آموزش ساخت اپلیکیشن Google Glass با C# و Xamarin

Creating a Google Glass App With C# and Xamarin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ساخت اپلیکیشن برای Google Glass با سی شارپ و Xamarin با ساخت یک بازی Scavenger Hunt با ویژگی های کامل با استفاده از مؤلفه Xamarin Glass Development Kit. در این دوره آموزشی، ایجاد اپلیکیشن هایی که مستقیماً بر روی Google Glass اجرا می شوند با ایجاد یک ویژگی کامل یاد می گیرید. بازی Scavenger Hunt با استفاده از C#، Xamarin و جزء Xamarin Glass Development Kit. این دوره شما را از طریق فرآیند کامل ساخت یک بازی Scavenger Hunt که به طور کامل بر روی Google Glass اجرا می شود، راهنمایی می کند. در فرآیند ساخت این بازی، یاد خواهید گرفت که چگونه از سی شارپ و Xamarin برای توسعه اپلیکیشن‌هایی برای Google Glass استفاده کنید که با Glass Timeline تعامل دارند و رفتارهای متمایز یک دستگاه محاسباتی پوشیدنی مانند Google Glass را در خود جای می‌دهند. این شامل استفاده از فرمان‌های صوتی برای راه‌اندازی برنامه، گرفتن عکس‌ها، و ترکیب حرکات لمسی برای پیمایش برنامه است. در این بازی، بازیکن می‌تواند با استفاده از عینک گوگل قدم بزند و از دوربین داخلی برای گرفتن عکس‌های مربوط به فهرستی از دسته‌های Scavenger Hunt استفاده کند. همانطور که هر عکس گرفته می شود، پخش کننده از ناوبری مبتنی بر حرکت لمسی برای مرتبط کردن عکس با دسته مناسب استفاده می کند. این بازی از Google Glass LiveCard استفاده می‌کند تا وضعیت بازی در حال انجام بازیکن را در جدول زمانی شیشه‌ای نمایش دهد و گیم‌پلی آن تا زمانی که بازیکن برای هر دسته عکسی ثبت کند ادامه می‌یابد.

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • معرفی Introduction

  • انواع توسعه شیشه Types of Glass Development

  • کار با GDK در Xamarin Working With the GDK in Xamarin

  • قطعات یک دستگاه شیشه ای گوگل The Parts of a Google Glass Device

  • جدول زمانی شیشه ای و کارت Glass Timeline and Cards

  • ایجاد اپلیکیشن Live Card Creating a Live Card App

  • ایجاد UX یک اپلیکیشن شیشه ای Creating a Glass App's UX

  • شکار لاشخور برای شیشه Scavenger Hunt for Glass

  • خلاصه Summary

ساخت Scavenger Hunt برای شیشه Creating Scavenger Hunt for Glass

  • معرفی Introduction

  • یک پروژه Xamarin جدید برای شیشه ایجاد کنید Create a New Xamarin Project for Glass

  • افزودن فایل های منابع شیشه ای Adding Glass Resource Files

  • یک سرویس مدیریت LiveCard ایجاد کنید Create a LiveCard Management Service

  • یک LiveCard در جدول زمانی شیشه ای نمایش دهید Display a LiveCard on the Glass Timeline

