجاد کنید.

همچنین یک آزمون چند گزینه ای کوتاه در بخش خلاصه دوره وجود دارد که می توانید از آن برای ارزیابی خودتان از یادگیری خود از دوره استفاده کنید.

برای تکمیل کاربرگ‌ها و آزمون، علاوه بر مدت زمان ویدیوها، باید زمان بیشتری در نظر بگیرید.


چه چیزی را در این دوره پوشش خواهید داد و چه چیزی را یاد خواهید گرفت؟

همانطور که دوره را طی می‌کنید، به انعطاف‌پذیری شخصی و تجاری، میزان انعطاف‌پذیری خود و کسب‌وکار یا محل کارتان در حال حاضر و ابزارها، نکات و استراتژی‌هایی که می‌توانید برای افزایش انعطاف‌پذیری خود در زندگی و کار و ساختن استفاده کنید، می‌پردازید. انعطاف پذیری کسب و کار یا محل کار شما.

در پایان دوره، درک بهتری از انعطاف‌پذیری خواهید داشت و اینکه چگونه می‌توانید به سرعت و به طور مثبت از شکست‌ها بازیابی کنید، به خوبی با تغییرات سازگار شوید و در مواجهه با ناملایمات و زمان‌های چالش برانگیز و دشوار زندگی خود ادامه دهید. در محل کار، بینشی در مورد انعطاف پذیری کسب و کار و محل کار و اینکه چگونه می توانید آن را در کسب و کار یا محل کار خود ایجاد کنید، انبوهی از ابزارهای انعطاف پذیری، نکات و استراتژی ها و یک برنامه اقدام و استراتژی برای افزایش انعطاف پذیری خود در زندگی و کار و ساختن انعطاف پذیری کسب و کار یا محل کار شما.


نکات مهم بیشتر در مورد دوره

اگر قبلاً در مورد تاب آوری اطلاعات زیادی دارید، این دوره ممکن است برای شما مناسب نباشد. این شامل بینشی در مورد تاب‌آوری و نکات و استراتژی‌های عملی تاب‌آوری و فرصتی برای توسعه طرح تاب‌آوری خود است، که ممکن است قبلاً درباره برخی یا همه آنها اطلاعات زیادی داشته باشید.

می‌توانید سخنرانی‌ها را در رایانه، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود در زمان مناسب تماشا کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که کل دوره را تکمیل کنید یا فقط سخنرانی هایی را که بیشتر به شما مرتبط هستند را تماشا کنید، هر کدام که ترجیح می دهید. می‌توانید هر سخنرانی را به‌طور کامل یا فقط عناصری را که می‌خواهید تماشا کنید تماشا کنید و اگر می‌خواهید محتوا را با جزئیات بیشتری مطالعه کنید، می‌توانید یک سخنرانی را در هر زمانی متوقف کنید.

می‌توانید سخنرانی‌ها را با سرعت از پیش تعیین‌شده تماشا کنید یا می‌توانید سرعت سخنرانی‌ها را متناسب با اولویت خود افزایش یا کاهش دهید.

ما لینک‌هایی را در بخش منابع ویدیوی معرفی بخش راهنمای Udemy قرار داده‌ایم که نحوه دسترسی و تماشای دوره را با جزئیات توضیح می‌دهد، بنابراین می‌توانید درباره تماشای دوره و تنظیم تنظیمات دوره اطلاعات بیشتری کسب کنید (مانند سرعت دوره) متناسب با ترجیحات فردی شما.

ما همچنین پیوندهایی را در بخش منابع ویدیوی خلاصه دوره به بخش راهنمای Udemy قرار داده ایم که به طور مفصل نحوه دانلود گواهی دوره خود را پس از تماشای کل دوره توضیح می دهد.


موفق باشید

در دوره موفق باشید و امیدوارم آن را ارزشمند بیابید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی دوره Course introduction

  • در مورد معلم خصوصی About the tutor

تاب آوری چیست؟ What is resilience?

  • تاب آوری چیست؟ What is resilience?

  • ویژگی های یک فرد تاب آور The characteristics of a resilient person

  • ویژگی های یک کسب و کار یا محل کار انعطاف پذیر The characteristics of a resilient business or workplace

  • تکلیف 1: چقدر انعطاف پذیر هستید و کسب و کار/محل کار شما چقدر انعطاف پذیر است؟ Assignment 1: How resilient are you & how resilient is your business/workplace?

ابزارها، نکات و استراتژی‌های انعطاف‌پذیری Resilience tools, tips & strategies

  • ابزارهای تاب آوری، نکات و استراتژی ها، مقدمه Resilience tools, tips & strategies, introduction

  • تکلیف 2: برنامه اقدام تاب آوری شما Assignment 2: Your resilience action plan

  • معنی و هدف را بیابید Find meaning & purpose

  • اهداف تعیین کنید، برنامه ریزی کنید و اقدام کنید Set goals, plan & take action

  • انعطاف پذیر، سازگار و خلاق باشید Be flexible, adaptive & creative

  • رفتارهای انعطاف پذیر را اتخاذ کنید Adopt resilient behaviours

  • یک ذهنیت انعطاف پذیر ایجاد کنید Develop a resilient mindset

  • یک شبکه پشتیبانی و روابط قوی بسازید Build a support network & strong relationships

  • در یادگیری و توسعه مستمر سرمایه گذاری کنید Invest in continuous learning & development

  • مراقب سلامت و تندرستی خود باشید Look after your health & wellbeing

  • کمک به تیم و ایجاد انعطاف پذیری Contribute to and build team resilience

  • یک رهبر مقاوم باشید Be a resilient leader

  • کمک به و ایجاد انعطاف پذیری سازمانی Contribute to & build organisational resilience

  • ابزارهای انعطاف پذیری، نکات و استراتژی ها، خلاصه Resilience tools, tips & strategies, summary

طرح تاب آوری شما Your resilience plan

  • طرح تاب آوری شما Your resilience plan

خلاصه Summary

  • خلاصه دوره Course summary

  • آزمون دوره: یادگیری خود را از دوره خود ارزیابی کنید Course quiz: Self assess your learning from the course

  • چک لیست نکات و استراتژی های تاب آوری Resilience tips & strategies checklist

منابع بیشتر Further resources

  • سخنرانی پاداش 1: نکات مدیریت استرس و تجارت Bonus lecture 1: Business & stress management tips

  • سخنرانی جایزه 2: دوره های دیگر Udemy من Bonus lecture 2: My other Udemy courses

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش انعطاف پذیری برای صاحبان مشاغل، مدیران و مدیران
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2.5 hours
25
Udemy (یودمی) udemy-small
01 آبان 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
54
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Liz Makin

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Liz Makin Liz Makin

مربی کسب و کار، مربی و مشاور مدیریت استرس

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.