  • به منوی OK Glass متصل شوید Connect to the OK Glass Menu

  • اجرای اولین برنامه شیشه ای شما Running Your First Glass App

  • خلاصه Summary

افزودن تعامل به شیشه Adding Interactivity to Glass

  • معرفی Introduction

  • ایجاد فعالیت منو Create Menu Activity

  • مدیریت وضعیت منو Manage Menu State

  • مدیریت منو اضافه کنید Add Menu Handling

  • لینک در Game Manager Link in the Game Manager

  • منو را به LiveCard وصل کنید Connect the Menu to the LiveCard

  • تست کردن منو Testing Out the Menu

  • خلاصه Summary

مدیریت عکس برداری روی شیشه Managing Photo Capture on Glass

  • معرفی Introduction

  • عکس بگیرید Take the Picture

  • نتیجه تصویر را دریافت کنید Get the Picture Result

  • کنترل تصویر را آزمایش کنید Test the Picture Handling

  • مدیریت طول عمر فعالیت Manage Activity Lifetime

  • کنترل بهبود یافته تصویر را آزمایش کنید Test the Improved Picture Handling

  • خلاصه Summary

ایجاد CardScrollAdapter Creating a CardScrollAdapter

  • معرفی Introduction

  • اسکرول کارت Card Scrolling

  • کلاس ScrollAdapter را ایجاد کنید Create the ScrollAdapter Class

  • مدیریت دسته ها Managing Categories

  • ایجاد نمای کارت Creating the Card View

  • خلاصه Summary

ایجاد کارت های اسکرول در برنامه شیشه ای شما Creating Scrolling Cards Within Your Glass App

  • معرفی Introduction

  • ایجاد فعالیت پیمایش دسته Create Category Scroll Activity

  • گوش دادن با اشاره اولیه را اضافه کنید Add Basic Gesture Listening

  • CardScrollView را وصل کنید Connect the CardScrollView

  • اضافه کردن پشتیبانی صوتی Add Audio Support

  • راه اندازی Gesture Handling Setting Up Gesture Handling

  • رسیدگی به یک انتخاب Handling a Selection

  • بازارسال مشاهده حرکات به فعالیت Forwarding View Gestures to the Activity

  • مشاهده انتخاب دسته در عمل Seeing Category Selection in Action

  • خلاصه Summary

Bringing the Scavenger Hunt for Glass ویژگی های بازی با هم Bringing the Scavenger Hunt for Glass Game Features Together

  • معرفی Introduction

  • پیاده سازی View Category Implement View Categories

  • در حال کار کردن View Categorys Putting View Categories to Work

  • نمایشگر LiveCard را به روز کنید Update LiveCard Display

  • راه اندازی به روز رسانی LiveCard از خارج از سرویس Trigger LiveCard Updates From Outside the Service

  • مدیریت وضعیت بازی Manage Game State

  • بازی The Complete Scavenger Hunt در اکشن The Complete Scavenger Hunt Game in Action

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش ساخت اپلیکیشن Google Glass با C# و Xamarin
جزییات دوره
3h 8m
56
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
16
از 5
دارد
دارد
دارد
Jim Wilson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jim Wilson Jim Wilson

جیم ویلسون رئیس JW Hedgehog Inc است ، یک شرکت مشاوره متخصص در زمینه راه حل برای سیستم عامل های Android ، iOS و Microsoft. جیم بیش از 30 سال تجربه مهندسی نرم افزار دارد و در 15 سال گذشته تمرکز زیادی بر ایجاد راه حل های مبتنی بر مکان و تلفن همراه دارد. وی چندین شرکت نوپای مرتبط با نرم افزار را بنیان گذاری کرده و در چندین مشاور دیگر نیز در نقش مشاوره فعالیت کرده است. پس از نزدیک به یک دهه به عنوان MVP توسعه برنامه کاربردی دستگاه مایکروسافت ، جیم اکنون بر توسعه برنامه های دستگاه Android و iOS تمرکز دارد. علاقه جیم مربیگری توسعه دهندگان نرم افزار است. او به همان اندازه که از تجربه توسعه بومی Java در Android و Objective-C در iOS برخوردار است ، به همان اندازه تجربه توسعه cross-platform توسعه دستگاه مبتنی بر NET با Xamarin ، لذت می برد. جیم بیش از 30 مقاله در زمینه توسعه برنامه های دستگاه ها تألیف کرده و به عنوان یک متخصص مشارکت کننده در زمینه توسعه نرم افزارهای تلفن همراه در رسانه های مختلف خدمت کرده است. آخرین کتاب جیم ایجاد UI پویا با Android Fragment ها است. جیم و همسرش به همراه چندین گربه زمان خود را بین Celebration ، فلوریدا (فقط 3 مایلی از دنیای والت دیزنی) و ساحل Weirs ، نیوهمپشایر تقسیم کردند. وبلاگ جیم را بررسی کنید ، جایی که او در مورد انواع مسائل مربوط به توسعه نرم افزار تلفن همراه و همچنین سرگرمی زندگی در منطقه شلوغ "خانه موش" و سکوت دریاچه ها و کوههای NH صحبت می کند.